Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Polona Vilar

Vseh ključnih besed je 181, ki se skupaj pojavijo 266 krat.
40 ključnih besed (22.1 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 125 krat (46.99 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x9.6%bolonjske magistrske naloge
9x7.2%splošne knjižnice
6x4.8%šolske knjižnice
5x4%masters thesis, bralna pismenost, šolski knjižničarji
4x3.2%branje, informacijska pismenost, informacijsko vedenje
3x2.4%učenci, osnovna šola, šolska knjižnica, magistrske naloge, knjižnice, information literacy, magistrska naloga bolonjskega programa, knjižnične storitve, Mestna knjižnica Ljubljana
2x1.6%biblioterapija, osnovnošolci, osnovne šole, bibliosvetovanje, osnovne šole s prilagojenim programom, promocija, lažje berljivo gradivo, higher education, uporabniki, library services, Macedonia, education, information literacy programs, informacijski viri, iskanje informacij, bralna obdobja, motivacija za branje, uporabniki s posebnimi potrebami, posebne potrebe, spletne strani, učitelji, starši
1xstarejši ljudje, tretje življenjsko obdobje, ranljive skupine, knjižnično osebje, visokošolske knjižnice, analiza, študentje, Koroška, izobraževanje uporabnikov, zdravstvena pismenost, iskanje zdravstvenih informacij, točnost, sodobna družba, zdravje, model informacijskega opismenjevanja, dijaki, intervju, Facebook, uporaba informacij, TikTok, svetovni splet, predmetni pouk, IKT, digitalna tehnologija, knjižnica, šolski svetovalni delavci, otroci s posebnimi potrebami, Primorje, storitve, socialna omrežja, Istra, Kras, uporaba knjižnice, družbena omrežja, information and other needs, Romanian minority, standardi, Standardi za učenca 21. stoletja, študenti Univerze v Ljubljani, Bosnia and Herzegovina, students in Bosnia and Herzegovina, vzpostavitve, ustvarjalnice, uporabniško zadovoljstvo, project work, public library, users' needs, satisfying the needs, Serbia, students in Serbia, students in Montenegro, Montenegro, kvaliteta referenčnih odgovorov, elektronski referenčni servisi, Argentina, academic libraries, izseljenstvo, izseljenska društva, digital databases, library users, public libraries, Slovenske knjižnice, bralne stopnje, spletni referenčni servisi, Vprašaj knjižničarja, univerzitetne knjižnice, bralne dejavnosti, bralna motivacija, spodbujanje branja, devetošolci, diplomska dela, predlog modela, interes, motivacija, Knjižnica Otona Župančiča, leposlovje za odrasle, svetovanje za branje, prostočasno branje, knjižničarji, žalovanje, vseživljenjsko učenje, Center za vseživljenjsko učenje, Borza dela, neustreznost prostorov, Knjižnica Črnomelj, primernost prostorov, prostorska problematika, lahko branje, informacijsko opismenjevanje, učenci s posebnimi potrebami, Starejši, Knjižnične storitve, knjižnični prostor, knjižnično gradivo, načrt prehoda, COBISS3, Splošne knjižnice, menjava integriranega knjižničnega sistema, šolski knjižničar, osrednje območne knjižnice, gluhe in naglušne osebe, odnos, metodologija, kakovost, izobraževanje, Borza znanja, Središče za samostojno učenje, načrtovanje, specifične učne težave, disleksija, prilagojeno gradivo, demenca, Slovenske Konjice, bralna značka, diskalkulija, Turistično-literarna pot, vsebinska analiza, citatni indeksi, bibliotekarji, elektrotehnika, uporabniška interakcija, govorno jezikovne težave, družine, splošna knjižnica, domoznanstvo, fantje, status, knjižnične dejavnosti, vodstvo, pedagoški delavci, Učni center, kompetence, pismenost, družinska pismenost, uporabniške študije, nacionalne knjižnice, mladi uporabniki, mladinska dela, programi družinske pismenosti, zlate hruške, Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o knjižničarstvu