Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tamara Pavasović Trošt

Vseh ključnih besed je 241, ki se skupaj pojavijo 444 krat.
62 ključnih besed (25.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 265 krat (59.68 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x10.57%analysis, research
18x6.79%analiza
14x5.28%raziskave
11x4.15%Slovenia
9x3.4%marketing
8x3.02%manager, Slovenija
7x2.64%culture
5x1.89%education, management, cross-cultural activities
4x1.51%tourism, trends, market, youth, international business
3x1.13%students, work, job, consumer, university education, trženje, vodenje, trendi, žensko delo
2x0.75%migrations, študenti, znanje, visoko šolstvo, Serbia, Bosnia and Herzegovina, market research, medosebni odnosi, internacionalizacija, odločanje, knowledge, cosmetics, products, marketing strategy, decision making, kadri, environment, consumer behaviour, uporaba človeških zmogljivosti, ecology, social networks, živilska industrija, družbena omrežja, Črna gora, plače, delovno mesto, potrošnik, brain drain, salaries, delo, podjetje, družbena odgovornost, internationalization, competence, environmental protection, innovations
1xconsumerism, foreign companies, international trade, meritve, Montenegro, inovativnost, prehrana, spremembe, errors, management and control, corporate culture, purchasing, konkurenčnost, pravična trgovina, stroški, odsotnost z dela, business schools, consulting, povpraševanje, farmacevtska industrija, nights, enakopravnost, ponudba, AIRBNB, hire purchase, nagrajevanje, tuje investicije, poreklo blaga, izbira, application, Faculty of Economics, refugees, institutions, motivation, labour efficiency, generation gap, event, Africa, health, image, safety, enterprises, human resource management, customer relationship, satisfaction, film industry, brands, high technology, technology, development, electronic marketing, small enterprises, banking, loyalty, banking management, motiviranje, praksa, poklici, emigration, employment, competitivity, The Netherlands, behavioural sciences, leadership, foreign direct investments, Austria, neuroscience, the Balkans, consumer psychology, ethics, diskriminacija, packaging, tekstilna industrija, zunanja trgovina, družinsko podjetje, izvoz, trg, Macedonia, majhna in srednja podjetja, Nizozemska, labour market, career, international comparisons, Španija, services, prodaja na drobno, organization, productivity, sposobnosti, komuniciranje, work at home, transitional economics, electricity, entrepreneurship, entrepreneurs, women workers, primeri, learning, združitve podjetij, medkulturno delovanje, kultura podjetja, Kitajska, tuja podjetja, mednarodno poslovanje, distance learning, efficiency, case study, China, energetics, mednarodne primerjave, elektronsko trženje, vplivneži, turizem, država, women's question, gender, educational system, economic development, appartments, peace, blagovne znamke, razvoj, digitalizacija, informacijska tehnologija, delavci, delodajalci, delo na daljavo, dobiček, strategija, krožno gospodarstvo, poslovni model, demografija, spol, nfrastructure, sustainable development, planning, informatics, electric vehicules, cars, trgovina, spletna trgovina, multimedia, Croatia, information technology, financial market, communications, strategy, non-verbal communication, psychology, sales, legislation, capital market, microfinance, credit, regulation, Covid-19, pandemic, vedenjske znanosti, psihologija, ekonomija, osebnost, kultura, tipi, izobrazba, otroci, družina, Portugalska, inteligenca, politics, foreign trade, positioning, real estate, Airbnb, nutrition, food industry, level of development, North Macedonia, Spain, personality