1x | | literarna teorija, diplomska dela, 21. st., družinski odnosi, implicitni avtor, nakazani avtor, problemski pouk, kognitivno branje, knjižna vzgoja, empirični avtor, očetovstvo, materinstvo, specialna pedagogika, motiv družine, otroci s posebnimi potrebami, govorne motnje, ženska proza, ženstvena pisava, motiv očeta, magistrsko delo, slovenske pisateljice, motiv matere, integracija, bralna pismenost, pripovedna struktura, nezanesljivi pripovedovalec, druga svetovna vojna, tematologija - 2. svetovna vojna, slovenski roman, bolonjske diplome, socialne potrebe, učne metode, učne oblike, čustvene potrebe, književna didaktika, didaktika književnost, bralne strategije, nacionalno preverjanje znanja, sporazumevalna zmožnost, odnos do slovenščine, PISA, Prekmurje, bralna zmožnost, kulturna zmožnost, komunikacijski pouk, digitalna zmožnost, učenj učenja, kratka proza, nadarjenost, literatura in zgodovina, slovenska izseljenska književnost, slovenski izseljenci v Argentini, Ana Schnabl, Suzana Tratnik, Jedrt Lapuh Maležič, didaktika geografije, didaktika slovenščine, učbenik, muzej, slovenščina (književnost), zgodovina, France Prešeren, Mirana Likar Bajželj, Mojca Kumerdej, subjektifikacija, metoda obrnjenega učenja, induktivni vzgojni pristop, vzgoja, etika, zadnje triletje, slovenska proza, model problemsko-ustvarjalnega pouka kratke zgodbe, problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji, produkcija kratke zgodbe med letoma 2010 in 2020, kratka zgodba, zunajšolske dejavnosti, etika in pouk književnosti, svetovna književnost, 20. st., diferenciacija, individualizacija, prilagoditve, srednješolski pouk, magistrska dela, antična književnost, kompetence, projektno delo, pouk zgodovine, pouk književnosti v osnovni šoli, učne težave, učitelji slovenščine, waldorfska pedagogika, tabujska literatura, razvijanje empatije z literaturo, medvrstniško nasilje, književni pouk, holistični pedagoški pristop, govorno-jezikovne motnje, učni načrt., predmetnik, umetniški način poučevanja, recepcija v Sloveniji |