Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Helena Korošec:
Lutka in socialni odnosi v vrtcu
MSc theses (5)
Vladimira Vrankar:
Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok pri dnevni rutini in igri v vrtcu
Mojca Planinc:
Kako prvošolci pojmujejo dobrega učitelja
Mateja Čadež:
Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok v vrtcu
Simona Agrež Franko:
Kakovost spremljanja otrokovega razvoja in napredka pri načrtovanju in evalvaciji vzgojnega dela v vrtcu
Vilma Hrovat:
Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih
BSc theses (49)
Sabina Sterle:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
Kristina Cerar:
Vedenjsko težavni otroci
Alojzija Žnidarič:
Postopno uvajanje otrok v vrtec
Tatjana Kuzma:
Kaznovanje
Polona Kunstelj:
Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
Maja Kljajić:
Navezanost otroka na mater
Nika Ivančič:
Spolnost kot tabu tema v vrtcu
Ana Ambrožič:
Povezovalno starševstvo
Pia Kuk:
Mnenja in izkušnje predšolskih otrok o njihovi participaciji v vrtcu
Jolanda Vehar:
Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
Daša Lokar:
Istospolno starševstvo
Tatjana Šiško:
Spanje in počitek otrok v vrtcu
Suzana Ručman:
Participacija predšolskih otrok pri ureditvi igralnice
Mojca Rožman:
Spolna zloraba otrok ter seznanjenost strokovnih delavcev s to problematiko
Lucija Kremžar:
Vidiki uravnavanja čustev pri vzgojiteljih
Tanja Gorenjak:
Subjektivne teorije vzgojiteljic predšolskih otrok
Vesna Oseli:
Igra različno starih otrok v vrtcu in vloga odraslega
Maja Klančar:
Agresivno vedenje otrok do vrstnikov in vzgojiteljic v vrtcu
Olga Brandstatter:
Nasilje v družini nad otrokom in vloga vrtca
Barbara Prašnikar:
Izkušnje in mnenja staršev o čustvih otrok
Tjaša Repnik:
Čustvena zloraba v predšolskem obdobju
Maja Tomažin:
Socialne igre pri predšolskih otrocih
Monika Meglič:
Počitek in spanje v vrtcu Tržič
Beti Mešić:
Vloga odraslega v otroški igri
Ana Polanc:
Prehod od predoperacionalne stopnje mišljenja k stopnji konkretnologičnih operacij
Tanja Čufer:
Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
Anja Pinter:
Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
Laura Šturbej:
Otrokovo razumevanje smrti in vzgoja v vrtcu
Dijana Klašnja:
Prehod iz predoperativnega v operativno mišljenje
Tjaša Kolar:
Vloga vzgojitelja pri reševanju konfliktov
Nives Dimic:
Sodelovanje vzgojiteljic in staršev v vrtcu
Biljana Nikoloska:
Poklicna izgorelost vzgojiteljev predšolskih otrok - resnica ali utvara
Anja Trček:
Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
Anja Volčini:
Zverjasec
Anja Artač:
Kritični razmislek o bralni znački v vrtcu
Mija Rozman:
Izkušnje in mnenja otrok in njihovih staršev o počitku in spanju v vrtcu
Monika Pogačar:
Prepoznavanje nasilja nad otroki in ravnanje vzgojiteljic predšolskih otrok
Nina Horvat:
Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
Tjaša Može:
Navezanost otrok na vzgojiteljico
Polona Bolčina:
Prosta igra otrok in vloga vzgojitelja
Katarina Radovič:
Navezovanje matere in otroka med dojenjem
Alja Vidmar:
Primerjava pogledov staršev in vzgojitelja na proces uvajanja otroka v vrtec
Anja Šifrar:
Vloga vzgojitelja pri otrokovi prosti igri
Claudia Gogala:
Otrokova izkušnja smrti v predšolskem obdobju
Diana Baloh:
Gardnerjeva teorija mnogoterih inteligentnosti in njena uporabnost v vrtcu
Ksenija Podergajs:
Pričakovanja in čustva otrok ter njihovih staršev ob vstopu v osnovno šolo
Katja Suhadolc:
Pojavljanje čustev v oddelku tri- do štiriletnih otrok v vrtcu
Blanka Strgar:
Uporaba tehnik aktivnega učenja v vrtcu
Veronika Koščak:
Soočanje predšolskih otrok s tabu temo smrti
Other documents (6)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Marcela Batistič-Zorec, Simona Prosen:
Priročnik za razvojno psihologijo v programu Predšolska vzgoja
Marcela Batistič-Zorec:
Teorije v razvojni psihologiji
Marcela Batistič-Zorec, Andreja Hočevar:
Planning and evaluating educational work in Slovene preschools
Marcela Batistič-Zorec:
Razvojna psihologija na prelomu tisočletja - samokritična psihologija
Nada Turnšek, Marcela Batistič-Zorec:
Early childhood education and care in Europe