Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Ana Logar:
Opredelitev in vrednotenje dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost eksperimentalnega dela pri učenju in poučevanju kemije
MSc theses (9)
Katarina Mlinarec:
Baze podatkov pri pouku kemije v osnovni šoli
Petra Bašek:
Nevarne snovi, kot jih dojemajo osnovnošolci
Barbara Kramžar:
Vrednotenje različnih pristopov poučevanja lipidov
Aleš Peternelj:
Vključevanje vsebin o bioplastiki v pouk kemije v osnovni šoli
Sandra Starešinič:
Vrednotenje upoštevanja principov zelene kemije pri eksperimentalnem delu v osnovni šoli metodo Zelene zvezde
Alenka Stražar:
Učna diferenciacija in individualizacija eksperimentalnega dela pri pouku kemije v osnovni šoli
Maša Mele Dužnik:
Preučevanje prednosti in slabosti izvedbe kemijskega eksperimentalnega dela v mikro merilu v primerjavi z izvedbo v makro merilu
Neža Slemič:
Napačna razumevanja učencev o nevtralizaciji in njihovo preseganje
Nika Saksida:
Vključevanje zelene kemije v učenje in poučevanje naravoslovnih vsebin v srednje strokovnem in poklicnem izobraževanju
BSc theses (19)
Jasmina Kumar:
Znanje, stališča in vedenje učencev o vsebinah, povezanih z UV sevanjem
Janja Lipušček:
Antioksidanti v kozmetičnih izdelkih - v kremah
Aleš Peternelj:
Bioplastika
Emina Salkić:
Razumevanje pomena varnosti in zdravja v šolskem kemijskem laboratoriju
Mojca Konda:
Vključevanje goriv prihodnosti v pouk kemije
Maša Mele:
Vloga mikro eksperimentov pri pouku kemije
Ksenija Nerat:
Učna diferenciacija in individualizacija pri eksperimentalnem delu v okviru pouka kemije
Sandra Starešinič:
Sinteza biodizla iz lipidov alg
Nina Zupanc:
Pomen zunanjih preverjanj znanja iz vidika učiteljev kemije v slovenskih osnovnih šolah
Amela Kokić:
Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
Lea Janežič:
Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja
Damjana Habuš:
Določanje atrazina in pentaklorofenola v vodi
Miha Slapničar:
Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
Ana Slanc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
Alisa Delić:
Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
Mateja Burgar:
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije za izvajanje eksperimentalnega dela pri pouku kemije
Lucija Lah:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
Tjaša Smrdel:
Projektno učno delo pri pouku kemije
Natalija Gruden:
Acetilsalicilna kislina v kontekstu življenjskih situacij pri eksperimentalnem delu kemije v osnovni šoli
Other documents (35)
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Vesna Ferk Savec:
The opportunities and challenges for ICT in science education
Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar:
Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec:
Pre-service teachersʼ perceptions of, and experiences with, technology-enhanced transformative learning towards education for sustainable development
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec, Andrej Flogie:
Snovalsko razmišljanje za spodbujanje veščin 21. stoletja
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Stanislav Avsec, Vesna Ferk Savec:
Mapping the relationships between self-directed learning and design thinking in pre-service science and technology teachers
Alenka Stražar:
Percepcija kemije v javnosti
Vesna Ferk Savec:
Priložnosti in izzivi za učitelje kemije v informacijski dobi
Ana Logar, Vesna Ferk Savec:
Kaj vpliva na demonstracijsko eksperimentalno delo pri pouku kemije?
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
Špela Hrast, Gregor Torkar, Vesna Ferk Savec:
Vloge legende v kemijskih nalogah temelječih na submikroskopskih predstavitvah
Vesna Ferk Savec, Katarina Senta Wissiak Grm:
Development of chemistry pre-service teachers during practical pedagogical training : self-evaluation vs. evaluation by school mentors
Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm:
Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
Päivi Kousa, Maija Aksela, Vesna Ferk Savec:
Pre-service teachersʼ beliefs about the benefits and challenges of STSE based school-industry collaboration and practices in science education
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec:
Poskusi iz organske kemije za bodoče učitelje kemije
Špela Hrast, Vesna Ferk Savec:
Informational value of submicroscopic representations in Slovenian chemistry textbook sets
Ana Logar, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec:
Effectiveness of student learning during experimental work in primary school
Špela Hrast, Vesna Ferk Savec:
The integration of submicroscopic representations used in chemistry textbook sets into curriculum topics
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak:
Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
Vesna Ferk Savec, Špela Hrast:
Percepcija relevantnosti sodelovanja med "šolami-univerzo-podjetji" z vidika ključnih deležnikov
Špela Hrast, Vesna Ferk Savec:
Izkušnja sodelovanja med "šolami-univerzo-podjetji" z vidika bodočih učiteljev kemije
Vesna Ferk Savec, Katarina Mlinarec:
Experimental work in science education from green chemistry perspectives
Margareta Vrtačnik, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec:
Zemljevidi kemijskih reakcij
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Valeria M. Cabello, Vesna Ferk Savec:
Out of school opportunities for science and mathematics learning: environment as the third educator
Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Vesna Ferk Savec:
Online course as an encouraging tool for didactic use of ICT in higher education
Vesna Ferk Savec:
Use of ICT and innovative teaching methods for STEM
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec:
Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Špela Hrast, Vesna Ferk Savec:
Textbook sets through the perspective of the orientation of the intended chemistry curriculum for primary and secondary schools
Mojca Orel, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec:
Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the planning of in-service teacher training in chemistry education