Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Jontes

Vseh ključnih besed je 231, ki se skupaj pojavijo 289 krat.
26 ključnih besed (11.26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 84 krat (29.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x22.62%Diplomska dela
5x5.95%Televizija
4x4.76%Magistrske naloge, Resničnostne televizijske oddaje, reprezentacija, Spletna družabna omrežja
3x3.57%Televizijske nanizanke, Dokumentarni filmi, Množični mediji, situacijska komedija
2x2.38%Instagram, Regulacija, novi mediji, Ženske, televizijske serije, medijska potrošnja, Diskurz, Življenjski stili, televizija, reprezentacija žensk, mediji, resničnostne oddaje, Politično komuniciranje, Oglaševanje, avtentičnost, reprezentacije
1xmedijska reprezentacija, Tržno komuniciranje, medijska regulacija, heteronormativnost, Samske osebe, Varstvo okolja, Okoljski filmi, spletno nadlegovanje, Heteroseksualnost, zmenkarski resničnostni šov, prakse samodiscipliniranja, Preobrazba, samskost, naracija, preobrazbeni resničnostni šovi, angažirani dokumentarni filmi, TV Dnevnik, Televizijski voditelji, politični komentarji, slovenski časopisi, športne televizijske novice, Družina, Filmska tehnika, Victoriaʼs Secret, Ženske v oglasih, Semiotika, ameriški časopisi, Trump, Nadlegovanje, družbeni aktivizem, Družbene spremembe, Družbena akcija, Študije spolov, reprezentacija homoseksualnosti, Donald, 1946-, Poročanje, formalna analiza, narativna teorija, Politiki, Televizijske postaje, Odnosi z javnostmi, mladinska distopija, posploševanje, melodramatičnost, odnosi z gledalci, komercialne televizije, Dokumentarne televizijske oddaje, Ideologije, begunska kriza, Časniki, Begunci, mladi, teorije množične komunikacije, habitus, novinarsko polje, kapital, reprezentacija družine, televizijske zvrsti, televizijske vsebine, televizijska potrošnja, diskurz, banalni nacionalizem, huliganstvo, televizijsko poročanje, globalna doba, Informacije, Mediji in mladina, družbena realnost, gledalci, diplomska dela, konvergenca, družbena televizija, spektakel, Bar, Novinarstvo, Youth, Politični pritiski, sociologija medijev, televizijske oddaje, Televizijske nadaljevanke, Svetovni splet, Videoigre, Slovenija, Nasilje, Dom, novice, Radio, Digitalne komunikacije, Družbeni mediji, Konvergenca (Telekomunikacije), Convergence (Telecommunication), Radiodifuzija, Mladina, mediji., pretočni video, fracking, video na zahtevo, Netflix, Amazon Prime Video, zemeljski plin, aktivizem, individualizem, tekmovalnost, strateško komuniciranje, odnosi z javnostmi, odnosi z mediji, popularizacija, motivacija, črni jelen, subverzija žanra, ZDA po Obamovem mandatu, sužnjelastništvo, policijsko nasilje, ki umre prvi, črni moški, Jordan Peele, Get Out, post-rasno obdobje, barvno-slepi rasizem, zadnje dekle, resničnostni šov, neoliberalizem, resničnost, opolnomočenje, dokumentarni film, stilistika v dokumentarnem filmu, avtentičnost skozi dokumentaristiko, samoobjektifikacija, objektifikacija, programi, negativni vpliv, družbeni razredi, fokusne skupine, videospoti, hibridnost, preobrazbena televizija, povezovanje z drugimi navijači, družbena omrežja, pripadnost, lokalnost., podjetniška subjektiviteta, tržna znamka nogometnega kluba, moralna razbremenitev., prenova doma., žanrska analiza, lik serijskega morilca, anti-junak, identifikacija, shizofrenija, stigma, telo, življenjskostilno oglaševanje., The Biggest Loser Slovenija., resničnostna televizija, The Biggest Loser Slovenija, trubadurska ljubezen, nacionalni mit, emocionalno delo, komodifikacija, resničnostne oddaje., mit, moškost, Kmetija: Nov začetek, formati resničnostne televizije, feministična filmska kritika, digitalizacija, protagonistke, hollywoodski popularni filmi., filmska montaža, Verižno gledanje, neoliberalizem., Resničnostni šov, primerjava., Big Brother, timsko delo, nadzor, Donald Trump., Twitter, YouTube, medijsko posredovan šport., medijska konvergenca, participatorna kultura, kolektivna inteligenca, medijska podoba, nacionalni ponos, genialnost., nasilje, Športni dogodki, nacionalna identiteta, nacionalni heroj, razred, spol, dominantne kulture, Subkulture, rave, komercializacija., lažne novice, teorija rabe in gratifikacije., sebek, razkodiranje sporočil, občinstvo, samopodoba, samoreprezentacija, konstrukcija realnosti