Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tomaž Kolar

Vseh ključnih besed je 316, ki se skupaj pojavijo 1263 krat.
140 ključnih besed (44.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1087 krat (86.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
108x9.94%analiza
97x8.92%trženje
88x8.1%raziskave
46x4.23%Slovenija
32x2.94%poslovno komuniciranje
26x2.39%vedenje potrošnikov
23x2.12%nakup
22x2.02%blagovne znamke
21x1.93%odločanje
20x1.84%zadovoljstvo
19x1.75%storitve
17x1.56%potrošnik
15x1.38%kvaliteta, turizem
14x1.29%oglas, elektronsko trženje, case study
13x1.2%strategija trženja
11x1.01%lojalnost
10x0.92%odnosi s strankami, podjetje, tržne raziskave, informacijska tehnologija, Internet, poslovanje podjetja
9x0.83%uspešnost poslovanja, prodaja, psihologija potrošnika
8x0.74%modeli, strategija, industrijsko podjetje, razvoj, etika
7x0.64%image, proizvodi
6x0.55%management, živilska industrija, trg, elektronsko poslovanje, družbena omrežja, prehrana
5x0.46%primeri, kozmetika, identiteta podjetja, bančništvo, novi proizvodi, medosebni odnosi, vrednotenje, efektivnost, kadri, pozicioniranje proizvoda, motiviranje, direktno trženje
4x0.37%psihologija, trgovina, pospeševanje, zdravje, trgovinsko podjetje, cena, zakonodaja, turistična geografija, research, kultura, sredstva javnega obveščanja, poslovna morala, visoko šolstvo, konkurenca, analysis
3x0.28%recesije, ponudba, knjigotrštvo, pospeševanje prodaje, zabavna industrija, mladina, odnosi z javnostjo, meritve, okolje, banke, otroci, komuniciranje, izobraževanje, inovacije, segmentacija, telekomunikacije, ekologija, informacijski sistemi, ankete, mobilna telefonija, pohištvena industrija, zdravstvo, marketing, majhna podjetja, trendi, tehnologija, osebnost, promocija, študenti, oglaševanje, metode
2x0.18%internet, dobiček, planiranje, založništvo, vrednote, kultura podjetja, tipi, standardi, Ekonomska fakulteta, brezalkoholne pijače, mednarodne primerjave, informatika, potniški promet, potrošništvo, lesna industrija, navidezno nakupovanje, družbena odgovornost, prodaja na drobno, vrednost, neprofitne organizacije, Lesnina, povpraševanje, uporaba človeških zmogljivosti, šport, nevronske mreže, medorganizacijsko trženje, kognitivna znanost, turistični proizvod, krize, financiranje, multimedia, socialne mreže, poreklo blaga, revizija, reklamacije, zaščita, spletna trgovina, vinarstvo, zunanja trgovina, Lisca, informacije
1xrazuskave, India, Indija, tourism, Global, vedenjske znanosti, propaganda, PTT, tourist geography, komunikacije, uspeh, farmacevtska industrija, oljnice, radio, tisk, televizija, embalaža, medkulturno delovanje, identiteta, pravo, odvetništvo, kodeksi, hotelirstvo, varstvo okolja, znanje, psihološki vidik, Ljubljana, kvalitativna analiza, virtualno podjetje, poslovno okolje, politična psihologija, poslovna darila, razziskave, poslovni običaj, Telekom Slovenije, spremembe, marketing mix, vinogradništvo, Nova oprema, SKB, strateški management, elektrotehnika, strateško planiranje, Mercator, inovativnost, trgovanje, Iskra Kondenzatorji, nakupni bon, kadrovska dejavnost, TQM, zvestoba, upravljanje, denarne kartice, certifikat, državna uprava, javni sektor, Alpina, čevljarstvo, Panteon College, Mladinska knjiga Trgovina, tveganje, poslovna strategija, kvantiteta, vzajemno trženje, telefon, Amnesty International, prostovoljne organizacije, politični sistemi, komparacije, volitve, bake, Alples, potrošniška družba, zaščita potrošnika, potošnik, ekonomska propaganda, Krasoprema, Primorska, komparacija, spol, epidemija, Panvita, žensko vprašanje, učne metode, igre, zgodovina, programi, socialno trženje, osebne finance, Instagram, zagonsko podjetje, mediji, interesi, lokacija, Crossfit, tržna analiza, plačilni promet, bančno poslovanje, alternativni turizem, temni turizem, regulacija, izbira, šolstvo, poslovne šole, zunanje izvajanje dejavnosti, elektronska pošta, banking, banking systems, banks, banking management, Macedonia, geografija, alkoholne pijače, informacijska družba, Avstrija, družina, social responsibility, consumer behaviour, nevropsihologija, država, usklajevanje, družbeni mediji, catering, cases, purchasing, decision making, methods, qualitative analysis, finance, premoženje, izvoz, futurologija, notranja trgovina, prodajalna, M Sora, electronic marketing, bitcoin, cryptocurrency, blockchain technology, informatics, stres, Merkur, Velika Britanija, kulturna dediščina, dogodek, trg kapitala, EU, sistemi, potovanja, avtomobilska industrija, Lexus, podatki, Rk Gorenje Velenje, društva, satisfaction, Kovinoplastika Lož, internacionalizacija, film, marketing povezav, medorganizacijski sistemi, sponzorstvo, kongresi, transport, javne storitvene dejavnosti, javno podjetje, Festival Ljubljana, donos, destinacija, Intereuropa, uporabniki, stroški, oblikovanje cene, pismenost, knjižnice, tekstilna industrija, investicije