Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Pogačnik

Vseh ključnih besed je 230, ki se skupaj pojavijo 284 krat.
22 ključnih besed (9.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 76 krat (26.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x7.89%navidezna resničnost, Unity, uporabniška izkušnja
5x6.58%animacija, obogatena resničnost, Blender, dostopnost
4x5.26%uporabniški vmesnik, virtualna resničnost
3x3.95%računalniški vid, 3D modeliranje, znakovni jezik, interaktivnost
2x2.63%tolmačenje, UEQ, FM, AR, multimedija, uporabniška študija, radiodifuzija, senzorji, rehabilitacija
1xmobilnost, DriveGreen, graf strmenja, 1, toplotni graf, Ogama, uporabnik, Oculus Rift, cebelarjenje, e-vključenost, precizno cebelarjenje, IoT, IPTV, HbbTV, gluhi, Navidezna resničnost, 3 Ljubljana, The Eye Tribe, Leap Motion, Rehabilitacija, 2, DAB+, vizualizacija, ChamSys, prenos digitalnih vsebin s spleta, interaktivna risanka, govorno-jezikovni razvoj, časovna koda, osvetljevanje, TLCI, razvoj mobilne aplikacije, LUT, barvna korekcija, luč, programiranje, oblikovanje, Računalniška grafika, analiza, rehabilitacijski roboti, UNITY, naprava za sledenje pogledov, podkasti, meritev, glasnost, zvok., R 128, normalizacija, radio, uporabnost, MATLAB, lokacijske storitve, mobilna omrežja, zavedanje uporabniškega konteksta, kontekstni modeli, uporabniške poti, Arduino, rc-switch, avtomatizacija doma, vtičnik, prepoznava govora, brezžična stikala, Jasper project, pomembne uporabniške lokacije, pozicioniranje, ADHD, brezžična senzorska omrežja, MonoDevelop, Kinect, 2D igra, internet stvari (IoT), objavi/naroči, programski vmesnik, API, REST, WebSocket, Directshow, e-izobraževalni sistemi, prometni dogodki, športne statistike, prometne informacije, sistemi za e-izobraževanje, družbena omrežja, TMC, RDS2, napredni, enostavni, TV-komunikatorji, TV, RDS, arhitektura spletnih aplikacij, storitveni okvirji, UML, IEC-62325, XSD, WSDL, e-učenje, IEC-61968, IEC-61970, CIM, ICCP, IEC 61870-6, TASE.2, IPTV-arhitektura, časovna sinhronizacija, razvoj sodobnih spletnih aplikacij, računalniška grafika, mikrostoritve, industrija 4.0, virtualni pomočnik, dinamično dodajanje scenarijev, prostorska kognicija, strukturirani podatki, pametni pomočnik, grafični uporabniški vmesnik, oprijemljivi uporabniški vmesnik, kognitivni pripomočki, mobilna aplikacija, Python API, mikro učenje, učenje, interakcija, jeziki, metode avtentikacije, pametni telefoni, pisarna prihodnosti, oblak, storitve v oblaku, arhitektura storitve, Office 365, klepetalnik, SSQ, integracija, optimizacija, avtomatizacija, slovar, 3D avatar, izobraževanje, pedagoški proces, arhitekturne vizualizacije, fotorealizem, arhitektura, AV-preko-IP, optično prepoznavanje znakov, detekcija objektov, upodabljanje na spletu, avtomatska rekonstrukcija pokrajine, haptični vmesniki, kap, VR slabost, Pano2VR, ilustracija, Python, slepota, prostorska slika, VR-slikanica, odklepanje zaslonov, e-knjiga, video produkcija, Microsoft HoloLens, poročni video, snemalna oprema, video programska oprema, informacijsko modeliranje objektov, WebXR API, Obogatena resničnost na spletu, mehanizmi sledenja, pristopi v obogateni resničnosti na spletu, AR.js, športna statistika, strežnik, TV grafika, grafika, informiranje, prenos v živo, Android, televizija, zaledni sistemi, obdelovanje podatkov, 3D-modeliranje, prototipiranje, razvoj mobilnih aplikacij, delci, Ljubljanski zmaj, Raspberry Pi, analogni radio, SDR, vsesmerni video posnetki, interakcija z navideznim okoljem, DAB, digitalni radio, vsebine, programi, digitalna televizija, DVB-T, Vuforia, 360° video, modeliranje, VR, animiranje, okostje, armatura, MR, razvoj sistema, multimedijska podpora, šport, cheerleading, tekmovanja, nogomet