Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vasja Vehovar

Vseh ključnih besed je 276, ki se skupaj pojavijo 345 krat.
41 ključnih besed (14.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 110 krat (31.88 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x6.36%Diplomska dela
5x4.55%spletne ankete
4x3.64%spletni paneli, študentske evalvacijske ankete, orodja za spletno anketiranje
3x2.73%uporabnost, Spletne ankete, optimizacija, splet, programska orodja, Magistrske naloge, Družboslovno raziskovanje, anketno raziskovanje, Slovenija, spletno mesto, optimizacija spletnih strani, SEO, družboslovna informatika, spletna anketa
2x1.82%trendi, Pametni telefoni, Spletni vprašalniki, starejši, Fakulteta za družbene vede, masovni podatki, nezakonite vsebine, merjenje zadovoljstva, uporabniška izkušnja, spletne strani, internet, Ankete, zadovoljstvo zaposlenih, sovražni govor, testiranje uporabnosti, Republika Slovenija, izvedba, primerjalna analiza, Svetovni splet, parapodatki, igrifikacija, uporabniški vmesnik
1xspletni marketing, način anketiranja, hevristična analiza, uporabnost spletnega mesta, merjenje učinkov, več-zaslonske naprave, mednarodne študije, tablični računalniki, učinek načina anketiranja, zaledni sistemi, Odločanje, optimizacija za iskalnike, Zakonodaja, slovenska podjetja, ponudniki, Rubin Causal model, causal inference, napaka merjenja, interaktivna televizija, spletne aplikacije, Glasovanje, propensity score method, spletna mesta fakultet, manjkajoči podatki, kognitivni pristopi, neparametrični pristopi, spletna mesta, terenske ankete, primerjalne analize, NK Maribor, časovne latence, vizualna postavitev, dinamični pogoji, nogometne tekme, nogometni klub Maribor, absolutna razlika, relativna razlika, projekt Soprano, projekt Simbioza, kakovost odgovorov, uteževanje, metode nagnjenja, raking, časovna distanca, časovni korak, percepcije, starejši ljudje, rezultati, standardi, spletna prodaja, populacijski podatki, neodgovori, stereotipi, periodične publikacije, zakonodaja, bralci, bayesiansko sklepanje, zlivanje podatkov, neuporabniki interneta, ovire, digitalni razkorak, internetna medicina, počitnice, e-pacient, elektronska pošta, oglaševanje, pismenost, informacije, množični mediji, knjižnice, merjenje, računalništvo, informacijska družba, agencije, Internet, elektronsko trženje, tržno komuniciranje, informacijska tehnologija, turizem, letalski promet, uporaba interneta, pozna moderna, avtomatizacija, Državni zbor Republike Slovenije, spletno merjenje, analiza razpoloženj, kombiniranje načinov, anketni stroški, srednja kvadratna napaka, spletna analitika, neodgovor spremenljivke, spletna obiskanost, projekt RIS, mehko opozorilo, trdo opozorilo, anketne raziskave, kvaliteta odgovorov, dejavniki zadovoljstva, podjetje X, podporne tehnologije, informacijsko komunikacijske tehnologije, telemedicina, komuniciranje, družbena omrežja, medosebni odnosi, e-vključenost, prijavna točka, analiza omrežij citiranja, znanstvena specialnost, digitalna neenakost, digitalna izključenost, gradivo spolne zlorabe otrok, podobe spolne zlorabe otrok, spletni nastop, evalvacijska anketa, vmesniki za prevajanje., prevajanje, poslovni model, programska oprema kot storitev, digitalne tehnologije, spletno anketiranje., večjezične ankete, komparativno raziskovanje, svoboda govora., diskriminacija, Spletno nadlegovanje, medvrstniško nasilje, IKT., novi mediji, mladi, raziskave, spletne tehnologije, enostranske aplikacije, spolna zloraba otrok, posnetki spolnih zlorab otrok, spletna družbena omrežja, Sporni govor, t-test, spletna aplikacija, Evropska družboslovna raziskava, CRONOS, verjetnostno vzorčenje, terminologija, družboslovno raziskovanje, Univerza v Ljubljani., Družboslovna informatika, trg orodij za spletne ankete, orodje za spletne ankete, Capterra, G2., e-poštno vabilo, odzivni dizajn, interni raziskovalni paneli, spletno raziskovanje, odzivni čas, pristopi, prehitri respondenti, marketinški informacijski sistem, marketinško raziskovanje, žični model, interpretacija rezultatov, funkcionalnosti, podjetja, testi uporabnosti, bolonjska reforma, praksa, praktično usposabljanje, ordinalna lestvica, univerze, univerze., metodološke dileme, časovna umestitev, izpitne ocene, mejne vrednosti, manipulacije mnenj uporabnikov, zavzetost zaposlenih, Socialna psihologija, družbeni vpliv, Družbeno komuniciranje, Humor, Doktorske disertacije, Vprašalniki, spletni mim, mim, media multitasking, Učinkovitost, Android, mobilne aplikacije, mobilno anketiranje, Safe.Si, spletno nadlegovanje, Usposabljanje, Anketarji, Družboslovne ankete, Zadovoljstvo, zakonodajno odločanje, Uporabniki, Demografski podatki, panelisti, Mobilni telefoni, šolska politika, Otroci, Osnovne šole, člani, Tržno komuniciranje, Spletno oglaševanje, Zavzetost zaposlenih, univerza, organizacijska energija., informatika, globalni trendi, informacijsko-komunikacijska tehnologija, stališča študentov, fokusna skupina, anketna metodologija., metodološki izzivi, zaposlovanje, diplomanti, brezposelnost., grafični elementi, eksperiment., Obsežni podatki, iskrenost respondentov., mobilne spletne ankete, Tablični računalniki, razširitve oglasov, iskalni marketing, družbena zaželenost, občutljiva vprašanja, kadrovska analitika, spletni iskalniki, informacijski sistem, strateško kadrovanje, kadrovske prakse, parlament