Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Barbara Hvalič Erzetič

Together there are 107 keywords, that are appearing 204 times.
35 of them (32.71 % of all) appear more than once, together appearing 132 times (64.71 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x14.39%raziskave
15x11.36%analiza
9x6.82%podjetje
6x4.55%delovno mesto
5x3.79%trženje, Slovenija, delo
4x3.03%primeri, majhna podjetja
3x2.27%pandemija, kadri, podjetništvo, trg, vedenje potrošnikov, študenti, razvoj, delovni pogoji
2x1.52%tržna analiza, zaposlovanje, trg dela, zakonodaja, poslovni model, motiviranje, velika podjetja, izboljšave, organizacija, tržne raziskave, konkurenca, zdravje, kultura podjetja, stres, družinsko podjetje, uspešnost poslovanja, delovno okolje, poslovanje podjetja
1xmigracije, tujci, sporazumi, Avstrija, nagrajevanje, plače, promocija, prototipi, privatni sektor, management, športni management, mednarodne primerjave, obveznosti, nagrade, poslovni plani, medosebni odnosi, image, blagovne znamke, Canvas, informatika, poslovne odločitve, primerjave, informacijska tehnologija, problematika, povpraševanje, strategija, proizvodi, gradbeništvo, uporaba človeških zmogljivosti, delo na daljavo, surovine, novi proizvodi, davki, korporacije, spremembe, Facebook, Instagram, novi proizvodi, družbena omrežja, produktivnost, elektronsko trženje, trendi, nepremičnine, delovna uspešnost, psihologija potrošnika, družba, kultura, majhna in srednja podjetja, potrošništvo, domača žival, kariera, oglaševanje, meritve, ustvarjalnost, zeleno trženje, kodeksi, etika, trajnostni razvoj, nakup, potrošnja, case study, odločanje, planinski turizem, turizem, poslovno komuniciranje, zadovoljstvo, COVID-19, potrošnik, vinogradništvo, teorija, vodenje, spletna trgovina