Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tomaž Kolar

Vseh ključnih besed je 316, ki se skupaj pojavijo 1256 krat.
139 ključnih besed (43.99 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1079 krat (85.91 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
107x9.92%analiza
96x8.9%trženje
88x8.16%raziskave
46x4.26%Slovenija
32x2.97%poslovno komuniciranje
26x2.41%vedenje potrošnikov
23x2.13%nakup
22x2.04%blagovne znamke
21x1.95%odločanje
20x1.85%zadovoljstvo
19x1.76%storitve
17x1.58%potrošnik
15x1.39%kvaliteta, turizem
14x1.3%case study
13x1.2%elektronsko trženje, strategija trženja, oglas
11x1.02%lojalnost
10x0.93%Internet, tržne raziskave, informacijska tehnologija, odnosi s strankami, podjetje, poslovanje podjetja
9x0.83%prodaja, uspešnost poslovanja, psihologija potrošnika
8x0.74%etika, strategija, razvoj, industrijsko podjetje, modeli
7x0.65%proizvodi, image
6x0.56%trg, elektronsko poslovanje, živilska industrija, management, prehrana
5x0.46%identiteta podjetja, medosebni odnosi, novi proizvodi, bančništvo, vrednotenje, kadri, kozmetika, primeri, direktno trženje, pozicioniranje proizvoda, motiviranje, družbena omrežja
4x0.37%poslovna morala, research, cena, trgovinsko podjetje, pospeševanje, zakonodaja, efektivnost, konkurenca, analysis, sredstva javnega obveščanja, visoko šolstvo, kultura, turistična geografija, psihologija, zdravje, trgovina
3x0.28%knjigotrštvo, recesije, mladina, meritve, pohištvena industrija, segmentacija, odnosi z javnostjo, ponudba, zabavna industrija, pospeševanje prodaje, ankete, informacijski sistemi, okolje, mobilna telefonija, inovacije, ekologija, izobraževanje, komuniciranje, telekomunikacije, otroci, banke, zdravstvo, študenti, tehnologija, promocija, oglaševanje, marketing, trendi, osebnost, metode, majhna podjetja
2x0.19%brezalkoholne pijače, mednarodne primerjave, Ekonomska fakulteta, medorganizacijsko trženje, povpraševanje, šport, informatika, kultura podjetja, tipi, standardi, turistični proizvod, nevronske mreže, krize, financiranje, potniški promet, uporaba človeških zmogljivosti, planiranje, dobiček, poreklo blaga, vrednote, internet, kognitivna znanost, založništvo, informacije, zaščita, spletna trgovina, revizija, reklamacije, družbena odgovornost, vinarstvo, vrednost, prodaja na drobno, neprofitne organizacije, socialne mreže, potrošništvo, Lesnina, Lisca, navidezno nakupovanje, zunanja trgovina, lesna industrija
1xodvetništvo, prostovoljne organizacije, kodeksi, pravo, embalaža, Global, hotelirstvo, Nova oprema, virtualno podjetje, psihološki vidik, varstvo okolja, znanje, tveganje, spremembe, tisk, televizija, identiteta, tourist geography, tourism, vedenjske znanosti, Indija, India, radio, razziskave, oljnice, Telekom Slovenije, PTT, medkulturno delovanje, vinogradništvo, uspeh, farmacevtska industrija, razuskave, potošnik, Primorska, Krasoprema, Alples, telefon, kvantiteta, ekonomska propaganda, zaščita potrošnika, TQM, elektrotehnika, Iskra Kondenzatorji, trgovanje, poslovna strategija, volitve, poslovni običaj, marketing mix, kvalitativna analiza, Ljubljana, poslovno okolje, poslovna darila, politični sistemi, politična psihologija, propaganda, komunikacije, Alpina, čevljarstvo, Mladinska knjiga Trgovina, epidemija, nakupni bon, inovativnost, Mercator, investicije, potrošniška družba, vzajemno trženje, bake, komparacija, spol, SKB, strateški management, certifikat, komparacije, denarne kartice, zvestoba, upravljanje, državna uprava, strateško planiranje, kadrovska dejavnost, Panteon College, javni sektor, Amnesty International, Panvita, programi, žensko vprašanje, učne metode, igre, socialno trženje, mediji, zunanje izvajanje dejavnosti, osebne finance, Instagram, zagonsko podjetje, zgodovina, interesi, alternativni turizem, Crossfit, tržna analiza, plačilni promet, temni turizem, izbira, regulacija, lokacija, šolstvo, poslovne šole, elektronska pošta, multimedia, banking, banking systems, banks, banking management, Macedonia, geografija, alkoholne pijače, informacijska družba, Avstrija, družina, social responsibility, consumer behaviour, nevropsihologija, država, usklajevanje, družbeni mediji, catering, cases, purchasing, decision making, methods, qualitative analysis, bančno poslovanje, finance, izvoz, electronic marketing, futurologija, notranja trgovina, M Sora, informatics, destinacija, bitcoin, cryptocurrency, blockchain technology, prodajalna, stres, EU, Velika Britanija, kulturna dediščina, dogodek, sistemi, podatki, Merkur, potovanja, avtomobilska industrija, Lexus, Rk Gorenje Velenje, društva, marketing povezav, satisfaction, Kovinoplastika Lož, internacionalizacija, medorganizacijski sistemi, javne storitvene dejavnosti, premoženje, sponzorstvo, kongresi, transport, javno podjetje, Festival Ljubljana, donos, film, Intereuropa, uporabniki, stroški, oblikovanje cene, pismenost, knjižnice, tekstilna industrija, trg kapitala