Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Tomc

Vseh ključnih besed je 165, ki se skupaj pojavijo 200 krat.
14 ključnih besed (8.48 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 49 krat (24.5 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x16.33%Diplomska dela
7x14.29%Republika Slovenija, Magistrske naloge
5x10.2%Slovenija
3x6.12%Kulturna politika, kultura
2x4.08%zakonodaja, Umetnost, glasbene prireditve, ustvarjalnost, Trženje, glasba, študija primera, Hrvaška
1xslovenska popularna glasba, nogomet, navijaške skupine, presenečenje, abdukcija, mediji, mainstream, internet, avtizem, nadarjenost, glasbena kritika, deskanje na snegu, življenjski slog, vrednote, navijači, genetika, samopodoba, glasbene scene, mladi, podporni programi, motnje avtističnega spektra, Avtizem, Sovjetska zveza, Združene države Amerike, Kinematografija, Film, Odrasli, družbeni spol, filozofija glasbe, osebnost blagovne znamke, čutna identiteta, duhovna glasba, razpoloženjska glasba, virtualne skupnosti, punk, romantična ljubezen, sociološki vidik, muzeji, razpad SFRJ, pop kultura, postmodernizem, avantgarda, totalitarizem, demokracija, radio, kulturno sodelovanje, jazz, zgodovinski pregled, družbene spremembe, programi, strategija, konkurenca, občina, modernizem, gledališče, ZDA, novokomponirana narodna glasba, Propaganda, kulturni management, mladina, zaključevanje vrhunske športne kariere, navijaštvo, Srbija, rave, interesi, javnost, financiranje, centralizacija, primerjalna analiza, urbana kultura, družbeno obnašanje, empirična analiza, Zdravje, digitalizacija glasbe, Oglaševanje, Blagovne znamke, nevroznanost, Kulturni relativizem, klubska kultura, Sociologija časa, Zaznavanje časa, Glasba, kompatibilizem, Svobodna volja, Avtonomija, narodno gledališče, Fenomenologija, 1916-2007, fenomenologija odločanja, Libet, Benjamin, lokalna koncertna ponudba, koncertni organizatorji, interpretacije rezultatov, rasa, duševne motnje, inteligenčni test, creativity, media perception, audiovisual content, music, duševno zdravje, dostopnost, avra, Walter Benjamin., lokalna kulturna politika, pristnost, NFT, psihiatrija, psihoterapija., Blockchain, družbeno okolje, kulturno okolje, Opera, Državna pomoč, Upravljanje, operne hiše, uprizoritvene umetnosti, Festivali, Jazz, Glasbeniki, teorije metafore, otok, Komercializacija, Potrošništvo, Kapitalizem, artificial intelligence, Dobrodelnost, Metafora, Književnost, Kognitivno jezikoslovje, Organizacijsko komuniciranje, Komuniciranje, Zabavna glasba, Sociologija glasbe, Pop (glasba), pesem etičnega upora, kantavtorska glasba, korporativno komuniciranje, Slovensko gledališče, popularna glasba, Množični mediji, plesna skupina EnKnapGroup, nevrolingvistično programiranje, nadrejeni, podrejeni, Kultura, Nevladne organizacije, samozaposleni v kulturi, Sodobni ples, Komunizem