Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Dejan Jontes

Together there are 261 keywords, that are appearing 326 times.
28 of them (10.73 % of all) appear more than once, together appearing 93 times (28.53 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x20.43%Diplomska dela
5x5.38%Televizija, reprezentacija
4x4.3%Magistrske naloge, situacijska komedija, Resničnostne televizijske oddaje, Spletna družabna omrežja
3x3.23%Množični mediji, Dokumentarni filmi, dokumentarni film, Televizijske nanizanke, televizija, Instagram
2x2.15%medijska potrošnja, žanrska analiza, novi mediji, avtentičnost, reprezentacije, Regulacija, Diskurz, televizijske serije, Ženske, Življenjski stili, Oglaševanje, mediji, resničnostne oddaje, reprezentacija žensk, Politično komuniciranje
1xDružbena akcija, narativna teorija, naracija, neoliberalizem., Družbene spremembe, digitalizacija, Študije spolov, angažirani dokumentarni filmi, Verižno gledanje, družbeni aktivizem, medijska regulacija, Tržno komuniciranje, Preobrazba, Resničnostni šov, samskost, heteronormativnost, Big Brother, prakse samodiscipliniranja, mediji., timsko delo, medijska reprezentacija, preobrazbeni resničnostni šovi, nadzor, formalna analiza, Filmska tehnika, zmenkarski resničnostni šov, konstrukcija realnosti, filmska montaža, Televizijski voditelji, TV Dnevnik, Ženske v oglasih, Družina, Victoriaʼs Secret, športne televizijske novice, politični komentarji, hollywoodski popularni filmi., protagonistke, feministična filmska kritika, Poročanje, Semiotika, 1946-, Donald, slovenski časopisi, ameriški časopisi, Trump, reprezentacija homoseksualnosti, Mladina, odnosi z gledalci, komercialne televizije, Odnosi z javnostmi, Televizijske postaje, posploševanje, mladinska distopija, Begunci, Časniki, Mediji in mladina, novice, Informacije, Ideologije, begunska kriza, Dokumentarne televizijske oddaje, melodramatičnost, mladi, novinarsko polje, televizijske vsebine, habitus, kapital, televizijske zvrsti, reprezentacija družine, televizijska potrošnja, globalna doba, banalni nacionalizem, teorije množične komunikacije, diskurz, huliganstvo, televizijsko poročanje, Dom, Nasilje, Politiki, Politični pritiski, sociologija medijev, televizijske oddaje, spektakel, Bar, Novinarstvo, Youth, Varstvo okolja, Samske osebe, Okoljski filmi, spletno nadlegovanje, primerjava., Nadlegovanje, gledalci, družbena realnost, Radiodifuzija, Convergence (Telecommunication), Digitalne komunikacije, Radio, Videoigre, Slovenija, Konvergenca (Telekomunikacije), Družbeni mediji, konvergenca, diplomska dela, družbena televizija, Televizijske nadaljevanke, Svetovni splet, Heteroseksualnost, življenjskostilno oglaševanje., avtentičnost skozi dokumentaristiko, stilistika v dokumentarnem filmu, hibridnost, preobrazbena televizija, lik serijskega morilca, prenova doma., resničnost, opolnomočenje, družbeni razredi, programi, fokusne skupine, videospoti, samoobjektifikacija, objektifikacija, anti-junak, identifikacija, tekmovalnost, resničnostni šov, individualizem, strateško komuniciranje, odnosi z mediji, odnosi z javnostmi, neoliberalizem, podjetniška subjektiviteta, tržna znamka nogometnega kluba, moralna razbremenitev., družbena omrežja, povezovanje z drugimi navijači, lokalnost., pripadnost, negativni vpliv, RTV Slovenija, dopisništva, kriteriji selekcije, medijsko poročanje, viri novinarskega poročanja, temnopolti Američani, Hollywoodski filmi, tiskovne agencije, Prijatelji, vizualna metafora, kinematografska metafora, filmska metafora, popularna kultura, popularnost, kulturni fenomen, boj za pravice, vizualna komunikacija, ogled v ozadju, večopravilnost, pretočni kanali, medijska občinstva, pogovorno-varietejske oddaje, privatizirana mobilnost, občinstva, medijska industrija, personalizacija politike, virtualna identiteta, politično komuniciranje, javna televizija, dokumentarna produkcija, aktivizem, zemeljski plin, teorija rabe in gratifikacije., sebek, Subkulture, dominantne kulture, komercializacija., rave, samoreprezentacija, samopodoba, kolektivna inteligenca, participatorna kultura, razred, spol, občinstvo, razkodiranje sporočil, lažne novice, Twitter, telo, trubadurska ljubezen, The Biggest Loser Slovenija., resničnostna televizija, Kmetija: Nov začetek, The Biggest Loser Slovenija, nacionalni mit, moškost, komodifikacija, Donald Trump., emocionalno delo, resničnostne oddaje., mit, medijska konvergenca, YouTube, post-rasno obdobje, Jordan Peele, barvno-slepi rasizem, zadnje dekle, ki umre prvi, črni moški, Get Out, motivacija, pretočni video, fracking, video na zahtevo, Netflix, popularizacija, Amazon Prime Video, subverzija žanra, črni jelen, nacionalna identiteta, Športni dogodki, nacionalni heroj, nacionalni ponos, medijsko posredovan šport., medijska podoba, genialnost., nasilje, sužnjelastništvo, ZDA po Obamovem mandatu, policijsko nasilje, shizofrenija, stigma, formati resničnostne televizije