Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tamara Pavasović Trošt

Vseh ključnih besed je 244, ki se skupaj pojavijo 461 krat.
64 ključnih besed (26.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 281 krat (60.95 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x10.32%research, analysis
19x6.76%analiza
15x5.34%raziskave
12x4.27%Slovenia
9x3.2%marketing, manager, Slovenija
7x2.49%culture
6x2.14%management
5x1.78%education, cross-cultural activities
4x1.42%international business, trends, žensko delo, market, vodenje, tourism, youth
3x1.07%job, consumer, work, university education, odločanje, trženje, trendi, innovations, students
2x0.71%competence, internationalization, kadri, ecology, decision making, znanje, marketing strategy, cosmetics, medosebni odnosi, študenti, visoko šolstvo, internacionalizacija, uporaba človeških zmogljivosti, consumer behaviour, podjetje, knowledge, družbena omrežja, salaries, živilska industrija, delo, plače, brain drain, Bosnia and Herzegovina, entrepreneurship, potrošnik, market research, enakopravnost, social networks, delovno mesto, products, Črna gora, družbena odgovornost, environment, environmental protection, migrations, Serbia
1xstroški, management and control, Montenegro, odsotnost z dela, international trade, nagrajevanje, foreign companies, corporate culture, business schools, izbira, ponudba, povpraševanje, farmacevtska industrija, poreklo blaga, prehrana, tekstilna industrija, pravična trgovina, spremembe, nights, application, errors, konkurenčnost, inovativnost, tuje investicije, purchasing, consumerism, AIRBNB, hire purchase, consulting, meritve, labour market, refugees, institutions, motivation, labour efficiency, generation gap, event, Africa, health, image, safety, enterprises, human resource management, customer relationship, satisfaction, film industry, brands, high technology, technology, development, electronic marketing, small enterprises, banking, loyalty, banking management, motiviranje, praksa, poklici, emigration, employment, competitivity, The Netherlands, behavioural sciences, leadership, foreign direct investments, Austria, neuroscience, the Balkans, consumer psychology, ethics, diskriminacija, packaging, Faculty of Economics, zunanja trgovina, družinsko podjetje, izvoz, trg, Macedonia, majhna in srednja podjetja, Nizozemska, personality, career, international comparisons, Španija, services, Airbnb, work at home, organization, productivity, sposobnosti, transitional economics, women workers, mednarodne primerjave, energetics, electricity, entrepreneurs, komuniciranje, primeri, tuja podjetja, združitve podjetij, medkulturno delovanje, kultura podjetja, mednarodno poslovanje, China, learning, distance learning, efficiency, case study, delodajalci, delavci, peace, gender, women's question, elektronsko trženje, appartments, economic development, family business, company performance, business efficiency, educational system, vplivneži, turizem, dobiček, delo na daljavo, digitalizacija, informacijska tehnologija, poslovni model, krožno gospodarstvo, država, blagovne znamke, razvoj, strategija, Kitajska, demografija, electric vehicules, nfrastructure, sustainable development, planning, cars, Croatia, trgovina, prodaja na drobno, spletna trgovina, multimedia, informatics, information technology, sales, communications, strategy, non-verbal communication, legislation, regulation, financial market, capital market, microfinance, credit, Covid-19, pandemic, kultura, vedenjske znanosti, psihologija, ekonomija, tipi, Portugalska, spol, izobrazba, otroci, družina, osebnost, inteligenca, nutrition, foreign trade, positioning, real estate, food industry, Spain, politics, level of development, North Macedonia, psychology