Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Matej Guid: Search and knowledge for human and machine problem solving
  2. BOŠTJAN VOUK: Reduction of search space for constructive induction using explanations

Magistrska dela (15)

  1. MATEVŽ PAVLIČ: Ocenjevanje kvalitete argumentov pri argumentiranem strojnem učenju
  2. Urša Krevs: Računalniška analiza in primerjava stilov igre šahistov
  3. Matevž Pavlič: Ocenjevanje kvalitete argumentov pri argumentiranem strojnem učenju
  4. Šaponja Peter: Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
  5. PETER ŠAPONJA: Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
  6. Kristjan Reba: Izboljšave dinamičnega algoritma za iskanje maksimalne klike v proteinskem grafu z uporabo strojnega učenja
  7. David Možina: Argumentirano strojno učenje z uporabo logistične regresije
  8. Anže Schwarzmann: Analiza javnega mestnega potniškega prometa z napovedovanjem časovnih vrst
  9. Teja Roštan: Napovedovanje časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
  10. Vesna Novak: Gradnja napovednih modelov za klike na oglase v družabnih omrežjih
  11. Nik Pirnovar: Napovedovanje več točk časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
  12. Miha Bizjak: Automatic recognition of similar chess motifs
  13. Jure Grabnar: Preference elicitation with argument-based machine learning
  14. Maj Šavli: Napovedovanje zasedenosti hotela z uporabo rezervacijskih oken
  15. Anei Makovec: Learning to play the chess variant Crazyhouse with deep learning and domain knowledge

Diplomska dela (14)

  1. EMANUEL VIDMAR: Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnika
  2. SIMON STOILJKOVIKJ: Računalniško ocenjevanje težavnosti taktičnih problemov pri šahu
  3. TILEN VOLK: Izdelava mobilne igre s pomočjo ogrodja MonoGame
  4. Emanuel Vidmar: Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnika
  5. Simon Stoiljkovikj: Computer-based estimation of the difficulty of chess tactical problems
  6. KLEMEN TURŠIČ: Izdelava grafičnega vmesnika za na argumentiranju temelječ inteligentni tutorski sistem
  7. Mitja Rizvič: Avtomatsko odkrivanje zanimivih šahovskih problemov
  8. MATIC PLUT: Prepoznavanje pozicijskih motivov v šahovskih pozicijah
  9. JERNEJ HABJAN: Učenje igranja realno-časovne strateške igre z uporabo globokega spodbujevalnega učenja
  10. Anei Makovec: Orodje za vizualizacijo delovanja algoritmov pri reševanju problemov Sokoban
  11. ROBERT BARACHINI: Analiza drevesnega preiskovanja Monte Carlo v enostavnih šahovskih končnicah
  12. JURE ZAKOTNIK: Hierarhično razvrščanje v skupine s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
  13. ŽIGA MEDVED: Avtomatsko prepoznavanje sorodnih šahovskih motivov v končnicah
  14. JAKOB KOVAČIČ: Izris šahovnice na podlagi dometa figur

Druga dela (1)

  1. Kristjan Reba, Matej Guid, Kati Rozman, Dušanka Janežič, Janez Konc: Exact maximum clique algorithm for different graph types using machine learning