Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Pogačnik

Vseh ključnih besed je 226, ki se skupaj pojavijo 278 krat.
22 ključnih besed (9.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 74 krat (26.62 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.11%uporabniška izkušnja, navidezna resničnost, Unity
5x6.76%animacija, obogatena resničnost, dostopnost
4x5.41%Blender, uporabniški vmesnik
3x4.05%virtualna resničnost, znakovni jezik, interaktivnost, 3D modeliranje, računalniški vid
2x2.7%rehabilitacija, uporabniška študija, radiodifuzija, senzorji, AR, tolmačenje, FM, UEQ, multimedija
1x3 Ljubljana, Navidezna resničnost, Oculus Rift, Leap Motion, 2, barvna korekcija, mobilnost, uporabnik, DriveGreen, 1, luč, LUT, Rehabilitacija, TLCI, razvoj mobilne aplikacije, IPTV, IPTV-arhitektura, IoT, precizno cebelarjenje, gluhi, HbbTV, e-vključenost, cebelarjenje, graf strmenja, toplotni graf, radio, meritev, interaktivna risanka, analiza, govorno-jezikovni razvoj, normalizacija, oblikovanje, zvok., glasnost, R 128, vizualizacija, ChamSys, uporabnost, The Eye Tribe, osvetljevanje, Ogama, naprava za sledenje pogledov, UNITY, časovna koda, DAB+, Računalniška grafika, rehabilitacijski roboti, programiranje, MATLAB, lokacijske storitve, mobilna omrežja, zavedanje uporabniškega konteksta, kontekstni modeli, uporabniške poti, Arduino, rc-switch, avtomatizacija doma, vtičnik, prepoznava govora, brezžična stikala, Jasper project, pomembne uporabniške lokacije, pozicioniranje, ADHD, brezžična senzorska omrežja, MonoDevelop, Kinect, 2D igra, internet stvari (IoT), objavi/naroči, programski vmesnik, API, REST, WebSocket, Directshow, e-izobraževalni sistemi, prometni dogodki, prenos digitalnih vsebin s spleta, prometne informacije, sistemi za e-izobraževanje, družbena omrežja, TMC, RDS2, napredni, TV-komunikatorji, TV, RDS, arhitektura spletnih aplikacij, storitveni okvirji, UML, IEC-62325, XSD, WSDL, e-učenje, IEC-61968, IEC-61970, CIM, ICCP, IEC 61870-6, TASE.2, enostavni, razvoj mobilnih aplikacij, industrija 4.0, mikrostoritve, virtualni pomočnik, mobilna aplikacija, Python API, razvoj sodobnih spletnih aplikacij, računalniška grafika, oprijemljivi uporabniški vmesnik, kognitivni pripomočki, prostorska kognicija, dinamično dodajanje scenarijev, oblak, storitve v oblaku, jeziki, interakcija, metode avtentikacije, odklepanje zaslonov, e-knjiga, mikro učenje, učenje, arhitektura storitve, Office 365, pisarna prihodnosti, pametni telefoni, grafični uporabniški vmesnik, strukturirani podatki, 3D avatar, slovar, optično prepoznavanje znakov, detekcija objektov, Python, avtomatizacija, integracija, AV-preko-IP, pedagoški proces, izobraževanje, optimizacija, slepota, prostorska slika, VR slabost, kap, SSQ, klepetalnik, pametni pomočnik, haptični vmesniki, upodabljanje na spletu, VR-slikanica, ilustracija, Pano2VR, avtomatska rekonstrukcija pokrajine, vsebine, programi, poročni video, video produkcija, snemalna oprema, video programska oprema, športna statistika, Microsoft HoloLens, informacijsko modeliranje objektov, mehanizmi sledenja, pristopi v obogateni resničnosti na spletu, AR.js, WebXR API, strežnik, obdelovanje podatkov, prenos v živo, informiranje, Android, nogomet, športne statistike, TV grafika, grafika, časovna sinhronizacija, prototipiranje, zaledni sistemi, televizija, Obogatena resničnost na spletu, delci, vsesmerni video posnetki, SDR, interakcija z navideznim okoljem, Vuforia, 360° video, Raspberry Pi, analogni radio, digitalna televizija, DVB-T, digitalni radio, DAB, multimedijska podpora, šport, animiranje, okostje, armatura, Ljubljanski zmaj, modeliranje, VR, cheerleading, tekmovanja, razvoj sistema, MR, podkasti