Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Matej Guid: Search and knowledge for human and machine problem solving
  2. BOŠTJAN VOUK: Reduction of search space for constructive induction using explanations

Magistrska dela (15)

  1. Matevž Pavlič: Ocenjevanje kvalitete argumentov pri argumentiranem strojnem učenju
  2. Urša Krevs: Računalniška analiza in primerjava stilov igre šahistov
  3. Peter Šaponja: Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
  4. Kristjan Reba: Izboljšave dinamičnega algoritma za iskanje maksimalne klike v proteinskem grafu z uporabo strojnega učenja
  5. David Možina: Argumentirano strojno učenje z uporabo logistične regresije
  6. Anže Schwarzmann: Analiza javnega mestnega potniškega prometa z napovedovanjem časovnih vrst
  7. Teja Roštan: Napovedovanje časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
  8. Vesna Novak: Gradnja napovednih modelov za klike na oglase v družabnih omrežjih
  9. Nik Pirnovar: Napovedovanje več točk časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
  10. Miha Bizjak: Automatic recognition of similar chess motifs
  11. Jure Grabnar: Preference elicitation with argument-based machine learning
  12. Maj Šavli: Napovedovanje zasedenosti hotela z uporabo rezervacijskih oken
  13. Anei Makovec: Learning to play the chess variant Crazyhouse with deep learning and domain knowledge
  14. Matej Horvat: Avtomatsko ocenjevanje težavnosti taktičnih šahovskih problemov
  15. Vid Bolčič: Avtomatsko prepoznavanje sorodnih pozicij v šahovskih otvoritvah

Diplomska dela (12)

  1. EMANUEL VIDMAR: Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnika
  2. Simon Stoiljkovikj: Computer-based estimation of the difficulty of chess tactical problems
  3. TILEN VOLK: Izdelava mobilne igre s pomočjo ogrodja MonoGame
  4. KLEMEN TURŠIČ: Izdelava grafičnega vmesnika za na argumentiranju temelječ inteligentni tutorski sistem
  5. Mitja Rizvič: Avtomatsko odkrivanje zanimivih šahovskih problemov
  6. Matic Plut: Prepoznavanje pozicijskih motivov v šahovskih pozicijah
  7. JERNEJ HABJAN: Učenje igranja realno-časovne strateške igre z uporabo globokega spodbujevalnega učenja
  8. Anei Makovec: Orodje za vizualizacijo delovanja algoritmov pri reševanju problemov Sokoban
  9. ROBERT BARACHINI: Analiza drevesnega preiskovanja Monte Carlo v enostavnih šahovskih končnicah
  10. JURE ZAKOTNIK: Hierarhično razvrščanje v skupine s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
  11. ŽIGA MEDVED: Avtomatsko prepoznavanje sorodnih šahovskih motivov v končnicah
  12. JAKOB KOVAČIČ: Izris šahovnice na podlagi dometa figur

Druga dela (1)

  1. Kristjan Reba, Matej Guid, Kati Rozman, Dušanka Janežič, Janez Konc: Exact maximum clique algorithm for different graph types using machine learning