Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Bodlaj

Vseh ključnih besed je 240, ki se skupaj pojavijo 925 krat.
92 ključnih besed (38.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 777 krat (84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
87x11.2%trženje
72x9.27%analiza
63x8.11%raziskave
32x4.12%blagovne znamke
31x3.99%Slovenija
26x3.35%poslovno komuniciranje
22x2.83%vedenje potrošnikov
17x2.19%odločanje, nakup, case study
14x1.8%turizem, elektronsko trženje
12x1.54%primeri
11x1.42%podjetje, družbena omrežja, potrošnik
10x1.29%oglas, poslovanje podjetja, storitve
9x1.16%image
8x1.03%strategija trženja, novi proizvodi, oglaševanje, lojalnost, direktno trženje, razvoj
7x0.9%industrijsko podjetje, zadovoljstvo, cena, majhna podjetja, strategija, prodaja
6x0.77%premoženje, pospeševanje prodaje, trgovinsko podjetje, uspešnost poslovanja, informacijska tehnologija
5x0.64%trg, proizvodi, spletna trgovina, pozicioniranje proizvoda, odnosi z javnostjo, Internet, vrednost, trgovina
4x0.51%turistična geografija, socialne mreže, psihologija potrošnika, medgeneracijske razlike, krize, mladina, oblikovanje cene
3x0.39%informatika, majhna in srednja podjetja, identiteta podjetja, odnosi s strankami, programi, vinarstvo, kmetijstvo, tržna analiza, tržne raziskave, etika, trendi, sodelovanje, elektronsko poslovanje
2x0.26%živilska industrija, varstvo okolja, ekologija, prehrana, komuniciranje, internet, recesije, okolje, planiranje, notranja trgovina, segmentacija, bančništvo, kvaliteta, avtomobili, uspeh, trajnostni razvoj, izbira, konkurenca, analysis, prodaja na drobno, alkoholne pijače, osebnost, digitalizacija, tekstilna industrija, marketing, marketing strategy, komparacije
1xKomunala, komunalne dejavnosti, povpraševanje, Medicopharmacia, ponudba, software, kontrola, kultura podjetja, starost, motiviranje, kadri, Dom trade, zdravje, farmacevtska industrija, kupna moč denarja, vinogradništvo, mesta, sveče, Terme Čatež, zdravilišča, Eavante, pandemija, steklarne, umetna inteligenca, Španija, E. Leclerc, recesija, Drogerie Markt, virtualna organizacija, recikliranje, nepremičnine, varčevanje, letalski promet, letališča, pravice, Lectus, Maremico, upravljanje, banke, Volksbank, prodaja na debelo, metode, Alpina, pohištvena industrija, Lip Bled, čevljarstvo, blago, potovanja, organizacija, zavarovarstvo, voda, brezalkoholne pijače, neprofitne organizacije, društva, šport, informacije, mednarodne primerjave, čustvena inteligentnost, Trgoavto, Makedonija, Športno društvo Obsession, elektrotehnika, trg delovne sile, zaposlovanje, migracije, EU, Penzion Kramer, Sauter Automatika, telekomunikacije, mobilna telefonija, spremembe, tehnologija, mednarodna trgovina, Mercator, Enemon, optimizacija, distribucija, eBay, mrežno trženje, Amazon, pravni vidik, profit, learning, dobiček, stroški, rizični kapital, financiranje, market, Kolektor, zagonsko podjetje, konkurenčne prednosti, JD.com, Instagram, mediji, Gorenjka, luksus, Zara, Topshop, Forever 21, H&M, modeli, destinacija, Mont, Shopify, podjetništvo, usklajevanje, standardizacija, Turistična Agencija Potepuh, mednarodno trženje, kalkulacije, turistični proizvod, research, osebne finance, zdravstvo, testiranje, pospeševanje, hotelirstvo, interviews, I.S.P., Novak M, šolstvo, design, business communication, Primark, uporabniki, Javni zavod Cene Štupar, izobraževanje, institucije, Posočje, izvoz, goljufija, foreign languages, small enterprises, poslovna etika, družbena odgovornost, država, avtomobilska industrija, Volkswagen, trgovska blagovna znamka, pivovarstvo, kovinska industrija, GP GmbH, internacionalizacija, Nemčija, zakonodaja, BRU KRU, Ikea, sales promotion