Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Bodlaj

Together there are 237 keywords, that are appearing 859 times.
88 of them (37.13 % of all) appear more than once, together appearing 710 times (82.65 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
78x10.99%trženje
64x9.01%analiza
56x7.89%raziskave
30x4.23%blagovne znamke, Slovenija
26x3.66%poslovno komuniciranje
19x2.68%vedenje potrošnikov
17x2.39%case study
15x2.11%nakup, odločanje
13x1.83%turizem
12x1.69%elektronsko trženje
11x1.55%potrošnik, podjetje
10x1.41%oglas, družbena omrežja, poslovanje podjetja, storitve, primeri
9x1.27%image
8x1.13%direktno trženje, lojalnost, oglaševanje, razvoj, novi proizvodi
7x0.99%zadovoljstvo, industrijsko podjetje
6x0.85%premoženje, informacijska tehnologija, strategija trženja, cena, uspešnost poslovanja, pospeševanje prodaje, trgovinsko podjetje, prodaja
5x0.7%majhna podjetja, Internet, strategija, odnosi z javnostjo, vrednost, pozicioniranje proizvoda, trg, trgovina
4x0.56%spletna trgovina, turistična geografija, socialne mreže, krize
3x0.42%odnosi s strankami, programi, majhna in srednja podjetja, oblikovanje cene, tržna analiza, informatika, tržne raziskave, etika, proizvodi, elektronsko poslovanje, identiteta podjetja, mladina, psihologija potrošnika, trendi
2x0.28%kmetijstvo, živilska industrija, prehrana, komuniciranje, internet, trajnostni razvoj, ekologija, kvaliteta, avtomobili, sodelovanje, planiranje, izbira, vinarstvo, analysis, segmentacija, recesije, prodaja na drobno, notranja trgovina, okolje, varstvo okolja, marketing strategy, bančništvo, komparacije, uspeh, marketing, tekstilna industrija, medgeneracijske razlike
1xnepremičnine, osebnost, software, Španija, Komunala, komunalne dejavnosti, kontrola, zdravilišča, steklarne, Dom trade, kupna moč denarja, recikliranje, E. Leclerc, Drogerie Markt, farmacevtska industrija, Medicopharmacia, Terme Čatež, povpraševanje, vinogradništvo, mesta, ponudba, sveče, Eavante, Sauter Automatika, Maremico, Lectus, letalski promet, letališča, Volksbank, banke, migracije, brezalkoholne pijače, voda, upravljanje, prodaja na debelo, metode, čevljarstvo, Alpina, pohištvena industrija, Lip Bled, blago, konkurenca, potovanja, organizacija, zavarovarstvo, zaposlovanje, trg delovne sile, varčevanje, Trgoavto, Makedonija, mednarodne primerjave, spremembe, recesija, kadri, motiviranje, kultura podjetja, starost, informacije, neprofitne organizacije, telekomunikacije, mobilna telefonija, Penzion Kramer, EU, čustvena inteligentnost, elektrotehnika, društva, šport, Športno društvo Obsession, zdravje, družbena odgovornost, Primark, Topshop, Forever 21, H&M, Zara, Gorenjka, Instagram, luksus, mediji, modeli, podjetništvo, konkurenčne prednosti, mrežno trženje, Mont, usklajevanje, Turistična Agencija Potepuh, mednarodno trženje, standardizacija, destinacija, Shopify, Ikea, small enterprises, foreign languages, interviews, research, pandemija, sales promotion, business communication, learning, market, Amazon, eBay, JD.com, distribucija, mednarodna trgovina, profit, pravni vidik, digitalizacija, optimizacija, Mercator, hotelirstvo, I.S.P., pospeševanje, Posočje, izvoz, kovinska industrija, GP GmbH, internacionalizacija, testiranje, osebne finance, Javni zavod Cene Štupar, uporabniki, design, institucije, izobraževanje, zdravstvo, Novak M, šolstvo, Nemčija, zakonodaja, dobiček, stroški, kalkulacije, rizični kapital, financiranje, Enemon, Kolektor, zagonsko podjetje, turistični proizvod, država, pivovarstvo, BRU KRU, alkoholne pijače, trgovska blagovna znamka, goljufija, avtomobilska industrija, Volkswagen, poslovna etika, tehnologija