Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ana Marija Sobočan

Vseh ključnih besed je 178, ki se skupaj pojavijo 199 krat.
16 ključnih besed (8.99 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 37 krat (18.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x18.92%socialno delo
2x5.41%center za socialno delo, rejništvo, družina, duševno zdravje, medvrstniško nasilje, otroci s posebnimi potrebami, podpora in pomoč, covid-19, etične dileme, izkušnje študentov, razveza, študenti, materinstvo, študentke, nosečnost
1xžrtev nasilja, socialno delo z družino, presojanje otrokove največje koristi, nasilje v domačem okolju, vzgoja, pisanje mnenja sodišču, starši otrok s posebnimi potrebami, starševstvo, povzročitelj nasilja, študija primera, Covid-19, pridobivanje izkušenj, motnja hranjenja, praksa, posledice nasilja, vloga centra za socialno delo, sodelovanje s sodiščem, Trbovlje, ženske, spolni binarizem, LGBTQIA+, šola s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom, spolna identiteta, nebinarnost, Fakulteta za socialno delo, izobraževanje, osebnost, živete izkušnje, mlade osebe, zakonodaja o prekinitvi nosečnosti, umetna prekinitev nosečnosti, šolske svetovalne delavke, etična dilema, pravica ženske do samoodločanja o splavu, prehrambene navade, prekinjena nosečnost, družbeni diskurz, uporaba drog, multikulturnost, etnični predsodki in stereotipi, pravljice, vzgojiteljice, različnost, strpnost, identiteta, socializacija, mladi, starši in otroci, Diskriminacija, porod, opora, stiska, poporodna depresija, usklajevanje dela in družinskih obveznosti., diskriminacija žensk na trgu dela, pravice, ukrepi, socialna omrežja, izkušnje učiteljic, dovoljene droge, nedovoljene droge, epidemija, rejniška družina, COVID-19, eksplorativna raziskava, samopodoba, strokovna identiteta, študentke socialnega dela, izzivi v rejništvu, sorodstveno rejništvo, avtizem, redna osnovna šola, poučevanje, meje odnosov, medosebni odnosi, nesorodstveno rejništvo, sprejem daril, dvojni odnosi, destruktivna strategija, fizične ovire, socialne veščine, vrstniški odnosi, delavnice, javna podoba, moškost, spolno specifična socializacija, stigma, dnevni center, spol, socialne delavke, vpliv medijev, izobraževanje za socialno delo, zgodovina izobraževanja za socialno delo, razvoj študijskega programa, dejavniki političnega udejstvovanja, vrednote in etične dileme, vpliv izkušenj, politično socialno delo, politična participacija, otrok v središču konflikta, starševsko odtujevanje, spolna vzgoja, prvi spolni odnos, samozadovoljevanje, pornografija, miti o spolnosti, spolnost, nasilje v družini, študijsko okolje, spletno anketiranje, spolna želja, mladostniki s posebnimi potrebami, matična družina, navezanost, ločitev, rejniški starši, socialna mreža, epidemija covid-19, šolanje na daljavo, družinsko življenje, praktično usposabljanje, učna baza, LGBT osebe, homofobija in transfobija, verske zlorabe, razkritje v verski skupnosti, medstrokovno sodelovanje, kodeks etike, diskriminacija oviranih oseb, etična načela, kompetence, izkušnje v verski skupnosti, terapija s pomočjo živali, doživljanje, rasizem, izseljenci, priseljenci in potomci priseljencev iz afriških držav, oblikovanje rasne identitete, terapevtski psi, motnje v duševnem razvoju, pozitivni učinki, ljudje z ovirami, podpora, razdvojenost otroka med staršema, ovire pri uresničevanju koristi otroka, socialno delo z družinami, predhodno svetovanje, otrokov glas, mentorstvo, kompetence v izobraževanju za socialno delo, korist otroka, mnenje študentk, izkušnje študentk, avtonomija, samostojnost, (so)odvisnost, neodvisno življenje, osebni asistenti, mnenje študentov, osebna asistenca, uporabniki osebne asistence, migracije