Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Pogačnik

Vseh ključnih besed je 233, ki se skupaj pojavijo 289 krat.
24 ključnih besed (10.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 80 krat (27.68 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x7.5%Unity, navidezna resničnost, uporabniška izkušnja
5x6.25%dostopnost, obogatena resničnost, Blender, animacija
4x5%uporabniški vmesnik, virtualna resničnost
3x3.75%znakovni jezik, interaktivnost, 3D modeliranje, računalniški vid
2x2.5%FM, SDR, senzorji, rehabilitacija, UEQ, uporabniška študija, radiodifuzija, AR, DVB-T, tolmačenje, multimedija
1xgraf strmenja, precizno cebelarjenje, gluhi, IoT, The Eye Tribe, Leap Motion, Ogama, uporabnik, toplotni graf, mobilnost, Navidezna resničnost, HbbTV, cebelarjenje, uporabnost, 3 Ljubljana, 2, Oculus Rift, DriveGreen, 1, Rehabilitacija, e-vključenost, DAB+, časovna koda, osvetljevanje, ChamSys, vizualizacija, interaktivna risanka, luč, barvna korekcija, prenos digitalnih vsebin s spleta, podkasti, razvoj mobilne aplikacije, TLCI, LUT, govorno-jezikovni razvoj, programiranje, analiza, meritev, Računalniška grafika, rehabilitacijski roboti, UNITY, radio, normalizacija, oblikovanje, zvok., glasnost, R 128, naprava za sledenje pogledov, MATLAB, mobilna omrežja, Arduino, lokacijske storitve, zavedanje uporabniškega konteksta, kontekstni modeli, rc-switch, Jasper project, vtičnik, Directshow, avtomatizacija doma, prepoznava govora, brezžična stikala, uporabniške poti, pomembne uporabniške lokacije, ADHD, brezžična senzorska omrežja, MonoDevelop, Kinect, 2D igra, internet stvari (IoT), objavi/naroči, programski vmesnik, pozicioniranje, API, REST, WebSocket, e-izobraževalni sistemi, e-učenje, športne statistike, TMC, prometni dogodki, prometne informacije, sistemi za e-izobraževanje, RDS2, RDS, enostavni, IPTV-arhitektura, napredni, TV-komunikatorji, TV, družbena omrežja, arhitektura spletnih aplikacij, IEC-62325, IEC-61968, UML, XSD, WSDL, IEC-61970, TASE.2, storitveni okvirji, CIM, ICCP, IEC 61870-6, IPTV, obdelovanje podatkov, kognitivni pripomočki, oprijemljivi uporabniški vmesnik, prostorska kognicija, dinamično dodajanje scenarijev, računalniška grafika, grafični uporabniški vmesnik, strukturirani podatki, VR slabost, kap, SSQ, klepetalnik, pametni pomočnik, razvoj sodobnih spletnih aplikacij, mikrostoritve, Office 365, arhitektura storitve, pisarna prihodnosti, pametni telefoni, učenje, storitve v oblaku, oblak, industrija 4.0, virtualni pomočnik, mobilna aplikacija, Python API, haptični vmesniki, upodabljanje na spletu, AV-preko-IP, arhitektura, pedagoški proces, izobraževanje, optimizacija, fotorealizem, arhitekturne vizualizacije, analizator, radijski sprejemniki, GNU Radio Companion, 3D-modeliranje, integracija, avtomatizacija, VR-slikanica, prostorska slika, ilustracija, Pano2VR, avtomatska rekonstrukcija pokrajine, slepota, Python, slovar, 3D avatar, optično prepoznavanje znakov, detekcija objektov, mikro učenje, interakcija, Microsoft HoloLens, informacijsko modeliranje objektov, video produkcija, poročni video, snemalna oprema, WebXR API, AR.js, delci, Ljubljanski zmaj, Obogatena resničnost na spletu, mehanizmi sledenja, pristopi v obogateni resničnosti na spletu, video programska oprema, športna statistika, TV grafika, grafika, informiranje, prenos v živo, Android, televizija, zaledni sistemi, strežnik, časovna sinhronizacija, prototipiranje, razvoj mobilnih aplikacij, armatura, okostje, digitalni radio, digitalna televizija, DAB, analogni radio, Raspberry Pi, programi, vsebine, jeziki, metode avtentikacije, odklepanje zaslonov, e-knjiga, vsesmerni video posnetki, interakcija z navideznim okoljem, MR, razvoj sistema, VR, modeliranje, animiranje, tekmovanja, cheerleading, Vuforia, 360° video, multimedijska podpora, šport, nogomet