Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Urška Golob Podnar

Together there are 88 keywords, that are appearing 89 times.
1 of them (1.14 % of all) appear more than once, together appearing 2 times (2.25 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x100%nakupna namera
1xadaptacija oglasov, kripto žetoni, faktorji uspešnosti, prva izdaja žetonov, potrošnikova percepcija, množično financiranje, ekološke oznake, potrošniki, kategorije oglasov, prehrambni izdelki, ICO, deležniki, ustvarjanje vrednosti, slovenski trg, organizacije, letno poročilo, celovito poročanje., lestvica SUS-TAS, percepcija prebivalstva, trajnostni turizem, ekološki izdelki, zagonsko podjetje, znamčenje osebnosti, identiteta znamke, Tržna znamka, odnosni marketing, snatropomorfizacija., storitveno okolje, vedenje potrošnika, mehrabian-russell model, servicescape, odnos do znamke, vključenost porabnikov, podjetništvo., pospeševalnik zagonskih podjetij, novi izdelki/storitve, razvoj in uvajanje produkta, motivacija, interni marketing, spletna družbena omrežja (SDO), organizacijska klima., opolnomočenost, pravice potrošnikov, Splošna uredba o varstvu podatkov, izkustveni marketing, zvestoba e-storitvam., zadovoljstvo z e-storitvami, zaznana kakovost e-storitev, porabniško izkustvo, koncertni aranžma, vrednote, Družbena odgovornost podjetij (DOP), soustvarjanje izkustva., e-trgovanje, e-storitve, Vsi drugačni – vsi enakopravni, učinki, socialni marketing, javne družbeno odgovorne komunikacijske kampanje, trajnostno potrošništvo, trajnostni potrošnik, trajnostni nakupni proces, prehranski izdelki, nakupovalne prakse, okoljska identiteta, trajnostna potrošnja., zasebnost uporabnikov, spletno vedenjsko oglaševanje, Ljubljana, korporativna identiteta, mnenjski voditelj, nakupna odločitev, Migracije, vloganje., bloganje, AC2ID-test, identiteta mesta, odnos, zaupanje, kolektivni znak, izbrana kakovost, zgodbičenje, zgodba, znamka mesta, božični oglasi, korporativno oglaševanje, osebni podatki