Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Bodlaj

Vseh ključnih besed je 239, ki se skupaj pojavijo 880 krat.
90 ključnih besed (37.66 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 731 krat (83.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
81x11.08%trženje
67x9.17%analiza
59x8.07%raziskave
31x4.24%blagovne znamke
30x4.1%Slovenija
26x3.56%poslovno komuniciranje
19x2.6%vedenje potrošnikov
17x2.33%case study
15x2.05%odločanje, nakup
14x1.92%elektronsko trženje
13x1.78%turizem
11x1.5%podjetje, potrošnik, primeri, družbena omrežja
10x1.37%oglas, storitve, poslovanje podjetja
9x1.23%image
8x1.09%novi proizvodi, direktno trženje, oglaševanje, razvoj, lojalnost
7x0.96%zadovoljstvo, industrijsko podjetje
6x0.82%cena, prodaja, uspešnost poslovanja, premoženje, strategija, majhna podjetja, strategija trženja, trgovinsko podjetje, informacijska tehnologija, pospeševanje prodaje
5x0.68%pozicioniranje proizvoda, trg, Internet, trgovina, odnosi z javnostjo, vrednost
4x0.55%turistična geografija, spletna trgovina, krize, socialne mreže
3x0.41%mladina, informatika, oblikovanje cene, sodelovanje, proizvodi, identiteta podjetja, tržne raziskave, tržna analiza, programi, odnosi s strankami, elektronsko poslovanje, trendi, psihologija potrošnika, majhna in srednja podjetja, etika
2x0.27%avtomobili, analysis, prodaja na drobno, trajnostni razvoj, komuniciranje, prehrana, internet, marketing, komparacije, izbira, osebnost, bančništvo, recesije, uspeh, segmentacija, okolje, kmetijstvo, notranja trgovina, digitalizacija, planiranje, kvaliteta, medgeneracijske razlike, marketing strategy, tekstilna industrija, živilska industrija, vinarstvo, varstvo okolja, ekologija
1xčevljarstvo, potovanja, metode, Drogerie Markt, prodaja na debelo, pohištvena industrija, recikliranje, farmacevtska industrija, zaposlovanje, Medicopharmacia, migracije, steklarne, E. Leclerc, kupna moč denarja, organizacija, Lip Bled, Španija, nepremičnine, Eavante, konkurenca, čustvena inteligentnost, voda, zavarovarstvo, blago, letalski promet, brezalkoholne pijače, ponudba, mesta, vinogradništvo, Terme Čatež, zdravilišča, banke, sveče, software, Trgoavto, telekomunikacije, Makedonija, letališča, varčevanje, Alpina, Maremico, Sauter Automatika, mednarodne primerjave, šport, Športno društvo Obsession, elektrotehnika, društva, neprofitne organizacije, Volksbank, informacije, spremembe, Lectus, Dom trade, zdravje, kadri, kontrola, trg delovne sile, komunalne dejavnosti, Komunala, motiviranje, kultura podjetja, starost, recesija, mobilna telefonija, upravljanje, EU, Penzion Kramer, povpraševanje, turistični proizvod, H&M, Primark, Topshop, Forever 21, Zara, luksus, destinacija, Gorenjka, Instagram, mediji, modeli, podjetništvo, konkurenčne prednosti, mrežno trženje, Mont, usklajevanje, Turistična Agencija Potepuh, mednarodno trženje, standardizacija, Shopify, JD.com, research, interviews, Ikea, business communication, sales promotion, virtualna organizacija, umetna inteligenca, pandemija, small enterprises, foreign languages, distribucija, Amazon, eBay, mednarodna trgovina, pravni vidik, learning, market, profit, optimizacija, Mercator, hotelirstvo, I.S.P., pospeševanje, Posočje, izvoz, kovinska industrija, GP GmbH, internacionalizacija, testiranje, osebne finance, Javni zavod Cene Štupar, uporabniki, design, institucije, izobraževanje, zdravstvo, Novak M, šolstvo, Nemčija, zakonodaja, dobiček, stroški, kalkulacije, rizični kapital, financiranje, Enemon, Kolektor, zagonsko podjetje, država, avtomobilska industrija, pivovarstvo, BRU KRU, alkoholne pijače, trgovska blagovna znamka, goljufija, Volkswagen, družbena odgovornost, poslovna etika, tehnologija