Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Alenka Žbogar

Vseh ključnih besed je 132, ki se skupaj pojavijo 176 krat.
21 ključnih besed (15.91 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 65 krat (36.93 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x7.69%učni načrti
4x6.15%učni načrt, učbeniki, didaktika književnosti, pouk književnosti, slovenska književnost, osnovna šola, medpredmetno povezovanje, bolonjski magisteriji, slovenščina
3x4.62%didaktika, gimnazije
2x3.08%problemsko-ustvarjalni pouk, pouk slovenščine, bolonjski magisterij, zgodovina, literarna zmožnost, diplomsko delo, gimnazijski pouk, metoda šolske interpretacije, književnost
1xkognitivno branje, problemski pouk, magistrsko delo, 21. st., literarna teorija, nakazani avtor, implicitni avtor, empirični avtor, knjižna vzgoja, družinski odnosi, motiv očeta, kratka proza, slovenske pisateljice, recepcija v Sloveniji, antična književnost, kompetence, ženstvena pisava, ženska proza, projektno delo, materinstvo, motiv matere, motiv družine, bralna pismenost, očetovstvo, učenj učenja, učne metode, nadarjenost, učne oblike, književna didaktika, nezanesljivi pripovedovalec, bolonjske diplome, čustvene potrebe, socialne potrebe, govorne motnje, integracija, otroci s posebnimi potrebami, specialna pedagogika, diplomska dela, pripovedna struktura, druga svetovna vojna, sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, nacionalno preverjanje znanja, odnos do slovenščine, PISA, kulturna zmožnost, digitalna zmožnost, slovenski roman, tematologija - 2. svetovna vojna, didaktika književnost, bralne strategije, komunikacijski pouk, Prekmurje, diferenciacija, problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji, model problemsko-ustvarjalnega pouka kratke zgodbe, produkcija kratke zgodbe med letoma 2010 in 2020, kratka zgodba, zadnje triletje, slovenska proza, Mojca Kumerdej, Mirana Likar Bajželj, slovenska izseljenska književnost, slovenski izseljenci v Argentini, Ana Schnabl, Suzana Tratnik, Jedrt Lapuh Maležič, metoda obrnjenega učenja, subjektifikacija, Jurčičeva domačija, domače branje, sodobne oblike učenja in poučevanja, obdobje med romantiko in realizmom, Jurčičev ustvarjalni opus v osnovni šoli, gimnazija, prenova, vzgoja, induktivni vzgojni pristop, etika, Deklina zgodba, Margaret Atwood, didaktika geografije, didaktika slovenščine, pouk književnosti v osnovni šoli, prilagoditve, učne težave, govorno-jezikovne motnje, predmetnik, učni načrt., individualizacija, Josip Jurčič, magistrska dela, literatura in zgodovina, srednješolski pouk, 20. st., svetovna književnost, umetniški način poučevanja, holistični pedagoški pristop, muzej, zunajšolske dejavnosti, učbenik, slovenščina (književnost), France Prešeren, etika in pouk književnosti, medvrstniško nasilje, waldorfska pedagogika, književni pouk, učitelji slovenščine, tabujska literatura, razvijanje empatije z literaturo, pouk zgodovine