Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ana Marija Sobočan

Vseh ključnih besed je 160, ki se skupaj pojavijo 175 krat.
11 ključnih besed (6.88 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 26 krat (14.86 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x23.08%socialno delo
2x7.69%materinstvo, center za socialno delo, nosečnost, otroci s posebnimi potrebami, covid-19, podpora in pomoč, medvrstniško nasilje, razveza, rejništvo, družina
1xpraksa, uporaba drog, Covid-19, posledice nasilja, Trbovlje, povzročitelj nasilja, pridobivanje izkušenj, dovoljene droge, motnja hranjenja, destruktivna strategija, žrtev nasilja, strokovna identiteta, prehrambene navade, študentke socialnega dela, samopodoba, eksplorativna raziskava, izkušnje študentov, starši otrok s posebnimi potrebami, mlade osebe, prekinjena nosečnost, pravica ženske do samoodločanja o splavu, živete izkušnje, LGBTQIA+, nebinarnost, spolna identiteta, spolni binarizem, etična dilema, zakonodaja o prekinitvi nosečnosti, starševstvo, vzgoja, socialno delo z družino, nedovoljene droge, družbeni diskurz, umetna prekinitev nosečnosti, ženske, nasilje v domačem okolju, sorodstveno rejništvo, pravljice, vzgojiteljice, starši in otroci, etnični predsodki in stereotipi, multikulturnost, mladi, strpnost, različnost, Diskriminacija, diskriminacija žensk na trgu dela, porod, opora, stiska, poporodna depresija, usklajevanje dela in družinskih obveznosti., pravice, ukrepi, socializacija, identiteta, osebnost, nesorodstveno rejništvo, sprejem daril, izzivi v rejništvu, rejniška družina, študentke, študenti, dvojni odnosi, medosebni odnosi, poučevanje, izkušnje učiteljic, socialna omrežja, redna osnovna šola, avtizem, meje odnosov, etične dileme, epidemija, sodelovanje s sodiščem, razvoj študijskega programa, praktično usposabljanje, učna baza, zgodovina izobraževanja za socialno delo, izobraževanje za socialno delo, politična participacija, vrednote in etične dileme, dejavniki političnega udejstvovanja, mentorstvo, kompetence v izobraževanju za socialno delo, ovire pri uresničevanju koristi otroka, socialno delo z družinami, osebna asistenca, razdvojenost otroka med staršema, predhodno svetovanje, korist otroka, otrokov glas, politično socialno delo, vpliv izkušenj, rejniški starši, matična družina, navezanost, socialna mreža, družinsko življenje, epidemija covid-19, duševno zdravje, šolanje na daljavo, ločitev, starševsko odtujevanje, javna podoba, socialne delavke, vpliv medijev, delavnice, vrstniški odnosi, otrok v središču konflikta, socialne veščine, uporabniki osebne asistence, osebni asistenti, rasizem, izseljenci, migracije, doživljanje, priseljenci in potomci priseljencev iz afriških držav, fizične ovire, pozitivni učinki, oblikovanje rasne identitete, COVID-19, študija primera, šola s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom, šolske svetovalne delavke, Fakulteta za socialno delo, mladostniki s posebnimi potrebami, pisanje mnenja sodišču, vloga centra za socialno delo, presojanje otrokove največje koristi, motnje v duševnem razvoju, terapevtski psi, ljudje z ovirami, diskriminacija oviranih oseb, etična načela, podpora, (so)odvisnost, neodvisno življenje, avtonomija, samostojnost, kompetence, kodeks etike, razkritje v verski skupnosti, izkušnje v verski skupnosti, terapija s pomočjo živali, verske zlorabe, homofobija in transfobija, medstrokovno sodelovanje, LGBT osebe, izobraževanje