Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andraž Petrovčič

Vseh ključnih besed je 187, ki se skupaj pojavijo 240 krat.
30 ključnih besed (16.04 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 83 krat (34.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x9.64%uporabniška izkušnja, Diplomska dela
4x4.82%uporabnost, uporabniški vmesnik
3x3.61%prototip, skrb za informacijsko zasebnost, spletne skupnosti, teorija samodoločenosti, mobilne aplikacije, starejši, internetne veščine
2x2.41%digitalna neenakost, zaupanje, digitalni razkorak, Uporabniki, Slovenija, redesign, konverzija, digitalne neenakosti, načrtovanje in dizajn, participacija, motivacija, Uporabnost, Svetovni splet, Spletna družabna omrežja, spletna skupnost, posredna uporaba interneta, samosledenje, testiranje uporabnosti, mobilna aplikacija
1xštudija primera, resne igre, statistična pismenost, spletna banka, Banke, nosljivi merilniki aktivnosti, izobraževalne igre, igralne mehanike, igrifikacija, metoda glasnega razmišljanja, večopravilnost, oštevilčeni jaz., spletne ankete, aplikacije, uporabniški vmesniki, funkcionalnosti aplikacij, spletni uporabniki, anketni vprašalniki, kakovost merjenja, sistematičen pregled literature, kolaboracija, spletno sodelovanje, medijska večopravilnost, mediji, sistematični pregled literature., smernice, spletno oglaševanje., Google, modeli sosledja komunikacijskih učinkov, odločitvena pot porabnika, remarketing, Izkušnja ob prvi uporabi, Skupnost, neodgovor, reprezentativnost vzorcev, Telefonske ankete, Družboslovne ankete, Mobilne aplikacije, hevristična evalvacija, kognitivna disonanca, Zasebnost, Ankete, Spremenljivke, pametni telefoni, mobilni telefoni, spletna analitika, spletne metrike, spletna mesta, starejši ljudje, zaganjalnik, prilagojen uporabniški vmesnik, podporne storitve, samorazkrivanje, Javnost, upravljanje spletnih skupnosti, premijska cena, Družbeni nadzor, večuporabniške spletne igre, teorija relacijskih signalov, socialna kontrola, Pametni telefoni, Starostniki, aktivna participacija, udeleženci, sodelovanje, Družboslovno raziskovanje, Družboslovna metodologija, Mnenja, Spletne ankete, opomniki, Uporabniki interneta, Elektronske igre, vabila, Magistrske naloge, dejavniki zadovoljstva, atribucija, Google Analytics 4, hevristični atribucijski model, točka dotika, spletni dizajn, razvrščanje kartončkov, user interface, informacijska arhitektura, navigacijski meni, večkanalni marketing., negativna binomska regresija, starejši odrasli., analiza potreb porabnikov, fokusne skupine, neuporaba interneta, Digitalne neenakosti, teorija virov in prisvojitve, uporaba interneta prek posrednika, Velika Britanija, mobile application, digital map, žični model, model zaupanja in tveganja, računalništvo v oblaku, relativna prednost, svečomat, deljenje znanja, jackpot kolutna igra, pristop omejevanja škode, strokovni pregled, teorija širjenja inovacij, avtonomnost, Strava, test uporabnosti, Apple Maps, metoda sledenja gibanja oči, dizajn uporabniškega vmesnika, zvestoba, spletna košarica in blagajna, mobilni prikaz, e-novičnik, e-poštni marketing, spletna anketa., kontaktni center, zadovoljstvo potrošnikov, igralništvo, algoritmične veščine, epidemija covid-19., uporabniška izkušnja., izobraževanje na daljavo v izrednih razmerah, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, kakovost storitev za potrošnike, komunikacijski kanal, slovenska gospodinjstva, Kolektivni znaki, prepoznavnost, proces nakupnega odločanja, medgeneracijski odnosi, posledice uporabe interneta, domestikacija, informacijska in komunikacijska tehnologija, spletno mesto, Kognitivni sprehod, tehnična zasnova, razširjenost., algoritmična kuracija, Evropska unija, Sars-CoV-19, vsebinski marketing, sledenje stikom, covid-19, algoritmična pismenost, pismenost spletne zasebnosti, starejši odrasli, področni pregled, usposabljanje, digitalno opismenjevanje, telemedicina, dejavniki sprejemanja tehnologij, kronične bolezni, primarno zdravstveno varstvo, sprememba nakupne izbire