Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Damijan Štefanc

Vseh ključnih besed je 177, ki se skupaj pojavijo 353 krat.
53 ključnih besed (29.94 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 229 krat (64.87 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x11.79%pedagogika
26x11.35%diplomska dela
17x7.42%didaktika, pedagoška metodologija
9x3.93%magistrska dela
7x3.06%osnovna šola
6x2.62%osnovne šole
5x2.18%tuji jeziki, pouk zgodovine
4x1.75%geografija, geografske diplome, učne težave, učbeniki, pouk
3x1.31%šolska geografija, metodika pouka, zgodovina, diplomsko delo, jezikovna didaktika, ocenjevanje, slovenščina, učni načrt, učni načrti, italijanščina, ocenjevanje znanja, izobraževalna tehnologija
2x0.87%metodika, devetletka, učitelji, bralna pismenost, učne priprave, branje, diferenciacija, specialna pedagogika, preverjanje znanja, didaktična načela, didaktika jezika, učenci, prilagoditve pouka, prikriti kurikulum, poučevanje, IKT, bralne učne strategije, individualizacija, inkluzija, pouk tujega jezika, znanje, povratna informacija, didaktične igre, preverjanje, zgodovinopisje, kurikulum, bolonjska magistrska dela
1xmatura, e-gradiva, informacijsko komunikacijska tehnologija, srednje šole, dvojezičnost, nivojski pouk, družboslovni predmeti, izbirni predmeti, šolski sistemi, interesne dejavnosti, učbeniki za osnovne šole, izkustveno učenje, šah, šole, Alteršola, jezikovni pouk, šolski prostor, mladina, socialne veščine, trajnostni razvoj, angleščina, arhitektura, skupinsko delo, podružnične šole, vodenje, modeli vodenja, teorija vzgoje, interaktivna učna gradiva, hiperkinetični sindrom, otroci s posebnimi potrebami, Downov sindrom, učenci s primanjkljaji, permanentno izobraževanje, prilagajanje pouka, učna pomoč, šolska neuspešnost, ADHD, učni cilji, starši, jahanje, svetovalni delavci, učitelji zgodovine, redni programi, kombinirani pouk, disleksija, učna priprava, kurikularno načrtovanje, reformacija, protireformacija, terensko delo, avtistične motnje, povojni poboji, pedagoško vodenje, kakovost šolskega dela, strokovna podpora učiteljem, ravnatelj, legitimnost ocenjevanja, prvi val epidemije covid-19, izobraževanje na daljavo, pravičnost ocenjevanja, hospitacije, učni proces, ustno ocenjevanje znanja, priporočila, govorno-jezikovne motnje, dodiplomski študij francistike, medosebna komunikacija, vloga učitelja, medosebni odnos, Paukova strategija, strategija PV3P, notranja učna diferenciacija in individualizacija, individualne razlike med učenci, heterogene učne skupine, pristopi k učenju spolne vzgoje, spolnost, osnovnošolsko izobraževanje, razvoj spolnosti, sistemi diferenciranja, pouk angleščine kot tujega jezika, novi mediji, digitalizacija, politične usmeritve, odnos med tehnologijo in družbo, osnovnošolski učitelji, učenci s posebnimi potrebami, formativno spremljanje, pouk književnosti v osnovni šoli, prilagoditve, interaktivna tabla, javna šola, spolna vzgoja, učni pripomočki, španščina, tipi nalog., gimnazija, gimnazije, Marija Terezija, pravljica, okoljska vzgoja, sonaravni razvoj, samoevalvacija, kakovost, Jožef II., razsvetljeni absolutizem, Bloomova taksonomija, pisni preizkus znanja, pisni preizkus, slikovno gradivo, Dinarskokraške pokrajine, načrtovanje, znanja, pisna korektivna povratna informacija, polstrukturirani intervju, učbenik, Učenje tujega jezika, medpredmetno povezovanje, domovinska in državljanska kultura ter etika, Ocenjevanje znanja, učna gradiva za učenje kitajskih pismenk, učne strategije za pomnjenje kitajskih pismenk, japonski jezik, učenje kitajskih pismenk, Idrija