Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Hvalič Erzetič

Vseh ključnih besed je 107, ki se skupaj pojavijo 204 krat.
35 ključnih besed (32.71 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 132 krat (64.71 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x14.39%raziskave
15x11.36%analiza
9x6.82%podjetje
6x4.55%delovno mesto
5x3.79%trženje, Slovenija, delo
4x3.03%primeri, majhna podjetja
3x2.27%pandemija, kadri, podjetništvo, trg, vedenje potrošnikov, študenti, razvoj, delovni pogoji
2x1.52%tržna analiza, zaposlovanje, trg dela, zakonodaja, poslovni model, motiviranje, velika podjetja, izboljšave, organizacija, tržne raziskave, konkurenca, zdravje, kultura podjetja, stres, družinsko podjetje, uspešnost poslovanja, delovno okolje, poslovanje podjetja
1xmigracije, tujci, sporazumi, Avstrija, nagrajevanje, plače, promocija, prototipi, privatni sektor, management, športni management, mednarodne primerjave, obveznosti, nagrade, poslovni plani, medosebni odnosi, image, blagovne znamke, Canvas, informatika, poslovne odločitve, primerjave, informacijska tehnologija, problematika, povpraševanje, strategija, proizvodi, gradbeništvo, uporaba človeških zmogljivosti, delo na daljavo, surovine, novi proizvodi, davki, korporacije, spremembe, Facebook, Instagram, novi proizvodi, družbena omrežja, produktivnost, elektronsko trženje, trendi, nepremičnine, delovna uspešnost, psihologija potrošnika, družba, kultura, majhna in srednja podjetja, potrošništvo, domača žival, kariera, oglaševanje, meritve, ustvarjalnost, zeleno trženje, kodeksi, etika, trajnostni razvoj, nakup, potrošnja, case study, odločanje, planinski turizem, turizem, poslovno komuniciranje, zadovoljstvo, COVID-19, potrošnik, vinogradništvo, teorija, vodenje, spletna trgovina