1x | | Aktionsforschung, English as a foreign language, cultural aspects, German as a foreign language, intercultural communicative competence, communicative competence, Internet-Plattform LearningApps, Sprachenlernen, interkultureller Ansatz, kommunikativ-pragmatischer Ansatz, Lieder im DaF-Unterricht, Hörverstehen, Lehrwerke, CALL, textbooks for teaching English and German as foreign languages., didaktische Analyse, computerunterstütztes Lehren und Lernen der Fremdsprachen, Lernstrategien, metode, zgodnje učenje nemščine kot tuji jezik, poučevanje nemščine kot tuji jezik, učenje nemščine kot tuji jezik, pristopi., mobilno učenje, mobilne aplikacije, učenje tujih jezikov, avtonomno učenje, otroci, nemščina kot tuji jezik, Germanistikstudierende, Sprachkompetenzen, lexikalische Kompetenz, Hochschule, scenarijska didaktika, notranja diferenciacija, faze učnih scenarijev, učni scenariji, Wortschatz, Handpuppen, Netzwerk neu, Grammatik, Unterrichtsmethodik, Ideen, Grammatikübungen, geografija, DaF-Lehrende, Gymnasium, language teaching, foreign languages, sporazumevalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, bralna pismenost, izdelava učnih gradiv, PISA, secondary schools, orthography, osnovna šola, kompetence, digitalne kompetence, die Rede, die Fremdsprachenstudierenden, die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten, das Schreiben, der Fernunterricht, DaF-Unterricht, deutsche Sprache, slovenščina, lesson planning, creativity, Deutsch als Fremdsprache, učitelji in učiteljice, informacijsko-komunikacijska tehnologija, Erzählen, Kamishibai, younger children, stories, foreign language study and teaching, Videos |