Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Retelj

Vseh ključnih besed je 86, ki se skupaj pojavijo 96 krat.
8 ključnih besed (9.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (18.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x22.22%Deutsch
2x11.11%German language, English language, Grundschule, Fremdsprachen, nemščina, Didaktik, Bilderbücher
1xAktionsforschung, English as a foreign language, cultural aspects, German as a foreign language, intercultural communicative competence, communicative competence, Internet-Plattform LearningApps, Sprachenlernen, interkultureller Ansatz, kommunikativ-pragmatischer Ansatz, Lieder im DaF-Unterricht, Hörverstehen, Lehrwerke, CALL, textbooks for teaching English and German as foreign languages., didaktische Analyse, computerunterstütztes Lehren und Lernen der Fremdsprachen, Lernstrategien, metode, zgodnje učenje nemščine kot tuji jezik, poučevanje nemščine kot tuji jezik, učenje nemščine kot tuji jezik, pristopi., mobilno učenje, mobilne aplikacije, učenje tujih jezikov, avtonomno učenje, otroci, nemščina kot tuji jezik, Germanistikstudierende, Sprachkompetenzen, lexikalische Kompetenz, Hochschule, scenarijska didaktika, notranja diferenciacija, faze učnih scenarijev, učni scenariji, Wortschatz, Handpuppen, Netzwerk neu, Grammatik, Unterrichtsmethodik, Ideen, Grammatikübungen, geografija, DaF-Lehrende, Gymnasium, language teaching, foreign languages, sporazumevalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, bralna pismenost, izdelava učnih gradiv, PISA, secondary schools, orthography, osnovna šola, kompetence, digitalne kompetence, die Rede, die Fremdsprachenstudierenden, die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten, das Schreiben, der Fernunterricht, DaF-Unterricht, deutsche Sprache, slovenščina, lesson planning, creativity, Deutsch als Fremdsprache, učitelji in učiteljice, informacijsko-komunikacijska tehnologija, Erzählen, Kamishibai, younger children, stories, foreign language study and teaching, Videos