Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Breda Luthar

Vseh ključnih besed je 199, ki se skupaj pojavijo 264 krat.
41 ključnih besed (20.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 106 krat (40.15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x7.55%Diplomska dela
6x5.66%kultura
4x3.77%Republika Slovenija, potrošništvo, človekovo telo
3x2.83%modni blogi, ženske, potrošnja, Množični mediji, množični mediji, življenjski stil, diskurz, tabloidizacija
2x1.89%samopodoba, zvezdništvo, študija primera, nova gripa, Instagram, zgodovinski pregled, resnica, spolnost, Blagovne znamke, oglaševanje, individualizacija, realnost, zvezdniki, spol, ženskost, identiteta, Magistrske naloge, globalizacija, Televizijske informativne oddaje, moški, modna industrija, potrošna kultura, mediatizacija, znamčenje, šport, hitra moda, moškost, moda
1xosebne znamke novinarjev, televizijske novice, seksualni škandali, kulturni posredniki, mladi, medijski škandali, medijski dogodki, informativne oddaje, znamčenje oseb, kreativnost, empirična analiza, športni navijači, žalovanje, komercialna televizija, slovenski časopisi, old and new paradigm, audiences, edge comedy, textual event, oblačilna kultura, kulturna zgodovina, biooblast, teorija uporab in gratifikacij, dokumentarizem, razredna kulturna potrošnja, decoding, javna televizija, Michael Moore, družne živali, pandemija, glasbeni okus, informacije, Velika Britanija, nasilje, razlaga, spolna identiteta, narodna identiteta, zdravje, medosebni odnosi, ideologija, homoseksualnost, filmska kritika, hedonizem, prehrana, asketizem, vsakdanje življenje, subjekt, novice, dramaturgija, prosti čas, pornografija, družbeni vpliv, družbena gibanja, adolescenca, družina, novinarstvo, novinarji, vegetarijanstvo, popularna kultura, personalizacija, feminizacija, stigmatizacija, staranje, seksizem, revije, kritika, realizem, nevtralnost, politični jezik, radikalni egalitarizem, družbeni komentar, politični humor, psevdo novice, Televizija, satirične oddaje, Slavni ljudje, tekstilna industrija., medijatizacija, nadzorovanje in kaznovanje, panoptikon, Satira, Humor, Družbene spremembe, politika, performativnost spola, spol v politiki, Vsakdanje življenje, Subkultura, individualna identiteta, kolektivna identiteta, Identiteta (psihologija), pogled, estetizacija, modni trendi, komodifikacija, manjšine, korporativna kultura, kulturno znamčenje., Cockta, mit, Ikonična znamka, ikona, raznolikost, ulična moda, užitek, utilitarizem, turizem, fotografija, nadzor, Varčevanje, subkultura, alternativa, komodificirana moda, Študije spolov, Politiki, Šport in turizem, televizijski okus, gledanost, teorija prakse, Potrošništvo, Sociologija športa, Pospeševanje prodaje, športni dogodki, poslovni turizem, mikropolitika razrednih distinkcij, simbolne meje, butično nakupovanje, pomen dobrin, kulturno posredništvo, spletne revije, estetizirana identiteta, okus, statusne zahteve, luksuzne blagovne znamke, stratifikacija, Trženje, Medosebno komuniciranje, romantična komedija, Ljubezen, Filmske komedije, Spolnost, romantična ljubezen, sotočna ljubezen, Moškost, Študije primerov, Disertacije, mrtvo telo, medijske reprezentacije, Srednji razred, komercialne televizije, Javna televizija, Novinarski diskurz, Potrošnja, torbice, Smrt, Javni mediji, logotipi, bralci novic