Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Ograjenšek

Vseh ključnih besed je 250, ki se skupaj pojavijo 606 krat.
94 ključnih besed (37.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 450 krat (74.26 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
40x8.89%analiza
38x8.44%Slovenija
31x6.89%raziskave
16x3.56%trženje
11x2.44%podjetje
10x2.22%odločanje, zadovoljstvo
9x2%uspešnost poslovanja, nakup, poslovanje podjetja
8x1.78%turizem
7x1.56%potrošnik, lojalnost, vedenje potrošnikov
6x1.33%okolje, oglas, kvaliteta, trg, trgovinsko podjetje
5x1.11%demografija, blagovne znamke, regionalni razvoj, management, primeri, poslovno komuniciranje, industrijsko podjetje
4x0.89%case study, izbira, trg delovne sile, kadri, ekonomski razvoj, prodaja, motiviranje, razvoj, podjetništvo, storitve, študenti, visoko šolstvo, proizvodi, trendi
3x0.67%osebnost, standardi, Ekonomska fakulteta, avtomobilska industrija, izobraževanje, informacijska tehnologija, regije, programi, EU
2x0.44%povpraševanje, metode, občine, lokalna samouprava, odnosi s strankami, kozmetika, modeli, meritve, denarne kartice, energetika, knjigotrštvo, TQM, elektronsko trženje, teorija, socialni vidik, analysis, research, elektronsko poslovanje, staranje, konkurenca, tisk, tourism, družbenoekonomski položaj, karakteristike, strategija, kmetijstvo, segmentacija, infrastruktura, odličnost, hotelirstvo, zakonodaja, založništvo, turistična geografija, produkcija, zdravje, spletna trgovina, bruto domači proizvod, mladina, ankete, podatki, certifikat, pospeševanje prodaje, cena, etika, ponudba
1xekonomski vidik, Zasavje, efektivnost, A Cosmos, plačilni instrumenti, časovne vrste, Petrol, letalski promet, univerze, reklamacije, igralništvo, Hit, cestni promet, Šmarješke toplice, zdravilišča, nafta, komparacije, tovorni promet, sredstva javnega obveščanja, poslovna morala, BTC, ekonomska razvitost, spremembe, psihologija potrošnika, narodni dohodek, Gorenjska, brezposelnosti, Švica, Ig, Hotel Donat, digitalizacija, ekonomska predvidevanja, dinamika, rastoče podjetje, Cerkno, družbenoekonomski razvoj, varstvo okolja, projekti, družbena odgovornost, elektronska pošta, strojna industrija, Danfoss District Heating, Mladinska knjiga, pandemija, Six Sigma, promocija, Merkur, preskrbovalne verige, metodologija, strategija trženja, kultura, statistika, statistično raziskovanje, destinacija, medkulturno delovanje, mednarodno podjetje, Shell, vodenje, Belinka Belles, konkurenčnost, davki, dohodnina, Knjigarna Konzorcij, davčni sistemi, statistične metode, logistika, praksa, davek od dohodka, Avstrija, prevoz, COVID-19, kemična industrija, izvoz, zunanja trgovina, gradbena industrija, Inotherm, tržne raziskave, Adria Mobil, satisfaction, nights, osnovno šolstvo, tourist product, tourist geography, nočitve, Slovenia, učbeniki, oglaševanje, Internet, gospodarska gibanja, makroekonomija, institucije, data, market, consumer behaviour, decision making, motivation, turistični proizvod, izboljšave, Kitajska, Založba Sanje, informacije, kultura podjetja, zabavna industrija, kritika, Renault Nissan Slovenia, film, zavarovalstvo, zdravstvo, pravična trgovina, uspeh, vedenje potrošnika, zunanje izvajanje dejavnosti, podjetnik, zdravstveno varstvo, Evropa, tekstilna industrija, kariera, transport, tehnologija, manager, žensko delo, politika, živilska industrija, pravo, ekologija, prehrana, enakopravnost, upokojitev, nagrade, ustvarjalnost, obvladovanje znanja, plače, uporaba človeških zmogljivosti, motoviranje, zaposlenost, avtomobili, potrošništvo, raziskovalno delo, bančništvo, banke, NLB Prishtina, Kosovo, tobačna industrija, železniški transport, potniški promet, poslovno potovanje, bančno poslovanje, internet, fakultete, spol, pospeševanje, starost, prebivalstvo, informatika, izobrazba, mednarodne primerjave