Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vasja Vehovar

Vseh ključnih besed je 293, ki se skupaj pojavijo 364 krat.
41 ključnih besed (13.99 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 112 krat (30.77 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x6.25%Diplomska dela
5x4.46%spletne ankete
4x3.57%spletni paneli, orodja za spletno anketiranje, optimizacija, študentske evalvacijske ankete
3x2.68%spletna anketa, uporabnost, optimizacija spletnih strani, anketno raziskovanje, programska orodja, SEO, splet, Spletne ankete, družboslovna informatika, Družboslovno raziskovanje, spletno mesto, Slovenija, sovražni govor, Magistrske naloge
2x1.79%izvedba, Ankete, trendi, igrifikacija, spletne strani, testiranje uporabnosti, Republika Slovenija, starejši, Fakulteta za družbene vede, merjenje zadovoljstva, Pametni telefoni, uporabniška izkušnja, nezakonite vsebine, masovni podatki, internet, Svetovni splet, primerjalna analiza, zadovoljstvo zaposlenih, Spletni vprašalniki, parapodatki, uporabniški vmesnik
1xmanjkajoči podatki, projekt Simbioza, rezultati, interaktivna televizija, tablični računalniki, več-zaslonske naprave, projekt Soprano, percepcije, absolutna razlika, primerjalne analize, relativna razlika, časovna distanca, percepcije mladih, časovni korak, starejši ljudje, način anketiranja, ponudniki, slovenska podjetja, spletna mesta, spletni nastop, spletna obiskanost, projekt RIS, optimizacija za iskalnike, Rubin Causal model, učinek načina anketiranja, kognitivni pristopi, napaka merjenja, propensity score method, causal inference, spletni marketing, časovne latence, Glasovanje, Odločanje, grajenje povezav, spletne aplikacije, spletna mesta fakultet, zaledni sistemi, Zakonodaja, Državni zbor Republike Slovenije, organski zadetki, Družboslovne ankete, Zadovoljstvo, Uporabniki, parlament, zakonodajno odločanje, hevristična analiza, uporabnost spletnega mesta, vizualna postavitev, kakovost odgovorov, dinamični pogoji, nogometne tekme, mehko opozorilo, nogometni klub Maribor, vojna v Bosni in Hercegovini, NK Maribor, mednarodne študije, merjenje učinkov, uteževanje, metode nagnjenja, terenske ankete, raking, neparametrični pristopi, kvaliteta odgovorov, stereotipi, spletna prodaja, periodične publikacije, bralci, zakonodaja, Facebook, populacijski podatki, neodgovori, internetna medicina, digitalni razkorak, e-pacient, počitnice, bayesiansko sklepanje, zlivanje podatkov, elektronska pošta, oglaševanje, pismenost, informacije, množični mediji, knjižnice, merjenje, računalništvo, informacijska družba, agencije, Internet, elektronsko trženje, tržno komuniciranje, informacijska tehnologija, turizem, letalski promet, neuporabniki interneta, ovire, srednja kvadratna napaka, kombiniranje načinov, anketni stroški, dejavniki zadovoljstva, znanstvena specialnost, podjetje X, analiza razpoloženj, avtomatizacija, anketne raziskave, Usposabljanje, neodgovor spremenljivke, spletna analitika, standardi, spletno merjenje, analiza omrežij citiranja, digitalna neenakost, komuniciranje, telemedicina, medosebni odnosi, družbena omrežja, uporaba interneta, pozna moderna, podporne tehnologije, informacijsko komunikacijske tehnologije, podobe spolne zlorabe otrok, digitalna izključenost, gradivo spolne zlorabe otrok, prijavna točka, e-vključenost, pravni okvir, trdo opozorilo, Demografski podatki, raziskave, mladi, CRONOS, Evropska družboslovna raziskava, marketinški informacijski sistem, verjetnostno vzorčenje, marketinško raziskovanje, digitalne tehnologije, vmesniki za prevajanje., prevajanje, poslovni model, programska oprema kot storitev, spletno anketiranje., spletno raziskovanje, terminologija, družboslovno raziskovanje, Sporni govor, pristopi, spletna družbena omrežja, manipulacije mnenj uporabnikov, metodološki izzivi, zavzetost zaposlenih, posnetki spolnih zlorab otrok, spolna zloraba otrok, spletna aplikacija, prehitri respondenti, t-test, odzivni čas, spletne tehnologije, enostranske aplikacije, večjezične ankete, komparativno raziskovanje, univerze, mejne vrednosti, ordinalna lestvica, Capterra, funkcionalnosti, podjetja, izpitne ocene, časovna umestitev, odzivni dizajn, žični model, G2., interpretacija rezultatov, univerze., metodološke dileme, trg orodij za spletne ankete, testi uporabnosti, svoboda govora., diskriminacija, Spletno nadlegovanje, medvrstniško nasilje, IKT., novi mediji, interni raziskovalni paneli, Univerza v Ljubljani., praktično usposabljanje, bolonjska reforma, praksa, Družboslovna informatika, orodje za spletne ankete, anketna metodologija., zaposlovanje, mobilno anketiranje, mobilne aplikacije, nacionalizem, mim, družbeni vpliv, spletni mim, Android, media multitasking, iskalni marketing, načrtovalnik ključnih besed, razširitve oglasov, Spletno oglaševanje, Učinkovitost, Tržno komuniciranje, Socialna psihologija, Družbeno komuniciranje, Otroci, Mobilni telefoni, Osnovne šole, člani, e-poštno vabilo, panelisti, plačljivi zadetki, šolska politika, Vprašalniki, Humor, Doktorske disertacije, evalvacijska anketa, spletno nadlegovanje, Safe.Si, migranti, Tablični računalniki, informacijsko-komunikacijska tehnologija, informatika, globalni trendi, grafični elementi, eksperiment., Google Ads, plačilo po kliku, organizacijska energija., brezposelnost., diplomanti, fokusna skupina, stališča študentov, Zavzetost zaposlenih, univerza, plačano iskalno oglaševanje, ključne besede, netolerantni govor, iskrenost respondentov., nedostojni govor, Obsežni podatki, mobilne spletne ankete, LGBT, družbena zaželenost, občutljiva vprašanja, kadrovska analitika, spletni iskalniki, informacijski sistem, strateško kadrovanje, kadrovske prakse, Anketarji