1x | | medijska reprezentacija, Tržno komuniciranje, medijska regulacija, heteronormativnost, Samske osebe, Varstvo okolja, Okoljski filmi, spletno nadlegovanje, Heteroseksualnost, zmenkarski resničnostni šov, prakse samodiscipliniranja, Preobrazba, samskost, naracija, preobrazbeni resničnostni šovi, angažirani dokumentarni filmi, TV Dnevnik, Televizijski voditelji, politični komentarji, slovenski časopisi, športne televizijske novice, Družina, Filmska tehnika, Victoriaʼs Secret, Ženske v oglasih, Semiotika, ameriški časopisi, Trump, Nadlegovanje, družbeni aktivizem, Družbene spremembe, Družbena akcija, Študije spolov, reprezentacija homoseksualnosti, Donald, 1946-, Poročanje, formalna analiza, narativna teorija, Politiki, Televizijske postaje, Odnosi z javnostmi, mladinska distopija, posploševanje, melodramatičnost, odnosi z gledalci, komercialne televizije, Dokumentarne televizijske oddaje, Ideologije, begunska kriza, Časniki, Begunci, mladi, teorije množične komunikacije, habitus, novinarsko polje, kapital, reprezentacija družine, televizijske zvrsti, televizijske vsebine, televizijska potrošnja, diskurz, banalni nacionalizem, huliganstvo, televizijsko poročanje, globalna doba, Informacije, Mediji in mladina, družbena realnost, gledalci, diplomska dela, konvergenca, družbena televizija, spektakel, Bar, Novinarstvo, Youth, Politični pritiski, sociologija medijev, televizijske oddaje, Televizijske nadaljevanke, Svetovni splet, Videoigre, Slovenija, Nasilje, Dom, novice, Radio, Digitalne komunikacije, Družbeni mediji, Konvergenca (Telekomunikacije), Convergence (Telecommunication), Radiodifuzija, Mladina, mediji., pretočni video, fracking, video na zahtevo, Netflix, Amazon Prime Video, zemeljski plin, aktivizem, individualizem, tekmovalnost, strateško komuniciranje, odnosi z javnostmi, odnosi z mediji, popularizacija, motivacija, črni jelen, subverzija žanra, ZDA po Obamovem mandatu, sužnjelastništvo, policijsko nasilje, ki umre prvi, črni moški, Jordan Peele, Get Out, post-rasno obdobje, barvno-slepi rasizem, zadnje dekle, resničnostni šov, neoliberalizem, resničnost, opolnomočenje, dokumentarni film, stilistika v dokumentarnem filmu, avtentičnost skozi dokumentaristiko, samoobjektifikacija, objektifikacija, programi, negativni vpliv, družbeni razredi, fokusne skupine, videospoti, hibridnost, preobrazbena televizija, povezovanje z drugimi navijači, družbena omrežja, pripadnost, lokalnost., podjetniška subjektiviteta, tržna znamka nogometnega kluba, moralna razbremenitev., prenova doma., žanrska analiza, lik serijskega morilca, anti-junak, identifikacija, shizofrenija, stigma, telo, življenjskostilno oglaševanje., The Biggest Loser Slovenija., resničnostna televizija, The Biggest Loser Slovenija, trubadurska ljubezen, nacionalni mit, emocionalno delo, komodifikacija, resničnostne oddaje., mit, moškost, Kmetija: Nov začetek, formati resničnostne televizije, feministična filmska kritika, digitalizacija, protagonistke, hollywoodski popularni filmi., filmska montaža, Verižno gledanje, neoliberalizem., Resničnostni šov, primerjava., Big Brother, timsko delo, nadzor, Donald Trump., Twitter, YouTube, medijsko posredovan šport., medijska konvergenca, participatorna kultura, kolektivna inteligenca, medijska podoba, nacionalni ponos, genialnost., nasilje, Športni dogodki, nacionalna identiteta, nacionalni heroj, razred, spol, dominantne kulture, Subkulture, rave, komercializacija., lažne novice, teorija rabe in gratifikacije., sebek, razkodiranje sporočil, občinstvo, samopodoba, samoreprezentacija, konstrukcija realnosti |