Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Matej Guid:
Search and knowledge for human and machine problem solving
BOŠTJAN VOUK:
Reduction of search space for constructive induction using explanations
Magistrska dela (15)
Matevž Pavlič:
Ocenjevanje kvalitete argumentov pri argumentiranem strojnem učenju
Urša Krevs:
Računalniška analiza in primerjava stilov igre šahistov
Peter Šaponja:
Odkrivanje skupin s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
Kristjan Reba:
Izboljšave dinamičnega algoritma za iskanje maksimalne klike v proteinskem grafu z uporabo strojnega učenja
David Možina:
Argumentirano strojno učenje z uporabo logistične regresije
Anže Schwarzmann:
Analiza javnega mestnega potniškega prometa z napovedovanjem časovnih vrst
Teja Roštan:
Napovedovanje časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
Vesna Novak:
Gradnja napovednih modelov za klike na oglase v družabnih omrežjih
Nik Pirnovar:
Napovedovanje več točk časovnih vrst z nevronskimi mrežami z dolgim kratkoročnim spominom
Miha Bizjak:
Automatic recognition of similar chess motifs
Jure Grabnar:
Preference elicitation with argument-based machine learning
Maj Šavli:
Napovedovanje zasedenosti hotela z uporabo rezervacijskih oken
Anei Makovec:
Learning to play the chess variant Crazyhouse with deep learning and domain knowledge
Matej Horvat:
Avtomatsko ocenjevanje težavnosti taktičnih šahovskih problemov
Vid Bolčič:
Avtomatsko prepoznavanje sorodnih pozicij v šahovskih otvoritvah
Diplomska dela (12)
EMANUEL VIDMAR:
Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnika
Simon Stoiljkovikj:
Computer-based estimation of the difficulty of chess tactical problems
TILEN VOLK:
Izdelava mobilne igre s pomočjo ogrodja MonoGame
KLEMEN TURŠIČ:
Izdelava grafičnega vmesnika za na argumentiranju temelječ inteligentni tutorski sistem
Mitja Rizvič:
Avtomatsko odkrivanje zanimivih šahovskih problemov
Matic Plut:
Prepoznavanje pozicijskih motivov v šahovskih pozicijah
JERNEJ HABJAN:
Učenje igranja realno-časovne strateške igre z uporabo globokega spodbujevalnega učenja
Anei Makovec:
Orodje za vizualizacijo delovanja algoritmov pri reševanju problemov Sokoban
ROBERT BARACHINI:
Analiza drevesnega preiskovanja Monte Carlo v enostavnih šahovskih končnicah
JURE ZAKOTNIK:
Hierarhično razvrščanje v skupine s pomočjo argumentiranega strojnega učenja
ŽIGA MEDVED:
Avtomatsko prepoznavanje sorodnih šahovskih motivov v končnicah
JAKOB KOVAČIČ:
Izris šahovnice na podlagi dometa figur
Druga dela (1)
Kristjan Reba, Matej Guid, Kati Rozman, Dušanka Janežič, Janez Konc:
Exact maximum clique algorithm for different graph types using machine learning