Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Bodlaj

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 859 krat.
88 ključnih besed (37.13 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 710 krat (82.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
78x10.99%trženje
64x9.01%analiza
56x7.89%raziskave
30x4.23%blagovne znamke, Slovenija
26x3.66%poslovno komuniciranje
19x2.68%vedenje potrošnikov
17x2.39%case study
15x2.11%nakup, odločanje
13x1.83%turizem
12x1.69%elektronsko trženje
11x1.55%potrošnik, podjetje
10x1.41%oglas, družbena omrežja, poslovanje podjetja, storitve, primeri
9x1.27%image
8x1.13%direktno trženje, lojalnost, oglaševanje, razvoj, novi proizvodi
7x0.99%zadovoljstvo, industrijsko podjetje
6x0.85%premoženje, informacijska tehnologija, strategija trženja, cena, uspešnost poslovanja, pospeševanje prodaje, trgovinsko podjetje, prodaja
5x0.7%majhna podjetja, Internet, strategija, odnosi z javnostjo, vrednost, pozicioniranje proizvoda, trg, trgovina
4x0.56%spletna trgovina, turistična geografija, socialne mreže, krize
3x0.42%odnosi s strankami, programi, majhna in srednja podjetja, oblikovanje cene, tržna analiza, informatika, tržne raziskave, etika, proizvodi, elektronsko poslovanje, identiteta podjetja, mladina, psihologija potrošnika, trendi
2x0.28%kmetijstvo, živilska industrija, prehrana, komuniciranje, internet, trajnostni razvoj, ekologija, kvaliteta, avtomobili, sodelovanje, planiranje, izbira, vinarstvo, analysis, segmentacija, recesije, prodaja na drobno, notranja trgovina, okolje, varstvo okolja, marketing strategy, bančništvo, komparacije, uspeh, marketing, tekstilna industrija, medgeneracijske razlike
1xnepremičnine, komunalne dejavnosti, software, Španija, osebnost, Komunala, kontrola, zdravilišča, steklarne, Dom trade, kupna moč denarja, recikliranje, E. Leclerc, Drogerie Markt, farmacevtska industrija, Medicopharmacia, Terme Čatež, povpraševanje, vinogradništvo, mesta, ponudba, sveče, Eavante, Sauter Automatika, Maremico, Lectus, letalski promet, letališča, Volksbank, banke, migracije, brezalkoholne pijače, voda, upravljanje, prodaja na debelo, metode, čevljarstvo, Alpina, pohištvena industrija, Lip Bled, blago, konkurenca, potovanja, organizacija, zavarovarstvo, zaposlovanje, trg delovne sile, varčevanje, Trgoavto, Makedonija, mednarodne primerjave, spremembe, recesija, motiviranje, kultura podjetja, zdravje, starost, informacije, neprofitne organizacije, telekomunikacije, mobilna telefonija, Penzion Kramer, EU, čustvena inteligentnost, elektrotehnika, društva, šport, Športno društvo Obsession, kadri, družbena odgovornost, Primark, Topshop, Forever 21, H&M, Zara, Gorenjka, Instagram, luksus, mediji, modeli, podjetništvo, konkurenčne prednosti, mrežno trženje, Mont, usklajevanje, Turistična Agencija Potepuh, mednarodno trženje, standardizacija, destinacija, Shopify, Ikea, small enterprises, foreign languages, interviews, research, pandemija, sales promotion, business communication, learning, market, Amazon, eBay, JD.com, distribucija, mednarodna trgovina, profit, pravni vidik, digitalizacija, optimizacija, Mercator, hotelirstvo, I.S.P., pospeševanje, Posočje, izvoz, kovinska industrija, GP GmbH, internacionalizacija, testiranje, osebne finance, Javni zavod Cene Štupar, uporabniki, design, institucije, izobraževanje, zdravstvo, Novak M, šolstvo, Nemčija, zakonodaja, dobiček, stroški, kalkulacije, rizični kapital, financiranje, Enemon, Kolektor, zagonsko podjetje, turistični proizvod, država, pivovarstvo, BRU KRU, alkoholne pijače, trgovska blagovna znamka, goljufija, avtomobilska industrija, Volkswagen, poslovna etika, tehnologija