Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Bojana Lobe

Vseh ključnih besed je 135, ki se skupaj pojavijo 161 krat.
18 ključnih besed (13.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 44 krat (27.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x9.09%digitalne tehnologije
3x6.82%starševsko posredovanje, digitalna tehnologija, digitalna pismenost, osnovna šola, Diplomska dela, priložnosti
2x4.55%kakovost informacij, umetna inteligenca, količina informacij, Internet, družbena omrežja, otroci, mladi, varnost, mladostniki, računalniška pismenost, YouTube
1xMladostništvo, osveščanje, osnovnošolci, starševski stili, Otroci, offline fokusna skupina, Magistrske naloge, mikro nivo, Družboslovno raziskovanje, QCA, kvalitativna komparativna metoda, starši, Slovenija, internet igrač, primerjava intervjujev, digitalna kompetenca, video, film, poglobljeni spletni intervju, vizualno raziskovanje, pametni mobilni telefon, pametne igrače, povezane igrače, posredovanje staršev., online fokusna skupina, tveganja, posamezniki, Primerjalna metoda, klienti, enkratnost primera, Facebook, delovna terapija, dejavniki, disertacije, prosocialno vedenje, spletno nadlegovanje, oglasne igre, spletna tveganja, internet, tveganje, ustvarjalnost, Izobraževanje, Splet 2.0, Mladina, Sovražni govor, ekstremizem, spletne igre, kvalitativna komparativna analiza, vsakdanje življenje, Uporaba interneta, Tveganje, Starostniki, posredovanje, poglobljeni tradicionalni intervju, Metodologija, video vsebine, vsebinsko omejevanje, časovno omejevanje, pristranskost algoritmov, zasebnost podatkov, etični izzivi, pravičnost, percepcija, razumevanje, prednosti, težave, socialno-ekonomski status, priseljensko ozadje, fokusna skupina, socialno okolje, Youtube, prikrito oglaševanje, odpiranje igrač, starševski nadzor medijskih vsebin, sistematični pregled literature, osnovnošolski otroci, branje, bralna pismenost, otroški vplivneži, uporaba digitalnih tehnologij, oglaševanje, uporabniške vsebine, učni načrt, računalništvo, predšolski otroci, pretirana uporaba, netnografija, majhni otroci, Covid-19, malčki, online fokusne skupine, dvofaktorska, večfaktorska, zaprtje države, motivi, otroci s posebnimi potrebami, otroci z motnjo v duševnem razvoju, spletna socialna omrežja, internet., digitalizacija, videi, novejše metode, uporabnikove izkušnje, video igre, IKT., učni uspeh, obveščeno/informirano soglasje, etika, spletne raziskave, e-izobraževanje, tuji jeziki, avtentikacija, uporabnikov pogled, Moodle, digitalne kompetence, covid-19, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom.