Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tomaž Kolar

Together there are 326 keywords, that are appearing 1289 times.
142 of them (43.56 % of all) appear more than once, together appearing 1105 times (85.73 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
109x9.86%analiza
100x9.05%trženje
88x7.96%raziskave
46x4.16%Slovenija
32x2.9%poslovno komuniciranje
28x2.53%vedenje potrošnikov
25x2.26%nakup
23x2.08%odločanje
22x1.99%blagovne znamke
20x1.81%zadovoljstvo
19x1.72%storitve
18x1.63%potrošnik
15x1.36%kvaliteta, turizem
14x1.27%case study, elektronsko trženje, oglas
13x1.18%strategija trženja
11x1%lojalnost
10x0.9%uspešnost poslovanja, tržne raziskave, informacijska tehnologija, odnosi s strankami, podjetje, poslovanje podjetja, Internet
9x0.81%psihologija potrošnika, prodaja
8x0.72%razvoj, industrijsko podjetje, modeli, etika, strategija
7x0.63%image, proizvodi
6x0.54%trg, management, prehrana, živilska industrija, elektronsko poslovanje, družbena omrežja
5x0.45%direktno trženje, motiviranje, identiteta podjetja, kadri, kozmetika, bančništvo, primeri, medosebni odnosi, novi proizvodi, pozicioniranje proizvoda, efektivnost, vrednotenje
4x0.36%trgovina, pospeševanje, sredstva javnega obveščanja, trgovinsko podjetje, cena, ekologija, marketing, psihologija, zakonodaja, konkurenca, kultura, research, analysis, poslovna morala, zdravje, turistična geografija, visoko šolstvo
3x0.27%meritve, mladina, mobilna telefonija, pospeševanje prodaje, zabavna industrija, odnosi z javnostjo, informacijski sistemi, ankete, knjigotrštvo, pohištvena industrija, ponudba, okolje, izobraževanje, inovacije, banke, komuniciranje, otroci, zdravstvo, telekomunikacije, recesije, segmentacija, oglaševanje, tehnologija, promocija, študenti, trendi, metode, majhna podjetja, osebnost
2x0.18%mednarodne primerjave, brezalkoholne pijače, kognitivna znanost, informatika, založništvo, financiranje, dobiček, nevronske mreže, Ekonomska fakulteta, internet, Lisca, standardi, planiranje, tipi, kultura podjetja, potniški promet, medorganizacijsko trženje, lesna industrija, navidezno nakupovanje, prodaja na drobno, vrednost, neprofitne organizacije, informatics, multimedia, potrošništvo, uporaba človeških zmogljivosti, vrednote, turistični proizvod, embalaža, povpraševanje, krize, družbena odgovornost, Lesnina, reklamacije, informacije, poreklo blaga, vinarstvo, zaščita, zunanja trgovina, socialne mreže, revizija, spletna trgovina, šport
1xfarmacevtska industrija, medkulturno delovanje, vplivneži, uspeh, oljnice, televizija, tourism, tourist geography, tisk, PTT, radio, razuskave, prostovoljne organizacije, Amnesty International, poslovni običaj, vzajemno trženje, Nova oprema, marketing mix, Global, mobilnost, čustvena inteligentnost, India, Indija, pravo, odvetništvo, Ljubljana, kodeksi, varstvo okolja, hotelirstvo, znanje, psihološki vidik, information technology, Avstrija, virtualno podjetje, geografija, identiteta, vinogradništvo, vedenjske znanosti, razziskave, kvalitativna analiza, Telekom Slovenije, spremembe, elektronska pošta, poslovno okolje, komparacija, TQM, elektrotehnika, Iskra Kondenzatorji, trgovanje, Alpina, čevljarstvo, certifikat, komparacije, denarne kartice, zvestoba, zaščita potrošnika, ekonomska propaganda, poslovna strategija, volitve, politični sistemi, politična psihologija, kvantiteta, telefon, Krasoprema, Primorska, Alples, država, upravljanje, potošnik, senzorično trženje, Mladinska knjiga Trgovina, nevropsihologija, tveganje, potrošniška družba, propaganda, poslovna darila, spol, nakupni bon, inovativnost, komunikacije, Panteon College, javni sektor, državna uprava, kadrovska dejavnost, strateško planiranje, Mercator, SKB, strateški management, bake, kulturna dediščina, tržna analiza, plačilni promet, bančno poslovanje, cryptocurrency, bitcoin, destinacija, šolstvo, poslovne šole, internacionalizacija, film, finance, premoženje, transport, banking, javne storitvene dejavnosti, medorganizacijski sistemi, electronic marketing, banking systems, banks, blockchain technology, sponzorstvo, kongresi, banking management, social responsibility, Crossfit, mediji, socialno trženje, programi, alternativni turizem, osebne finance, usklajevanje, lokacija, izbira, temni turizem, žensko vprašanje, catering, decision making, purchasing, regulacija, consumer behaviour, methods, qualitative analysis, učne metode, igre, zgodovina, cases, Macedonia, marketing povezav, futurologija, notranja trgovina, izvoz, prodajalna, artificial intelligence, Panvita, družbeni mediji, zunanje izvajanje dejavnosti, alkoholne pijače, M Sora, stres, Merkur, Velika Britanija, interesi, dogodek, trg kapitala, EU, sistemi, potovanja, avtomobilska industrija, Lexus, podatki, machine learning, enterprises, javno podjetje, Festival Ljubljana, tekstilna industrija, oblikovanje cene, knjižnice, Instagram, satisfaction, Kovinoplastika Lož, zagonsko podjetje, pismenost, stroški, donos, Rk Gorenje Velenje, informacijska družba, sports, business communication, društva, uporabniki, epidemija, družina, Intereuropa, investicije