Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Breda Luthar

Vseh ključnih besed je 197, ki se skupaj pojavijo 259 krat.
38 ključnih besed (19.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 100 krat (38.61 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x8%Diplomska dela
6x6%kultura
4x4%Republika Slovenija, človekovo telo, potrošništvo
3x3%potrošnja, ženske, množični mediji, življenjski stil, diskurz, modni blogi, Množični mediji, tabloidizacija
2x2%Blagovne znamke, samopodoba, zvezdništvo, spolnost, moški, identiteta, resnica, spol, realnost, zvezdniki, nova gripa, Televizijske informativne oddaje, zgodovinski pregled, moškost, individualizacija, študija primera, Magistrske naloge, ženskost, hitra moda, modna industrija, znamčenje, šport, moda, mediatizacija, globalizacija
1xjavna televizija, pandemija, družne živali, asketizem, slovenski časopisi, komercialna televizija, biooblast, medijski dogodki, prehrana, žalovanje, kulturna zgodovina, medijski škandali, seksualni škandali, informativne oddaje, decoding, kulturni posredniki, mladi, glasbeni okus, adolescenca, televizijske novice, popularna kultura, osebne znamke novinarjev, kreativnost, razredna kulturna potrošnja, dokumentarizem, edge comedy, textual event, športni navijači, old and new paradigm, audiences, Michael Moore, teorija uporab in gratifikacij, oblačilna kultura, hedonizem, nevtralnost, kritika, narodna identiteta, spolna identiteta, oglaševanje, Velika Britanija, realizem, revije, ideologija, seksizem, pornografija, prosti čas, zdravje, medosebni odnosi, stigmatizacija, staranje, nasilje, feminizacija, subjekt, novinarstvo, družina, vsakdanje življenje, vegetarijanstvo, politični jezik, novinarji, dramaturgija, družbeni vpliv, homoseksualnost, znamčenje oseb, razlaga, filmska kritika, informacije, družbena gibanja, novice, empirična analiza, okus, družbeni komentar, politični humor, psevdo novice, Televizija, satirične oddaje, Slavni ljudje, tekstilna industrija., medijatizacija, nadzorovanje in kaznovanje, panoptikon, Satira, Humor, Družbene spremembe, politika, performativnost spola, spol v politiki, Vsakdanje življenje, Subkultura, individualna identiteta, kolektivna identiteta, Identiteta (psihologija), potrošna kultura, Instagram, manjšine, korporativna kultura, raznolikost, ulična moda, komodifikacija, modni trendi, ikona, Cockta, kulturno znamčenje., subkultura, alternativa, turizem, fotografija, estetizacija, pogled, utilitarizem, užitek, komodificirana moda, Varčevanje, nadzor, Študije spolov, Politiki, televizijski okus, gledanost, teorija prakse, mikropolitika razrednih distinkcij, Šport in turizem, Potrošništvo, Pospeševanje prodaje, športni dogodki, poslovni turizem, Sociologija športa, simbolne meje, statusne zahteve, pomen dobrin, kulturno posredništvo, spletne revije, bralci novic, butično nakupovanje, estetizirana identiteta, radikalni egalitarizem, stratifikacija, Ikonična znamka, Trženje, Medosebno komuniciranje, romantična komedija, Ljubezen, Filmske komedije, Spolnost, romantična ljubezen, sotočna ljubezen, Moškost, Študije primerov, Disertacije, mrtvo telo, medijske reprezentacije, Srednji razred, komercialne televizije, Javna televizija, Novinarski diskurz, Potrošnja, torbice, Smrt, Javni mediji, logotipi, personalizacija