Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Bodlaj

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 866 krat.
89 ključnih besed (37.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 718 krat (82.91 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
79x11%trženje
65x9.05%analiza
57x7.94%raziskave
31x4.32%blagovne znamke
30x4.18%Slovenija
26x3.62%poslovno komuniciranje
19x2.65%vedenje potrošnikov
17x2.37%case study
15x2.09%nakup, odločanje
13x1.81%turizem
12x1.67%elektronsko trženje
11x1.53%potrošnik, podjetje
10x1.39%družbena omrežja, storitve, poslovanje podjetja, oglas, primeri
9x1.25%image
8x1.11%novi proizvodi, direktno trženje, lojalnost, razvoj, oglaševanje
7x0.97%industrijsko podjetje, zadovoljstvo
6x0.84%cena, uspešnost poslovanja, strategija, premoženje, trgovinsko podjetje, pospeševanje prodaje, informacijska tehnologija, prodaja, strategija trženja
5x0.7%Internet, vrednost, trg, odnosi z javnostjo, trgovina, majhna podjetja, pozicioniranje proizvoda
4x0.56%spletna trgovina, turistična geografija, socialne mreže, krize
3x0.42%etika, sodelovanje, psihologija potrošnika, majhna in srednja podjetja, identiteta podjetja, tržne raziskave, mladina, odnosi s strankami, trendi, tržna analiza, informatika, elektronsko poslovanje, proizvodi, programi, oblikovanje cene
2x0.28%komuniciranje, internet, prehrana, kmetijstvo, uspeh, recesije, ekologija, kvaliteta, okolje, segmentacija, planiranje, avtomobili, bančništvo, trajnostni razvoj, izbira, živilska industrija, notranja trgovina, marketing strategy, medgeneracijske razlike, analysis, vinarstvo, varstvo okolja, tekstilna industrija, prodaja na drobno, komparacije, osebnost, marketing
1xorganizacija, E. Leclerc, Drogerie Markt, zavarovarstvo, potovanja, povpraševanje, farmacevtska industrija, prodaja na debelo, letališča, recikliranje, Medicopharmacia, kupna moč denarja, ponudba, metode, sveče, Eavante, pohištvena industrija, zdravilišča, nepremičnine, Španija, čustvena inteligentnost, Lip Bled, Terme Čatež, Alpina, komunalne dejavnosti, steklarne, blago, mesta, vinogradništvo, čevljarstvo, konkurenca, software, informacije, trg delovne sile, neprofitne organizacije, mednarodne primerjave, zaposlovanje, Trgoavto, migracije, Makedonija, društva, šport, Sauter Automatika, mobilna telefonija, telekomunikacije, Penzion Kramer, elektrotehnika, Športno društvo Obsession, EU, brezalkoholne pijače, voda, Lectus, motiviranje, kultura podjetja, kadri, Dom trade, letalski promet, kontrola, zdravje, starost, recesija, spremembe, varčevanje, upravljanje, banke, Maremico, Volksbank, Komunala, avtomobilska industrija, Primark, Topshop, Forever 21, H&M, Zara, Gorenjka, Instagram, luksus, mediji, modeli, podjetništvo, konkurenčne prednosti, mrežno trženje, Mont, usklajevanje, Turistična Agencija Potepuh, mednarodno trženje, standardizacija, destinacija, Shopify, Ikea, small enterprises, foreign languages, interviews, research, pandemija, sales promotion, business communication, learning, market, Amazon, eBay, JD.com, distribucija, mednarodna trgovina, profit, pravni vidik, digitalizacija, optimizacija, Mercator, hotelirstvo, I.S.P., pospeševanje, Posočje, izvoz, kovinska industrija, GP GmbH, internacionalizacija, testiranje, osebne finance, Javni zavod Cene Štupar, uporabniki, design, institucije, izobraževanje, zdravstvo, Novak M, šolstvo, Nemčija, zakonodaja, dobiček, stroški, kalkulacije, rizični kapital, financiranje, Enemon, Kolektor, zagonsko podjetje, turistični proizvod, država, pivovarstvo, BRU KRU, alkoholne pijače, trgovska blagovna znamka, goljufija, Volkswagen, družbena odgovornost, poslovna etika, tehnologija