Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Polona Vilar

Vseh ključnih besed je 179, ki se skupaj pojavijo 263 krat.
40 ključnih besed (22.35 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 124 krat (47.15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x9.68%bolonjske magistrske naloge
8x6.45%splošne knjižnice
6x4.84%šolske knjižnice
5x4.03%masters thesis, bralna pismenost, šolski knjižničarji
4x3.23%branje, informacijsko vedenje, informacijska pismenost
3x2.42%učenci, knjižnične storitve, šolska knjižnica, information literacy, osnovna šola, magistrska naloga bolonjskega programa, Mestna knjižnica Ljubljana, knjižnice, magistrske naloge
2x1.61%osnovnošolci, bibliosvetovanje, osnovne šole, biblioterapija, lažje berljivo gradivo, higher education, uporabniki, library services, Macedonia, education, information literacy programs, informacijski viri, iskanje informacij, bralna obdobja, motivacija za branje, uporabniki s posebnimi potrebami, osnovne šole s prilagojenim programom, spletne strani, posebne potrebe, starši, učitelji, promocija
1xstarejši ljudje, tretje življenjsko obdobje, ranljive skupine, knjižnično osebje, visokošolske knjižnice, družbena omrežja, študentje, Koroška, model informacijskega opismenjevanja, zdravstvena pismenost, iskanje zdravstvenih informacij, točnost, sodobna družba, zdravje, TikTok, dijaki, izobraževanje uporabnikov, Facebook, vsebinska analiza, svetovni splet, šolski svetovalni delavci, uporaba informacij, predmetni pouk, uporabniška interakcija, IKT, otroci s posebnimi potrebami, uporaba knjižnice, storitve, socialna omrežja, Primorje, Istra, knjižnica, Kras, information and other needs, Romanian minority, standardi, Standardi za učenca 21. stoletja, študenti Univerze v Ljubljani, Bosnia and Herzegovina, students in Bosnia and Herzegovina, Slovenske knjižnice, univerzitetne knjižnice, vzpostavitve, project work, public library, users' needs, satisfying the needs, Serbia, students in Serbia, students in Montenegro, Montenegro, kvaliteta referenčnih odgovorov, elektronski referenčni servisi, analiza, academic libraries, izseljenska društva, intervju, digital databases, library users, public libraries, Argentina, bralne stopnje, spletni referenčni servisi, Vprašaj knjižničarja, izseljenstvo, bralne dejavnosti, bralna motivacija, spodbujanje branja, digitalna tehnologija, diplomska dela, predlog modela, menjava integriranega knjižničnega sistema, odnos, Knjižnica Otona Župančiča, leposlovje za odrasle, svetovanje za branje, prostočasno branje, knjižničarji, žalovanje, vseživljenjsko učenje, Center za vseživljenjsko učenje, Borza dela, neustreznost prostorov, Knjižnica Črnomelj, primernost prostorov, prostorska problematika, lahko branje, informacijsko opismenjevanje, Knjižnične storitve, Splošne knjižnice, Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o knjižničarstvu, Starejši, učenci s posebnimi potrebami, knjižnično gradivo, knjižnični prostor, kakovost, izobraževanje, osrednje območne knjižnice, gluhe in naglušne osebe, COBISS3, šolski knjižničar, metodologija, načrt prehoda, Borza znanja, Središče za samostojno učenje, splošna knjižnica, specifične učne težave, disleksija, prilagojeno gradivo, demenca, domoznanstvo, bralna značka, diskalkulija, Slovenske Konjice, Turistično-literarna pot, citatni indeksi, bibliotekarji, elektrotehnika, načrtovanje, govorno jezikovne težave, družine, nacionalne knjižnice, mladi uporabniki, interes, status, motivacija, vodstvo, pedagoški delavci, Učni center, kompetence, pismenost, družinska pismenost, knjižnične dejavnosti, ustvarjalnice, fantje, mladinska dela, programi družinske pismenosti, zlate hruške, devetošolci