1x | | Mladostništvo, osveščanje, osnovnošolci, starševski stili, Otroci, offline fokusna skupina, Magistrske naloge, mikro nivo, Družboslovno raziskovanje, QCA, kvalitativna komparativna metoda, starši, Slovenija, internet igrač, primerjava intervjujev, digitalna kompetenca, video, film, poglobljeni spletni intervju, vizualno raziskovanje, pametni mobilni telefon, pametne igrače, povezane igrače, posredovanje staršev., online fokusna skupina, tveganja, posamezniki, Primerjalna metoda, klienti, enkratnost primera, Facebook, delovna terapija, dejavniki, disertacije, prosocialno vedenje, spletno nadlegovanje, oglasne igre, spletna tveganja, internet, tveganje, ustvarjalnost, Izobraževanje, Splet 2.0, Mladina, Sovražni govor, ekstremizem, spletne igre, kvalitativna komparativna analiza, vsakdanje življenje, Uporaba interneta, Tveganje, Starostniki, posredovanje, poglobljeni tradicionalni intervju, Metodologija, video vsebine, vsebinsko omejevanje, časovno omejevanje, pristranskost algoritmov, zasebnost podatkov, etični izzivi, pravičnost, percepcija, razumevanje, prednosti, težave, socialno-ekonomski status, priseljensko ozadje, fokusna skupina, socialno okolje, Youtube, prikrito oglaševanje, odpiranje igrač, starševski nadzor medijskih vsebin, sistematični pregled literature, osnovnošolski otroci, branje, bralna pismenost, otroški vplivneži, uporaba digitalnih tehnologij, oglaševanje, uporabniške vsebine, učni načrt, računalništvo, predšolski otroci, pretirana uporaba, netnografija, majhni otroci, Covid-19, malčki, online fokusne skupine, dvofaktorska, večfaktorska, zaprtje države, motivi, otroci s posebnimi potrebami, otroci z motnjo v duševnem razvoju, spletna socialna omrežja, internet., digitalizacija, videi, novejše metode, uporabnikove izkušnje, video igre, IKT., učni uspeh, obveščeno/informirano soglasje, etika, spletne raziskave, e-izobraževanje, tuji jeziki, avtentikacija, uporabnikov pogled, Moodle, digitalne kompetence, covid-19, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom. |