Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urška Golob Podnar

Vseh ključnih besed je 98, ki se skupaj pojavijo 99 krat.
1 ključnih besed (1.02 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2 krat (2.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x100%nakupna namera
1xICO, lestvica SUS-TAS, percepcija prebivalstva, trajnostni turizem, množično financiranje, faktorji uspešnosti, kategorije oglasov, potrošnikova percepcija, adaptacija oglasov, kripto žetoni, prva izdaja žetonov, celovito poročanje., osebni podatki, Splošna uredba o varstvu podatkov, vloganje., bloganje, pravice potrošnikov, organizacije, letno poročilo, deležniki, ustvarjanje vrednosti, slovenski trg, potrošniki, ekološke oznake, Tržna znamka, identiteta znamke, odnosni marketing, odnos do znamke, vključenost porabnikov, znamčenje osebnosti, snatropomorfizacija., vedenje potrošnika, mehrabian-russell model, servicescape, storitveno okolje, spletna družbena omrežja (SDO), organizacijska klima., razvoj in uvajanje produkta, zagonsko podjetje, ekološki izdelki, prehrambni izdelki, novi izdelki/storitve, pospeševalnik zagonskih podjetij, opolnomočenost, interni marketing, motivacija, podjetništvo., nakupna odločitev, zasebnost uporabnikov, trajnostni potrošnik, nakupovalne prakse, trajnostno potrošništvo, Vsi drugačni – vsi enakopravni, učinki, prehranski izdelki, trajnostni nakupni proces, zadovoljstvo z e-storitvami, zaznana kakovost e-storitev, e-trgovanje, e-storitve, socialni marketing, javne družbeno odgovorne komunikacijske kampanje, nakupna namera., teorija rab in zadovoljitev, generacija Z, Instagram, korporativni aktivizem, družbena odgovornost podjetij, Migracije, dobre prakse, partnerstvo, nevladne organizacije, zvestoba e-storitvam., izkustveni marketing, znamka mesta, božični oglasi, korporativno oglaševanje, zgodba, identiteta mesta, AC2ID-test, Trajnostna potrošnja, spletno vedenjsko oglaševanje, Ljubljana, korporativna identiteta, zgodbičenje, odnos, Družbena odgovornost podjetij (DOP), soustvarjanje izkustva., koncertni aranžma, porabniško izkustvo, vrednote, okoljska identiteta, zaupanje, kolektivni znak, izbrana kakovost, trajnostna potrošnja., mnenjski voditelj