Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Ograjenšek

Vseh ključnih besed je 252, ki se skupaj pojavijo 618 krat.
99 ključnih besed (39.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 465 krat (75.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
40x8.6%analiza
38x8.17%Slovenija
31x6.67%raziskave
16x3.44%trženje
11x2.37%podjetje
10x2.15%odločanje, zadovoljstvo
9x1.94%nakup, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja
8x1.72%turizem
7x1.51%lojalnost, potrošnik, vedenje potrošnikov
6x1.29%kvaliteta, oglas, trgovinsko podjetje, okolje, trg
5x1.08%visoko šolstvo, case study, kadri, poslovno komuniciranje, regionalni razvoj, motiviranje, blagovne znamke, demografija, management, primeri, industrijsko podjetje
4x0.86%izbira, podjetništvo, trg delovne sile, Ekonomska fakulteta, storitve, študenti, proizvodi, prodaja, trendi, razvoj, ekonomski razvoj
3x0.65%programi, avtomobilska industrija, informacijska tehnologija, osebnost, regije, izobraževanje, EU, standardi
2x0.43%etika, infrastruktura, lokalna samouprava, občine, research, povpraševanje, TQM, odličnost, analysis, ponudba, cena, teorija, kmetijstvo, odnosi s strankami, kozmetika, socialni vidik, karakteristike, segmentacija, konkurenca, meritve, hotelirstvo, energetika, elektronsko poslovanje, turistična geografija, strategija, uporaba človeških zmogljivosti, vodenje, staranje, zdravje, pospeševanje prodaje, zakonodaja, spletna trgovina, kariera, ankete, raziskovalno delo, podatki, družbenoekonomski položaj, knjigotrštvo, tourism, denarne kartice, tisk, modeli, produkcija, spol, bruto domači proizvod, certifikat, elektronsko trženje, metode, založništvo, mladina
1xA Cosmos, Hotel Donat, ekonomska predvidevanja, časovne vrste, sredstva javnega obveščanja, Gorenjska, brezposelnosti, psihologija potrošnika, konkurenčnost, obvladovanje znanja, nagrade, ustvarjalnost, efektivnost, poslovna morala, varstvo okolja, rastoče podjetje, družbenoekonomski razvoj, Cerkno, BTC, Ig, dinamika, Avstrija, Danfoss District Heating, preskrbovalne verige, mednarodno podjetje, Shell, strojna industrija, elektronska pošta, Six Sigma, promocija, Merkur, Mladinska knjiga, strategija trženja, kultura, nafta, Petrol, plačilni instrumenti, spremembe, Knjigarna Konzorcij, metodologija, statistika, statistične metode, statistično raziskovanje, medkulturno delovanje, Belinka Belles, kemična industrija, reklamacije, igralništvo, Hit, projekti, Šmarješke toplice, zdravilišča, ekonomski vidik, letalski promet, komparacije, univerze, tržne raziskave, družbena odgovornost, gradbena industrija, Inotherm, zunanja trgovina, izvoz, plače, davek od dohodka, praksa, davčni sistemi, davki, dohodnina, Zasavje, data, učbeniki, izboljšave, uspeh, pravična trgovina, osnovno šolstvo, oglaševanje, informatika, internet, tobačna industrija, tekstilna industrija, Evropa, Renault Nissan Slovenia, kultura podjetja, Kitajska, avtomobili, kritika, Založba Sanje, zabavna industrija, film, izobrazba, starost, cestni promet, tovorni promet, digitalizacija, Švica, logistika, prevoz, destinacija, pandemija, COVID-19, ekonomska razvitost, narodni dohodek, produktivnost, delovna uspešnost, pospeševanje, potrošništvo, pravo, mednarodne primerjave, tehnologija, politika, informacije, zavarovalstvo, banke, NLB Prishtina, bančno poslovanje, prebivalstvo, bančništvo, Kosovo, železniški transport, potniški promet, poslovno potovanje, fakultete, ekologija, upokojitev, motoviranje, zaposlenost, enakopravnost, žensko delo, prehrana, živilska industrija, manager, transport, institucije, turistični proizvod, nočitve, Slovenia, tourist geography, vedenje potrošnika, zunanje izvajanje dejavnosti, zdravstvo, zdravstveno varstvo, podjetnik, tourist product, satisfaction, market, gospodarska gibanja, makroekonomija, motivation, decision making, nights, Internet, consumer behaviour, Adria Mobil