Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Damijan Štefanc

Vseh ključnih besed je 183, ki se skupaj pojavijo 360 krat.
53 ključnih besed (28.96 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 230 krat (63.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x11.74%pedagogika
26x11.3%diplomska dela
17x7.39%pedagoška metodologija, didaktika
9x3.91%magistrska dela
7x3.04%osnovna šola
6x2.61%osnovne šole
5x2.17%pouk zgodovine, tuji jeziki
4x1.74%pouk, učni načrti, učbeniki, geografija, geografske diplome, učne težave
3x1.3%zgodovina, ocenjevanje znanja, izobraževalna tehnologija, jezikovna didaktika, ocenjevanje, učni načrt, italijanščina, diplomsko delo, šolska geografija, metodika pouka, slovenščina
2x0.87%individualizacija, diferenciacija, didaktika jezika, IKT, prikriti kurikulum, inkluzija, preverjanje, didaktične igre, zgodovinopisje, devetletka, specialna pedagogika, kurikulum, učne priprave, učenci, bralna pismenost, prilagoditve pouka, poučevanje, učitelji, bolonjska magistrska dela, metodika, bralne učne strategije, pouk tujega jezika, branje, didaktična načela, preverjanje znanja, povratna informacija, znanje
1xjezikovni pouk, podružnične šole, pouk angleščine kot tujega jezika, jahanje, učenci s posebnimi potrebami, učbeniki za osnovne šole, starši, kombinirani pouk, disleksija, heterogene učne skupine, individualne razlike med učenci, učni cilji, kurikularno načrtovanje, sistemi diferenciranja, učna priprava, informacijsko komunikacijska tehnologija, svetovalni delavci, trajnostni razvoj, osnovnošolski učitelji, arhitektura, šolski prostor, Alteršola, šole, nivojski pouk, izbirni predmeti, učitelji zgodovine, formativno spremljanje, redni programi, e-gradiva, šah, avtistične motnje, notranja učna diferenciacija in individualizacija, pristopi k učenju spolne vzgoje, hiperkinetični sindrom, ADHD, Partnerstvo za kakovosten in pravičen vzgojno-izobraževalni sistem, notranje ocenjevanje znanja, nacionalno preverjanje znanja, permanentno izobraževanje, reformacija, protireformacija, matura, stališča učiteljev, angleščina, srednje šole, terensko delo, družboslovni predmeti, učenci s primanjkljaji, prilagajanje pouka, razvoj spolnosti, vodenje, teorija vzgoje, mladina, spolnost, interaktivna učna gradiva, modeli vodenja, osnovnošolsko izobraževanje, šolska neuspešnost, učna pomoč, učna diferenciacija in individualizacija, Downov sindrom, spolna vzgoja, otroci s posebnimi potrebami, interesne dejavnosti, skupinsko delo, učbenik, Učenje tujega jezika, japonski jezik, Dinarskokraške pokrajine, pedagoško vodenje, kakovost šolskega dela, slikovno gradivo, učenje kitajskih pismenk, učne strategije za pomnjenje kitajskih pismenk, pisni preizkus znanja, Bloomova taksonomija, Ocenjevanje znanja, domovinska in državljanska kultura ter etika, učna gradiva za učenje kitajskih pismenk, medpredmetno povezovanje, pisni preizkus, načrtovanje, priporočila, govorno-jezikovne motnje, vloga učitelja, ustno ocenjevanje znanja, medosebna komunikacija, dodiplomski študij francistike, učni proces, pouk književnosti v osnovni šoli, polstrukturirani intervju, znanja, pisna korektivna povratna informacija, strokovna podpora učiteljem, prilagoditve, hospitacije, tipi nalog., ravnatelj, politične usmeritve, okoljska vzgoja, sonaravni razvoj, pravljica, samoevalvacija, razsvetljeni absolutizem, kakovost, Idrija, digitalizacija, medosebni odnos, socialne veščine, odnos med tehnologijo in družbo, šolski sistemi, novi mediji, dvojezičnost, Jožef II., Marija Terezija, izobraževanje na daljavo, prvi val epidemije covid-19, pravičnost ocenjevanja, španščina, legitimnost ocenjevanja, gimnazija, učni pripomočki, interaktivna tabla, povojni poboji, gimnazije, strategija PV3P, javna šola, Paukova strategija, šolska reforma, izkustveno učenje