Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Hvalič Erzetič

Vseh ključnih besed je 104, ki se skupaj pojavijo 183 krat.
28 ključnih besed (26.92 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 107 krat (58.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x15.89%raziskave
13x12.15%analiza
8x7.48%podjetje
5x4.67%delovno mesto, trženje
4x3.74%delo, primeri, Slovenija, majhna podjetja
3x2.8%vedenje potrošnikov, študenti, trg, kadri, razvoj
2x1.87%zdravje, poslovni model, zakonodaja, izboljšave, organizacija, trg dela, tržna analiza, tržne raziskave, konkurenca, pandemija, motiviranje, velika podjetja, zaposlovanje, delovni pogoji
1xšportni management, management, prototipi, promocija, obveznosti, nagrade, tujci, migracije, sporazumi, Avstrija, nagrajevanje, mednarodne primerjave, plače, strategija, medosebni odnosi, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, družinsko podjetje, Canvas, informatika, poslovne odločitve, primerjave, informacijska tehnologija, podjetništvo, image, delo na daljavo, uporaba človeških zmogljivosti, privatni sektor, proizvodi, novi proizvodi, surovine, blagovne znamke, problematika, povpraševanje, poslovni plani, planinski turizem, kariera, majhna in srednja podjetja, psihologija potrošnika, družba, domača žival, delovno okolje, spremembe, nepremičnine, delovna uspešnost, kultura, potrošnja, elektronsko trženje, produktivnost, ustvarjalnost, družbena omrežja, Facebook, potrošništvo, oglaševanje, Instagram, novi proizvodi, trendi, trajnostni razvoj, zeleno trženje, kodeksi, nakup, odločanje, spletna trgovina, korporacije, case study, etika, turizem, zadovoljstvo, meritve, kultura podjetja, stres, potrošnik, teorija, vodenje, vinogradništvo, davki