Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Zlatko Jančič

Vseh ključnih besed je 314, ki se skupaj pojavijo 417 krat.
45 ključnih besed (14.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 148 krat (35.49 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
21x14.19%Diplomska dela
7x4.73%marketinški odnosi
6x4.05%Trženje, Oglaševanje, potrošniki
5x3.38%tržno komuniciranje, Republika Slovenija
4x2.7%oglaševanje, Potrošniki, strategija, Blagovne znamke, študija primera, trženje
3x2.03%kultura, Poslovno komuniciranje, marketing, Magistrske naloge
2x1.35%disertacije, turizem, generacija Y, komuniciranje, Družbena odgovornost podjetij, soustvarjanje, zakonodaja, potrošništvo, agencije, nove tehnologije, razvoj, globalizacija, strategija razvoja, Evropska unija, osebna znamka, teorija deležnikov, zgodovina, znamčenje, konkurenca, Trajnostni razvoj, dolgoročni odnosi, strateški marketing, trajnostni marketing, storitve, deležniki, alkohol, trajnostni razvoj, odločanje
1xmarketinška kratkovidnost, Google, sponzorirani vpisi, iskalniško trženje, nevladne organizacije, zeleni marketing, podjetništvo, telekomunikacije, soznamčenje, inovacijska podjetja, Levitt, interni marketing, menjava, strateška partnerstva, simboli, tržne znamke, osebni marketing, darilna menjava, lokalne blagovne znamke, globalne blagovne znamke, marketinška usmeritev, percepcije, Telemach d. o. o., naravnanost k trgu, naročnik, agencija, naročniki, integrirano tržno komuniciranje, naravnanost k potrošniku, mala tehnološka podjetja, gospodarski vzpon, postmoderni menedžment, upravljanje z ustvarjalnostjo, marketinška kultura, tržnokomunikacijski splet., YouTube, prepoznavnost, ustvarjalni menedžment, moralizacija hrane, Evropska prestolnica kulture, marketing mest, Telekomunikacije, coworking, uradni sponzorji, digitalno oglaševanje, oglaševanje iz zasede, množično financiranje, Kickstarter, vloga porabnikov, kongresni turizem, konkurenčna prednost, sodobne tehnologije, mestni marketing, kulturne vrednote, sodelujoča tekmovalnost, ekološki menedžment, trajnostni menedžment, neprofitne organizacije, zagonska sredstva, vsebinski marketing, digitalizacija, storitveno dominantna logika, storitveni marketing, sodelovanje s konkurenco, luksuz, raziskave, Pomurje, inovacijska dejavnost, socialni marketing, kajenje, tržno raziskovanje, javno mnenje, uspešnost, definicije, poslovna strategija, marketinška strategija, elektronsko poslovanje, električna energija, državljani, tehnologija, lokalizem, Internet, množični mediji, tisk, družbeni kapital, odnosi z javnostmi, informacije, inovacije, socialni kapital, modrost, Kitajska, trg, elektronsko trženje, virtualna resničnost, taoizem, pogajanja, vojna, demografski razvoj, poslovno odločanje, politika, gospodarstvo, etika, izbira (psihologija)., vedenjska ekonomija, glasba, cilji, Marketinška strategija, marketinški splet 7P, družba sanj, gostinski lokali, gospodarska kriza, odziv podjetij, soustvarjanje vrednosti, Skupnost za zavest Krišne, zvezdniki, alternativna kultura, ustvarjalnost, regijska tržna znamka, festivali, stimulacija, disciplina, družbene spremembe, ekonomske spremembe, ZDA, marketing krajev, teorija iger, popularna kultura, glasbena industrija, zdravstvo, hrana, javno obveščanje, medorganizacijski marketing, Šah, izbira, turistične destinacije, pravoslavno krščanstvo, iskanje informacij, proizvodna podjetja, Storitve, Organizacijska kultura, proces, nakup, Index.hr, Jutarnji list, Hrvatska radiotelevizija (HRT), Tretji rajh, mediji in propaganda, miselna predstava pri otrocih., nacisticˇne pravljice in zgodbe za otroke, Odnosi s strankami, tovarniško mesto, menedžer, Krize, Kapitalizem, strateška naravnanost, strateško odločanje, Managerji, uspešnost podjetja, Zaposlovanje, Delodajalci, Talum, Kidričevo, Tuje korporacije, družbena omrežja., zaposlitveni mediji, Regulacija, Agrokor, lažne vesti, profitni sektor, neprofitni, širitev, teorija iger v marketingu, osrednje točke, družbena menjava, religija, znamke, strategija občine, transport, megatrendi, S. Makedonija, strateško načrtovanje., občinska uprava, strateško upravljanje, Thomas Schelling, znanost, naročniki., oglaševalske agencije, demokratizacija tržnokomunikacijske stroke, mnenjsko voditeljstvo, osebni vpliv, spletna komunikacija, tok komunikacij, spletna analitika., asimetrični odnosi, popularizacija znanosti, javnost, mediatizacija, Znanost na cesti, opolnomočenost, Novi mediji, Podjetja, Strategija razvoja, Interakcija, Potrošništvo, milenijci, marketinško raziskovanje, Medorganizacijsko trženje, Arhetip (Psihologija), Medorganizacijski odnosi, soustvarjanje vsebin, Ustvarjalnost, Pripovedovanje zgodb, Tržno komuniciranje, pripovedovanje zgodb, kreativni oglasi, Čustva, čustvena povezava, Simboli, vpliv staršev, tržna strategija, Informacije, Popotništvo, militantni marketing, Poslovna strategija, Družinska podjetja, mediji, Spletna družabna omrežja, elektronske govorice, Medijska pismenost, ozaveščenost potrošnikov, Otroci, Oglaševalske akcije, flashpacking, Sodelovanje, Prehranjevalne navade, medijsko poročanje, teorije, vedenje, odgovornost, tržnokomunikacijska orodja, soodvisno delovanje, Propaganda, Pošta, Poslovna uspešnost, Podjetništvo, Doktorske disertacije, Slovenija, Svetovni splet, publiciteta, start-up, muzikal, glamping, Znamke, trajnostni turizem, Dodana vrednost, Storitveni marketing, Oblikovanje blagovne znamke, Strateške povezave (Poslovanje), ekološko pridelana hrana, okoljska zavest, Turizem, Družbena menjava, Inovacije, uporabniška izkušnja, oznake hranilnih vrednosti, Hrana, Zdravje, Vedenje potrošnikov, Strategija