1x | | izobraževalne igre, statistična pismenost, Banke, resne igre, študija primera, nosljivi merilniki aktivnosti, spletna banka, igralne mehanike, igrifikacija, metoda glasnega razmišljanja, večopravilnost, oštevilčeni jaz., spletne ankete, aplikacije, uporabniški vmesniki, funkcionalnosti aplikacij, spletni uporabniki, anketni vprašalniki, kakovost merjenja, sistematičen pregled literature, kolaboracija, spletno sodelovanje, medijska večopravilnost, mediji, sistematični pregled literature., smernice, spletno oglaševanje., Google, modeli sosledja komunikacijskih učinkov, odločitvena pot porabnika, remarketing, Izkušnja ob prvi uporabi, Skupnost, neodgovor, reprezentativnost vzorcev, Telefonske ankete, Družboslovne ankete, Mobilne aplikacije, hevristična evalvacija, kognitivna disonanca, Zasebnost, Ankete, Spremenljivke, pametni telefoni, mobilni telefoni, spletna analitika, spletne metrike, spletna mesta, starejši ljudje, zaganjalnik, prilagojen uporabniški vmesnik, podporne storitve, samorazkrivanje, Javnost, upravljanje spletnih skupnosti, premijska cena, Družbeni nadzor, večuporabniške spletne igre, teorija relacijskih signalov, socialna kontrola, Pametni telefoni, Starostniki, aktivna participacija, udeleženci, sodelovanje, Družboslovno raziskovanje, Družboslovna metodologija, Mnenja, Spletne ankete, opomniki, Uporabniki interneta, Elektronske igre, vabila, Magistrske naloge, dejavniki zadovoljstva, spletni dizajn, atribucija, Google Analytics 4, hevristični atribucijski model, razvrščanje kartončkov, navigacijski meni, mobile application, user interface, informacijska arhitektura, točka dotika, večkanalni marketing., neuporaba interneta, starejši odrasli., analiza potreb porabnikov, Digitalne neenakosti, Velika Britanija, negativna binomska regresija, teorija virov in prisvojitve, uporaba interneta prek posrednika, digital map, Apple Maps, žični model, model zaupanja in tveganja, računalništvo v oblaku, svečomat, deljenje znanja, jackpot kolutna igra, pristop omejevanja škode, strokovni pregled, relativna prednost, teorija širjenja inovacij, metoda sledenja gibanja oči, Strava, test uporabnosti, dizajn uporabniškega vmesnika, mobilni prikaz, avtonomnost, zvestoba, spletna košarica in blagajna, fokusne skupine, e-novičnik, spletna anketa., kontaktni center, zadovoljstvo potrošnikov, igralništvo, algoritmične veščine, epidemija covid-19., spletno mesto, izobraževanje na daljavo v izrednih razmerah, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, kakovost storitev za potrošnike, komunikacijski kanal, slovenska gospodinjstva, Kolektivni znaki, prepoznavnost, proces nakupnega odločanja, medgeneracijski odnosi, posledice uporabe interneta, domestikacija, informacijska in komunikacijska tehnologija, Kognitivni sprehod, usposabljanje, Evropska unija, tehnična zasnova, razširjenost., Sars-CoV-19, covid-19, e-poštni marketing, vsebinski marketing, sledenje stikom, algoritmična kuracija, algoritmična pismenost, digitalno opismenjevanje, starejši odrasli, področni pregled, telemedicina, primarno zdravstveno varstvo, pismenost spletne zasebnosti, dejavniki sprejemanja tehnologij, kronične bolezni, sprememba nakupne izbire |