Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andraž Petrovčič

Vseh ključnih besed je 171, ki se skupaj pojavijo 209 krat.
23 ključnih besed (13.45 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 61 krat (29.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x13.11%Diplomska dela
6x9.84%uporabniška izkušnja
4x6.56%uporabnost
3x4.92%starejši, internetne veščine, mobilne aplikacije
2x3.28%Uporabnost, skrb za informacijsko zasebnost, posredna uporaba interneta, Slovenija, Spletna družabna omrežja, digitalni razkorak, Svetovni splet, uporabniški vmesnik, spletne skupnosti, načrtovanje in dizajn, testiranje uporabnosti, digitalne neenakosti, prototip, Uporabniki, digitalna neenakost, redesign, samosledenje
1xmetoda glasnega razmišljanja, igralne mehanike, študija primera, nosljivi merilniki aktivnosti, smernice, Izkušnja ob prvi uporabi, igrifikacija, resne igre, Banke, podporne storitve, starejši ljudje, spletna mesta, statistična pismenost, spletna banka, izobraževalne igre, mobilni telefoni, teorija samodoločenosti, modeli sosledja komunikacijskih učinkov, odločitvena pot porabnika, spletno sodelovanje, spletne metrike, kolaboracija, motivacija, remarketing, Google, mediji, sistematični pregled literature., mobilna aplikacija, spletna analitika, večopravilnost, spletno oglaševanje., medijska večopravilnost, prilagojen uporabniški vmesnik, Magistrske naloge, opomniki, Spletne ankete, Družboslovno raziskovanje, vabila, Elektronske igre, Uporabniki interneta, reprezentativnost vzorcev, Družboslovna metodologija, neodgovor, samorazkrivanje, kognitivna disonanca, Zasebnost, hevristična evalvacija, Javnost, Mobilne aplikacije, Mnenja, sodelovanje, udeleženci, Spremenljivke, Družboslovne ankete, aktivna participacija, pametni telefoni, zaganjalnik, Pametni telefoni, Starostniki, socialna kontrola, spletna skupnost, Skupnost, Družbeni nadzor, večuporabniške spletne igre, upravljanje spletnih skupnosti, teorija relacijskih signalov, Telefonske ankete, uporabniški vmesniki, Ankete, kakovost merjenja, fokusne skupine, e-novičnik, e-poštni marketing, analiza potreb porabnikov, starejši odrasli., Velika Britanija, Digitalne neenakosti, neuporaba interneta, vsebinski marketing, sledenje stikom, algoritmična kuracija, algoritmična pismenost, pismenost spletne zasebnosti, razširjenost., tehnična zasnova, covid-19, Sars-CoV-19, Evropska unija, uporaba interneta prek posrednika, teorija virov in prisvojitve, mobile application, user interface, informacijska arhitektura, digital map, Apple Maps, metoda sledenja gibanja oči, Strava, test uporabnosti, navigacijski meni, razvrščanje kartončkov, točka dotika, večkanalni marketing., negativna binomska regresija, konverzija, hevristični atribucijski model, spletni dizajn, atribucija, Google Analytics 4, dejavniki sprejemanja tehnologij, kronične bolezni, slovenska gospodinjstva, Kolektivni znaki, prepoznavnost, proces nakupnega odločanja, medgeneracijski odnosi, posledice uporabe interneta, domestikacija, informacijska in komunikacijska tehnologija, zaupanje, sprememba nakupne izbire, funkcionalnosti aplikacij, oštevilčeni jaz., spletne ankete, spletni uporabniki, sistematičen pregled literature, premijska cena, anketni vprašalniki, dizajn uporabniškega vmesnika, komunikacijski kanal, kakovost storitev za potrošnike, usposabljanje, Kognitivni sprehod, spletno mesto, področni pregled, starejši odrasli, primarno zdravstveno varstvo, telemedicina, digitalno opismenjevanje, uporabniška izkušnja., izobraževanje na daljavo v izrednih razmerah, kontaktni center, zadovoljstvo potrošnikov, dejavniki zadovoljstva, spletna anketa., algoritmične veščine, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, epidemija covid-19., aplikacije