Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Zlatko Jančič

Vseh ključnih besed je 318, ki se skupaj pojavijo 421 krat.
45 ključnih besed (14.15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 148 krat (35.15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
21x14.19%Diplomska dela
7x4.73%marketinški odnosi
6x4.05%Oglaševanje, potrošniki, Trženje
5x3.38%tržno komuniciranje, Republika Slovenija
4x2.7%strategija, Blagovne znamke, oglaševanje, študija primera, trženje, Potrošniki
3x2.03%marketing, Magistrske naloge, kultura, Poslovno komuniciranje
2x1.35%nove tehnologije, turizem, osebna znamka, znamčenje, globalizacija, deležniki, konkurenca, generacija Y, komuniciranje, disertacije, Družbena odgovornost podjetij, strategija razvoja, potrošništvo, zgodovina, agencije, zakonodaja, Evropska unija, Trajnostni razvoj, storitve, trajnostni razvoj, razvoj, odločanje, strateški marketing, dolgoročni odnosi, trajnostni marketing, soustvarjanje, alkohol, teorija deležnikov
1xinovacijska podjetja, soznamčenje, interni marketing, nevladne organizacije, zeleni marketing, Strategija, družba sanj, sodelovanje s konkurenco, prepoznavnost, marketing mest, gospodarski vzpon, Telekomunikacije, podjetništvo, menjava, sponzorirani vpisi, naravnanost k trgu, militantni marketing, tržna strategija, Informacije, Popotništvo, Poslovna strategija, Šah, Google, Družinska podjetja, marketinška kratkovidnost, Levitt, naravnanost k potrošniku, iskalniško trženje, mala tehnološka podjetja, digitalizacija, postmoderni menedžment, storitveni marketing, digitalno oglaševanje, trajnostni menedžment, storitveno dominantna logika, strateška partnerstva, vsebinski marketing, moralizacija hrane, ustvarjalni menedžment, Kickstarter, zagonska sredstva, neprofitne organizacije, ekološki menedžment, konkurenčna prednost, marketinška kultura, uradni sponzorji, coworking, Evropska prestolnica kulture, sodelujoča tekmovalnost, mestni marketing, sodobne tehnologije, YouTube, množično financiranje, kongresni turizem, oglaševanje iz zasede, vloga porabnikov, upravljanje z ustvarjalnostjo, darilna menjava, Pomurje, inovacijska dejavnost, uspešnost, raziskave, socialni marketing, javno mnenje, kajenje, definicije, državljani, družbene spremembe, ekonomske spremembe, disciplina, demografski razvoj, elektronsko poslovanje, tehnologija, električna energija, lokalizem, Internet, množični mediji, tisk, družbeni kapital, odnosi z javnostmi, informacije, inovacije, socialni kapital, modrost, Kitajska, trg, elektronsko trženje, virtualna resničnost, taoizem, pogajanja, vojna, stimulacija, ustvarjalnost, kulturne vrednote, lokalne blagovne znamke, globalne blagovne znamke, medorganizacijski marketing, gostinski lokali, gospodarska kriza, luksuz, Spletna družabna omrežja, osebni marketing, naročniki, integrirano tržno komuniciranje, agencija, percepcije, marketinška usmeritev, simboli, tržne znamke, odziv podjetij, Skupnost za zavest Krišne, zdravstvo, glasbena industrija, popularna kultura, javno obveščanje, hrana, festivali, ZDA, alternativna kultura, zvezdniki, etika, soustvarjanje vrednosti, gospodarstvo, politika, glasba, cilji, naročnik, Potrošništvo, javnost, znanost, Thomas Schelling, popularizacija znanosti, mediatizacija, opolnomočenost, Novi mediji, Znanost na cesti, družbena menjava, osrednje točke, znamke, strategija občine, občinska uprava, širitev, neprofitni, teorija iger v marketingu, profitni sektor, asimetrični odnosi, spletna analitika., Index.hr, Jutarnji list, Hrvatska radiotelevizija (HRT), Tretji rajh, mediji in propaganda, miselna predstava pri otrocih., nacisticˇne pravljice in zgodbe za otroke, Agrokor, lažne vesti, naročniki., oglaševalske agencije, demokratizacija tržnokomunikacijske stroke, mnenjsko voditeljstvo, osebni vpliv, spletna komunikacija, tok komunikacij, strateško upravljanje, strateško načrtovanje., vedenjska ekonomija, teorija iger, marketing krajev, izbira (psihologija)., Marketinška strategija, telekomunikacije, marketinški splet 7P, regijska tržna znamka, poslovno odločanje, pokopališče Pobrežje, kulturna dediščina, pokopališča, marketinško raziskovanje, tržno raziskovanje, marketinška strategija, poslovna strategija, Telemach d. o. o., tržnokomunikacijski splet., religija, pravoslavno krščanstvo, tovarniško mesto, S. Makedonija, mediji, transport, megatrendi, Kidričevo, Talum, tržnokomunikacijska orodja, glamping, trajnostni turizem, muzikal, publiciteta, družbena omrežja., Regulacija, nakup, proces, medijsko poročanje, ekološko pridelana hrana, okoljska zavest, Prehranjevalne navade, Tržno komuniciranje, kreativni oglasi, pripovedovanje zgodb, Pripovedovanje zgodb, Strateške povezave (Poslovanje), Oblikovanje blagovne znamke, Zdravje, Vedenje potrošnikov, Hrana, Družbena menjava, Turizem, Dodana vrednost, Storitveni marketing, čustvena povezava, Čustva, Medijska pismenost, ozaveščenost potrošnikov, vpliv staršev, Otroci, Oglaševalske akcije, flashpacking, Sodelovanje, Simboli, Arhetip (Psihologija), milenijci, soustvarjanje vsebin, Ustvarjalnost, pokopališki turizem, Interakcija, Medorganizacijski odnosi, Medorganizacijsko trženje, oznake hranilnih vrednosti, Inovacije, Kapitalizem, Zaposlovanje, Delodajalci, Krize, menedžer, strateško odločanje, strateška naravnanost, zaposlitveni mediji, Tuje korporacije, iskanje informacij, izbira, turistične destinacije, proizvodna podjetja, Organizacijska kultura, Odnosi s strankami, Storitve, uspešnost podjetja, Managerji, soodvisno delovanje, teorije, vedenje, Pošta, Propaganda, uporabniška izkušnja, Znamke, odgovornost, Poslovna uspešnost, Slovenija, Strategija razvoja, Podjetja, Doktorske disertacije, Svetovni splet, Podjetništvo, start-up, elektronske govorice