izpis_h1_title_alt

Analiza drevesnega preiskovanja Monte Carlo v enostavnih šahovskih končnicah
BARACHINI, ROBERT (Avtor), Guid, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,03 MB)
MD5: 2DBB457C66C712A4DBDB39CD758441B2

Izvleček
V diplomskem delu smo analizirali obnašanje algoritma drevesno preiskovanje Monte Carlo (ang. Monte Carlo tree search -- MCTS) v domeni enostavnih šahovskih končnic. Implementirali smo več hevristik za usmerjanje Monte Carlo simulacij in skozi postopek eksperimentiranja razvili več različic programa ter analizirali uspešnost posameznih hevristik in različnih konfiguracij algoritma. Odigrane poteze smo primerjali s popolno igro, pri čemer smo uporabili tabele šahovskih končnic Gaviota. V sklopu programskih rešitev je bil izdelan grafični vmesnik, ki omogoča spremljanje igre proti inteligentnemu agentu. Razvili smo več programov za analizo igre, poganjanje simulacij z različnimi nastavitvami ter vizualizacijo iskalnih dreves in ostalih rezultatov. Izvedli smo empirično študijo, v kateri smo ugotavljali vplive parametrov algoritma MCTS in kombinacij domenskih hevristik na kakovost igre programa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:drevesno preiskovanje Monte Carlo, MCTS, šah, šahovske končnice, hevristike, Stockfish, tabele končnic, Gaviota
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
COBISS.SI-ID:1538535107 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:371
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Monte Carlo tree search in simple chess endgames
Izvleček:
In the thesis, we analyzed the behavior of the Monte Carlo tree search algorithm (MCTS) in the domain of simple chess endgames. We have implemented several heuristics for routing Monte Carlo simulations. Through the experimental process we have developed several versions of the program and analyzed the performance of individual heuristics and different configurations of the algorithm. The played moves were compared with perfect information using the Gaviota chess tablebases. As part of the software solutions, a graphical interface was created that allows monitoring the game against an intelligent agent. We have developed several programs to analyze the game, run simulations with different settings and visualize search trees and other results. We conducted an empirical study to determine the effect of the parameters of the MCTS algorithm and combinations of domain heuristics on the quality of play of the program.

Ključne besede:Monte Carlo tree search, MCTS, chess, chess endgames, heuristics, Stockfish, chess tablebases, Gaviota

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj