Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vasja Vehovar

Vseh ključnih besed je 273, ki se skupaj pojavijo 340 krat.
40 ključnih besed (14.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 107 krat (31.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x6.54%Diplomska dela
5x4.67%spletne ankete
4x3.74%študentske evalvacijske ankete, orodja za spletno anketiranje, spletni paneli
3x2.8%Družboslovno raziskovanje, uporabnost, anketno raziskovanje, programska orodja, optimizacija spletnih strani, splet, družboslovna informatika, optimizacija, Slovenija, SEO, Magistrske naloge, Spletne ankete, spletno mesto
2x1.87%uporabniška izkušnja, sovražni govor, spletne strani, Fakulteta za družbene vede, masovni podatki, Pametni telefoni, internet, starejši, trendi, Ankete, Spletni vprašalniki, zadovoljstvo zaposlenih, igrifikacija, Svetovni splet, uporabniški vmesnik, testiranje uporabnosti, Republika Slovenija, primerjalna analiza, nezakonite vsebine, izvedba, merjenje zadovoljstva, spletna anketa
1xslovenska podjetja, ponudniki, spletni nastop, spletna mesta, interaktivna televizija, več-zaslonske naprave, optimizacija za iskalnike, spletni marketing, način anketiranja, učinek načina anketiranja, propensity score method, causal inference, napaka merjenja, Rubin Causal model, tablični računalniki, primerjalne analize, raking, metode nagnjenja, uteževanje, terenske ankete, NK Maribor, vizualna postavitev, kakovost odgovorov, mednarodne študije, merjenje učinkov, spletne aplikacije, Glasovanje, zaledni sistemi, spletna mesta fakultet, uporabnost spletnega mesta, hevristična analiza, dinamični pogoji, nogometne tekme, percepcije, časovni korak, starejši ljudje, projekt Soprano, manjkajoči podatki, projekt Simbioza, časovna distanca, relativna razlika, parapodatki, nogometni klub Maribor, časovne latence, neparametrični pristopi, absolutna razlika, kognitivni pristopi, rezultati, analiza razpoloženj, spletna prodaja, populacijski podatki, neodgovori, stereotipi, periodične publikacije, zakonodaja, bralci, bayesiansko sklepanje, zlivanje podatkov, neuporabniki interneta, ovire, digitalni razkorak, internetna medicina, počitnice, e-pacient, elektronska pošta, oglaševanje, pismenost, informacije, množični mediji, knjižnice, merjenje, računalništvo, informacijska družba, agencije, Internet, elektronsko trženje, tržno komuniciranje, informacijska tehnologija, turizem, letalski promet, uporaba interneta, pozna moderna, avtomatizacija, standardi, Odločanje, kombiniranje načinov, anketni stroški, srednja kvadratna napaka, spletno merjenje, spletna analitika, mehko opozorilo, spletna obiskanost, trdo opozorilo, kvaliteta odgovorov, neodgovor spremenljivke, anketne raziskave, dejavniki zadovoljstva, podjetje X, podporne tehnologije, informacijsko komunikacijske tehnologije, telemedicina, komuniciranje, družbena omrežja, medosebni odnosi, e-vključenost, prijavna točka, analiza omrežij citiranja, znanstvena specialnost, digitalna neenakost, digitalna izključenost, gradivo spolne zlorabe otrok, podobe spolne zlorabe otrok, projekt RIS, šolska politika, spletno anketiranje., programska oprema kot storitev, digitalne tehnologije, mladi, CRONOS, raziskave, poslovni model, vmesniki za prevajanje., IKT., novi mediji, komparativno raziskovanje, večjezične ankete, prevajanje, Evropska družboslovna raziskava, verjetnostno vzorčenje, Sporni govor, posnetki spolnih zlorab otrok, spletna družbena omrežja, manipulacije mnenj uporabnikov, metodološki izzivi, zavzetost zaposlenih, spolna zloraba otrok, spletne tehnologije, družboslovno raziskovanje, terminologija, spletna aplikacija, t-test, enostranske aplikacije, medvrstniško nasilje, Spletno nadlegovanje, e-poštno vabilo, odzivni dizajn, žični model, interpretacija rezultatov, univerze., metodološke dileme, G2., Capterra, spletno raziskovanje, marketinško raziskovanje, interni raziskovalni paneli, orodje za spletne ankete, trg orodij za spletne ankete, časovna umestitev, izpitne ocene, praksa, praktično usposabljanje, Družboslovna informatika, Univerza v Ljubljani., svoboda govora., diskriminacija, bolonjska reforma, testi uporabnosti, univerze, mejne vrednosti, ordinalna lestvica, podjetja, funkcionalnosti, anketna metodologija., zaposlovanje, Vprašalniki, Humor, Doktorske disertacije, evalvacijska anketa, spletno nadlegovanje, Safe.Si, Družbeno komuniciranje, Socialna psihologija, mobilno anketiranje, mobilne aplikacije, mim, spletni mim, družbeni vpliv, marketinški informacijski sistem, Mobilni telefoni, Zadovoljstvo, Družboslovne ankete, Uporabniki, zakonodajno odločanje, Državni zbor Republike Slovenije, parlament, Usposabljanje, Anketarji, Osnovne šole, Otroci, člani, panelisti, Demografski podatki, Android, media multitasking, informacijsko-komunikacijska tehnologija, informatika, globalni trendi, grafični elementi, spletni iskalniki, eksperiment., organizacijska energija., Zavzetost zaposlenih, brezposelnost., diplomanti, fokusna skupina, stališča študentov, univerza, kadrovska analitika, informacijski sistem, iskalni marketing, Tablični računalniki, razširitve oglasov, Spletno oglaševanje, Učinkovitost, Tržno komuniciranje, mobilne spletne ankete, Obsežni podatki, kadrovske prakse, strateško kadrovanje, občutljiva vprašanja, družbena zaželenost, iskrenost respondentov., Zakonodaja