Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Breda Luthar

Vseh ključnih besed je 203, ki se skupaj pojavijo 269 krat.
41 ključnih besed (20.2 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 107 krat (39.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x7.48%Diplomska dela
6x5.61%kultura
4x3.74%Republika Slovenija, človekovo telo, potrošništvo
3x2.8%znamčenje, Množični mediji, množični mediji, življenjski stil, ženske, modni blogi, tabloidizacija, diskurz, potrošnja
2x1.87%moški, identiteta, zvezdništvo, nova gripa, samopodoba, resnica, Televizijske informativne oddaje, zvezdniki, realnost, individualizacija, zgodovinski pregled, študija primera, spol, spolnost, Magistrske naloge, ženskost, Blagovne znamke, globalizacija, šport, potrošna kultura, mediatizacija, modna industrija, Instagram, moda, hitra moda, moškost, oglaševanje
1xkulturni posredniki, mladi, informativne oddaje, medijski škandali, seksualni škandali, osebne znamke novinarjev, znamčenje oseb, personalizacija, žalovanje, kreativnost, medijski dogodki, televizijske novice, razredna kulturna potrošnja, slovenski časopisi, old and new paradigm, audiences, kulturna zgodovina, oblačilna kultura, textual event, decoding, športni navijači, teorija uporab in gratifikacij, biooblast, javna televizija, edge comedy, glasbeni okus, dokumentarizem, pandemija, družne živali, Michael Moore, komercialna televizija, družbena gibanja, spolna identiteta, Velika Britanija, nasilje, narodna identiteta, ideologija, prosti čas, zdravje, medosebni odnosi, razlaga, homoseksualnost, hedonizem, prehrana, asketizem, vsakdanje življenje, subjekt, filmska kritika, novice, dramaturgija, pornografija, seksizem, družbeni vpliv, adolescenca, bralci novic, družina, novinarstvo, politični jezik, novinarji, vegetarijanstvo, informacije, feminizacija, revije, stigmatizacija, staranje, popularna kultura, kritika, realizem, nevtralnost, empirična analiza, simbolne meje, nadzorovanje in kaznovanje, panoptikon, Slavni ljudje, satirične oddaje, medijatizacija, tekstilna industrija., turizem, fotografija, estetizacija, pogled, družbeni komentar, politični humor, kolektivna identiteta, Identiteta (psihologija), Subkultura, Vsakdanje življenje, individualna identiteta, Humor, psevdo novice, Televizija, Satira, utilitarizem, užitek, Ikonična znamka, ikona, Cockta, kulturno znamčenje., mit, luksuzne blagovne znamke, logika fetišizma, znakovni objekt potrošnje, identiteta potrošnika, kulturni kapitalizem, modni trendi, komodifikacija, alternativa, komodificirana moda, Varčevanje, nadzor, subkultura, ulična moda, manjšine, korporativna kultura, raznolikost, Družbene spremembe, politika, Sociologija športa, Potrošništvo, Šport in turizem, televizijski okus, poslovni turizem, športni dogodki, Novinarski diskurz, Medosebno komuniciranje, Trženje, Pospeševanje prodaje, gledanost, teorija prakse, estetizirana identiteta, butično nakupovanje, pomen dobrin, kulturno posredništvo, okus, stratifikacija, mikropolitika razrednih distinkcij, statusne zahteve, radikalni egalitarizem, Javna televizija, komercialne televizije, Disertacije, sotočna ljubezen, romantična ljubezen, romantična komedija, Študije primerov, Moškost, performativnost spola, spol v politiki, Študije spolov, Politiki, Ljubezen, Filmske komedije, logotipi, torbice, Potrošnja, Srednji razred, Javni mediji, Smrt, Spolnost, mrtvo telo, medijske reprezentacije, spletne revije