Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Ograjenšek

Vseh ključnih besed je 250, ki se skupaj pojavijo 606 krat.
94 ključnih besed (37.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 450 krat (74.26 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
40x8.89%analiza
38x8.44%Slovenija
31x6.89%raziskave
16x3.56%trženje
11x2.44%podjetje
10x2.22%odločanje, zadovoljstvo
9x2%nakup, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja
8x1.78%turizem
7x1.56%lojalnost, potrošnik, vedenje potrošnikov
6x1.33%oglas, trg, trgovinsko podjetje, okolje, kvaliteta
5x1.11%regionalni razvoj, management, industrijsko podjetje, primeri, demografija, blagovne znamke, poslovno komuniciranje
4x0.89%razvoj, prodaja, študenti, trendi, storitve, visoko šolstvo, proizvodi, motiviranje, kadri, case study, podjetništvo, izbira, trg delovne sile, ekonomski razvoj
3x0.67%avtomobilska industrija, regije, standardi, osebnost, izobraževanje, programi, informacijska tehnologija, Ekonomska fakulteta, EU
2x0.44%lokalna samouprava, občine, segmentacija, odnosi s strankami, turistična geografija, cena, elektronsko poslovanje, tisk, strategija, etika, meritve, energetika, kozmetika, odličnost, bruto domači proizvod, karakteristike, konkurenca, hotelirstvo, podatki, ankete, teorija, denarne kartice, TQM, ponudba, spletna trgovina, analysis, metode, zakonodaja, družbenoekonomski položaj, založništvo, kmetijstvo, research, infrastruktura, elektronsko trženje, modeli, socialni vidik, staranje, tourism, mladina, povpraševanje, certifikat, produkcija, zdravje, knjigotrštvo, pospeševanje prodaje
1xrastoče podjetje, Hotel Donat, ekonomska predvidevanja, dinamika, časovne vrste, plače, obvladovanje znanja, ustvarjalnost, nagrade, psihologija potrošnika, brezposelnosti, konkurenčnost, Gorenjska, A Cosmos, sredstva javnega obveščanja, Cerkno, družbenoekonomski razvoj, Ig, BTC, spremembe, poslovna morala, varstvo okolja, družbena odgovornost, Belinka Belles, statistično raziskovanje, vodenje, Six Sigma, promocija, medkulturno delovanje, kemična industrija, Inotherm, metodologija, zunanja trgovina, izvoz, statistične metode, Merkur, kultura, mednarodno podjetje, Shell, strategija trženja, statistika, preskrbovalne verige, Mladinska knjiga, elektronska pošta, strojna industrija, Danfoss District Heating, Knjigarna Konzorcij, nafta, Šmarješke toplice, reklamacije, igralništvo, Hit, zdravilišča, univerze, Zasavje, ekonomski vidik, letalski promet, komparacije, projekti, tržne raziskave, dohodnina, davek od dohodka, Avstrija, gradbena industrija, Petrol, davki, plačilni instrumenti, praksa, davčni sistemi, uporaba človeških zmogljivosti, efektivnost, transport, učbeniki, izboljšave, uspeh, pravična trgovina, osnovno šolstvo, oglaševanje, informatika, internet, tobačna industrija, tekstilna industrija, Evropa, Renault Nissan Slovenia, kultura podjetja, Kitajska, informacije, avtomobili, kritika, Založba Sanje, zabavna industrija, film, izobrazba, starost, cestni promet, tovorni promet, digitalizacija, Švica, logistika, prevoz, destinacija, pandemija, COVID-19, ekonomska razvitost, narodni dohodek, raziskovalno delo, pospeševanje, spol, potrošništvo, pravo, mednarodne primerjave, tehnologija, politika, zavarovalstvo, zdravstvo, banke, NLB Prishtina, bančno poslovanje, prebivalstvo, bančništvo, Kosovo, potniški promet, poslovno potovanje, kariera, fakultete, ekologija, upokojitev, motoviranje, zaposlenost, enakopravnost, žensko delo, prehrana, živilska industrija, manager, železniški transport, institucije, nočitve, Slovenia, tourist geography, tourist product, turistični proizvod, vedenje potrošnika, zdravstveno varstvo, podjetnik, zunanje izvajanje dejavnosti, satisfaction, nights, data, gospodarska gibanja, makroekonomija, market, motivation, Internet, consumer behaviour, decision making, Adria Mobil