Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Damijan Štefanc

Vseh ključnih besed je 182, ki se skupaj pojavijo 353 krat.
51 ključnih besed (28.02 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 222 krat (62.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
26x11.71%diplomska dela, pedagogika
17x7.66%didaktika
16x7.21%pedagoška metodologija
8x3.6%magistrska dela
7x3.15%osnovna šola
5x2.25%pouk zgodovine, tuji jeziki, osnovne šole
4x1.8%učbeniki, učne težave, geografija, geografske diplome, učni načrti, pouk
3x1.35%šolska geografija, italijanščina, ocenjevanje, učni načrt, jezikovna didaktika, metodika pouka, slovenščina, izobraževalna tehnologija, diplomsko delo, zgodovina, ocenjevanje znanja
2x0.9%preverjanje, zgodovinopisje, specialna pedagogika, didaktična načela, povratna informacija, IKT, preverjanje znanja, didaktične igre, individualizacija, diferenciacija, metodika, učenci, prilagoditve pouka, inkluzija, bolonjska magistrska dela, pouk tujega jezika, poučevanje, bralne učne strategije, branje, bralna pismenost, didaktika jezika, učitelji, devetletka, znanje, učne priprave
1xstarši, učitelji zgodovine, disleksija, svetovalni delavci, podružnične šole, spolna vzgoja, kombinirani pouk, jahanje, šah, izkustveno učenje, mladina, Alteršola, socialne veščine, skupinsko delo, šolski sistemi, razvoj spolnosti, šole, šolski prostor, izbirni predmeti, učna diferenciacija in individualizacija, avtistične motnje, osnovnošolsko izobraževanje, prikriti kurikulum, arhitektura, trajnostni razvoj, redni programi, vodenje, terensko delo, družboslovni predmeti, srednje šole, protireformacija, reformacija, hiperkinetični sindrom, ADHD, matura, interesne dejavnosti, e-gradiva, nivojski pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, učbeniki za osnovne šole, angleščina, jezikovni pouk, kurikulum, permanentno izobraževanje, Partnerstvo za kakovosten in pravičen vzgojno-izobraževalni sistem, interaktivna učna gradiva, dvojezičnost, notranje ocenjevanje znanja, nacionalno preverjanje znanja, kurikularno načrtovanje, učni cilji, modeli vodenja, stališča učiteljev, prilagajanje pouka, učenci s primanjkljaji, učna pomoč, šolska neuspešnost, otroci s posebnimi potrebami, Downov sindrom, učna priprava, samoevalvacija, osnovnošolski učitelji, pouk književnosti v osnovni šoli, prilagoditve, govorno-jezikovne motnje, priporočila, ustno ocenjevanje znanja, odnos med tehnologijo in družbo, pisna korektivna povratna informacija, polstrukturirani intervju, Dinarskokraške pokrajine, učbenik, Učenje tujega jezika, slikovno gradivo, pisni preizkus, znanja, načrtovanje, dodiplomski študij francistike, medosebna komunikacija, prvi val epidemije covid-19, izobraževanje na daljavo, pravičnost ocenjevanja, Paukova strategija, strategija PV3P, digitalizacija, politične usmeritve, legitimnost ocenjevanja, ravnatelj, učni proces, vloga učitelja, medosebni odnos, hospitacije, strokovna podpora učiteljem, pedagoško vodenje, kakovost šolskega dela, japonski jezik, učenje kitajskih pismenk, individualne razlike med učenci, Marija Terezija, Jožef II., gimnazije, povojni poboji, javna šola, heterogene učne skupine, razsvetljeni absolutizem, notranja učna diferenciacija in individualizacija, okoljska vzgoja, sonaravni razvoj, Idrija, pristopi k učenju spolne vzgoje, pravljica, kakovost, novi mediji, šolska reforma, interaktivna tabla, Ocenjevanje znanja, pisni preizkus znanja, Bloomova taksonomija, domovinska in državljanska kultura ter etika, medpredmetno povezovanje, učne strategije za pomnjenje kitajskih pismenk, učna gradiva za učenje kitajskih pismenk, tipi nalog., formativno spremljanje, sistemi diferenciranja, učni pripomočki, pouk angleščine kot tujega jezika, španščina, učenci s posebnimi potrebami, gimnazija, spolnost