1x | | izobraževalne igre, igrifikacija, Pametni telefoni, spletna banka, igralne mehanike, statistična pismenost, Magistrske naloge, Banke, resne igre, Izkušnja ob prvi uporabi, spletno sodelovanje, modeli sosledja komunikacijskih učinkov, odločitvena pot porabnika, remarketing, motivacija, kolaboracija, spletne ankete, aplikacije, uporabniški vmesniki, Google, spletno oglaševanje., smernice, Starostniki, nosljivi merilniki aktivnosti, študija primera, mobilna aplikacija, sistematični pregled literature., medijska večopravilnost, večopravilnost, mediji, metoda glasnega razmišljanja, upravljanje spletnih skupnosti, reprezentativnost vzorcev, Telefonske ankete, Družboslovne ankete, neodgovor, Mobilne aplikacije, Zasebnost, Ankete, hevristična evalvacija, Spremenljivke, pametni telefoni, mobilni telefoni, spletna analitika, spletne metrike, spletna mesta, starejši ljudje, zaganjalnik, prilagojen uporabniški vmesnik, podporne storitve, kognitivna disonanca, samorazkrivanje, Družbeni nadzor, večuporabniške spletne igre, udeleženci, Skupnost, oštevilčeni jaz., socialna kontrola, spletna skupnost, teorija relacijskih signalov, sodelovanje, Uporabniki interneta, Družboslovna metodologija, Mnenja, Javnost, Družboslovno raziskovanje, Spletne ankete, Elektronske igre, vabila, opomniki, aktivna participacija, Kolektivni znaki, Digitalne neenakosti, neuporaba interneta, starejši odrasli., Velika Britanija, uporaba interneta prek posrednika, večkanalni marketing., negativna binomska regresija, teorija virov in prisvojitve, analiza potreb porabnikov, fokusne skupine, Sars-CoV-19, Evropska unija, tehnična zasnova, covid-19, sledenje stikom, e-novičnik, e-poštni marketing, vsebinski marketing, točka dotika, hevristični atribucijski model, metoda sledenja gibanja oči, Strava, test uporabnosti, dizajn uporabniškega vmesnika, mobilni prikaz, participacija, zvestoba, spletna košarica in blagajna, Apple Maps, digital map, spletni dizajn, atribucija, Google Analytics 4, razvrščanje kartončkov, navigacijski meni, mobile application, user interface, informacijska arhitektura, razširjenost., algoritmična kuracija, informacijska in komunikacijska tehnologija, medgeneracijski odnosi, proces nakupnega odločanja, domestikacija, posledice uporabe interneta, dejavniki zadovoljstva, kakovost storitev za potrošnike, komunikacijski kanal, slovenska gospodinjstva, avtonomnost, kakovost merjenja, sistematičen pregled literature, spletni uporabniki, anketni vprašalniki, premijska cena, prepoznavnost, zaupanje, sprememba nakupne izbire, zadovoljstvo potrošnikov, kontaktni center, telemedicina, digitalno opismenjevanje, starejši odrasli, primarno zdravstveno varstvo, kronične bolezni, algoritmična pismenost, pismenost spletne zasebnosti, dejavniki sprejemanja tehnologij, področni pregled, usposabljanje, epidemija covid-19., algoritmične veščine, spletna anketa., srednje poklicno in strokovno izobraževanje, izobraževanje na daljavo v izrednih razmerah, Kognitivni sprehod, spletno mesto, uporabniška izkušnja., funkcionalnosti aplikacij |