Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Gregor Tomc

Together there are 160 keywords, that are appearing 195 times.
14 of them (8.75 % of all) appear more than once, together appearing 49 times (25.13 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
8x16.33%Diplomska dela
7x14.29%Republika Slovenija, Magistrske naloge
5x10.2%Slovenija
3x6.12%kultura, Kulturna politika
2x4.08%zakonodaja, Trženje, glasbene prireditve, ustvarjalnost, Hrvaška, glasba, študija primera, Umetnost
1xnogomet, avtizem, nadarjenost, mediji, slovenska popularna glasba, abdukcija, presenečenje, genetika, samopodoba, življenjski slog, romantična ljubezen, navijači, deskanje na snegu, glasbena kritika, navijaške skupine, vrednote, internet, mainstream, Avtizem, Odrasli, družbeni spol, motnje avtističnega spektra, podporni programi, Združene države Amerike, Sovjetska zveza, virtualne skupnosti, punk, čutna identiteta, mladi, glasbene scene, osebnost blagovne znamke, filozofija glasbe, razpoloženjska glasba, duhovna glasba, sociološki vidik, zaključevanje vrhunske športne kariere, razpad SFRJ, pop kultura, radio, gledališče, postmodernizem, demokracija, avantgarda, kulturno sodelovanje, občina, zgodovinski pregled, konkurenca, družbene spremembe, jazz, programi, muzeji, strategija, totalitarizem, modernizem, Srbija, mladina, Film, navijaštvo, novokomponirana narodna glasba, kulturni management, ZDA, rave, urbana kultura, javnost, financiranje, interesi, centralizacija, družbeno obnašanje, primerjalna analiza, empirična analiza, Potrošništvo, kompatibilizem, fenomenologija odločanja, Libet, Glasba, Blagovne znamke, nevroznanost, digitalizacija glasbe, Oglaševanje, Benjamin, 1916-2007, družbeno okolje, kulturno okolje, korporativno komuniciranje, narodno gledališče, Avtonomija, Fenomenologija, Svobodna volja, Kulturni relativizem, Zaznavanje časa, psihiatrija, psihoterapija., Blockchain, dostopnost, duševno zdravje, interpretacije rezultatov, rasa, duševne motnje, NFT, pristnost, lokalna koncertna ponudba, klubska kultura, Sociologija časa, koncertni organizatorji, lokalna kulturna politika, avra, Walter Benjamin., Slovensko gledališče, popularna glasba, teorije metafore, otok, Metafora, Upravljanje, Državna pomoč, uprizoritvene umetnosti, operne hiše, Opera, Književnost, Kognitivno jezikoslovje, Kapitalizem, Komunizem, Propaganda, inteligenčni test, Komercializacija, Dobrodelnost, Zdravje, Glasbeniki, Jazz, Množični mediji, plesna skupina EnKnapGroup, samozaposleni v kulturi, Pop (glasba), Sociologija glasbe, kantavtorska glasba, pesem etičnega upora, Zabavna glasba, Sodobni ples, Nevladne organizacije, Komuniciranje, Organizacijsko komuniciranje, Festivali, podrejeni, nadrejeni, Kultura, nevrolingvistično programiranje, Kinematografija