Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Polona Vilar

Vseh ključnih besed je 176, ki se skupaj pojavijo 259 krat.
40 ključnih besed (22.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 123 krat (47.49 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x9.76%bolonjske magistrske naloge
8x6.5%splošne knjižnice
6x4.88%šolske knjižnice
5x4.07%bralna pismenost, masters thesis, šolski knjižničarji
4x3.25%informacijsko vedenje, branje, informacijska pismenost
3x2.44%učenci, knjižnične storitve, Mestna knjižnica Ljubljana, šolska knjižnica, magistrska naloga bolonjskega programa, information literacy, magistrske naloge, osnovna šola
2x1.63%starši, osnovnošolci, osnovne šole, bibliosvetovanje, biblioterapija, lažje berljivo gradivo, library services, higher education, Macedonia, information literacy programs, education, uporabniki, informacijski viri, uporabniki s posebnimi potrebami, bralna obdobja, posebne potrebe, spletne strani, iskanje informacij, učitelji, motivacija za branje, osnovne šole s prilagojenim programom, promocija, knjižnice
1xranljive skupine, Koroška, starejši ljudje, študentje, visokošolske knjižnice, knjižnično osebje, tretje življenjsko obdobje, izobraževanje uporabnikov, zdravstvena pismenost, iskanje zdravstvenih informacij, točnost, sodobna družba, zdravje, model informacijskega opismenjevanja, dijaki, vsebinska analiza, socialna omrežja, svetovni splet, šolski svetovalni delavci, otroci s posebnimi potrebami, načrtovanje, uporaba informacij, IKT, predmetni pouk, uporaba knjižnice, Turistično-literarna pot, information and other needs, Facebook, storitve, Primorje, Kras, Istra, uporabniška interakcija, library users, standardi, Standardi za učenca 21. stoletja, študenti Univerze v Ljubljani, Bosnia and Herzegovina, students in Bosnia and Herzegovina, izseljenska društva, Argentina, izseljenstvo, project work, public library, users' needs, satisfying the needs, Serbia, students in Serbia, students in Montenegro, Montenegro, kvaliteta referenčnih odgovorov, elektronski referenčni servisi, TikTok, academic libraries, družbena omrežja, knjižnica, digital databases, Slovenske Konjice, public libraries, intervju, bralne stopnje, spletni referenčni servisi, Vprašaj knjižničarja, analiza, bralne dejavnosti, bralna motivacija, spodbujanje branja, Romanian minority, devetošolci, knjižničarji, žalovanje, primernost prostorov, COBISS3, načrt prehoda, Knjižnica Otona Župančiča, predlog modela, prostorska problematika, Knjižnica Črnomelj, Borza znanja, Središče za samostojno učenje, Borza dela, Center za vseživljenjsko učenje, neustreznost prostorov, vseživljenjsko učenje, leposlovje za odrasle, prostočasno branje, Splošne knjižnice, kakovost, izobraževanje, Knjižnične storitve, Starejši, knjižnični prostor, učenci s posebnimi potrebami, metodologija, šolski knjižničar, lahko branje, svetovanje za branje, informacijsko opismenjevanje, gluhe in naglušne osebe, Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o knjižničarstvu, osrednje območne knjižnice, Učni center, kompetence, disleksija, diskalkulija, govorno jezikovne težave, specifične učne težave, nacionalne knjižnice, demenca, prilagojeno gradivo, družine, domoznanstvo, diplomska dela, knjižnično gradivo, bibliotekarji, citatni indeksi, elektrotehnika, splošna knjižnica, bralna značka, mladi uporabniki, odnos, pismenost, družinska pismenost, status, menjava integriranega knjižničnega sistema, pedagoški delavci, vodstvo, programi družinske pismenosti, zlate hruške, Slovenske knjižnice, knjižnične dejavnosti, fantje, motivacija, mladinska dela, interes, digitalna tehnologija