Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matija Marolt

Vseh ključnih besed je 603, ki se skupaj pojavijo 996 krat.
95 ključnih besed (15.75 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 488 krat (49 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
58x11.89%diplomske naloge
57x11.68%računalništvo
47x9.63%univerzitetni študij
38x7.79%računalništvo in informatika
13x2.66%vizualizacija
10x2.05%visokošolski strokovni študij
7x1.43%računalniška grafika, računalništvo in matematika, pridobivanje informacij iz glasbe
6x1.23%spletna aplikacija, upodabljanje, Unity
5x1.02%kompozicionalni hierarhični model, simulacija, glasba, transkripcija, konvolucijske nevronske mreže, Android
4x0.82%navidezna resničnost, strojno učenje, WebGL, OpenGL, OpenCL, interdisciplinarni študij, segmentacija, 3D, razvoj, zvok, aplikacija
3x0.61%Java, magisteriji, GPE, iskanje, sledenje poti, upodabljanje volumetričnih podatkov, računalniške igre, vizualizacija medicinskih podatkov, volumetrični podatki, splet, C#, CSS, ljudska glasba, HTML, Elasticsearch, vizualizacija podatkov, d3.js, JavaScript, Kinect, Marching cubes
2x0.41%naravni uporabniški vmesnik, uporabniški vmesnik, video, medplatformnost, mobilne igre, konvolucijska nevronska mreža, interaktivna vizualizacija, VR, avtomatska segmentacija, metanje žarkov, ogrodje MonoGame, klavirska glasba, mobilne platforme, oblaki točk, sledenje žarkov, bobni, B-zlepki, Matlab, analiza, XNA, dihalna vadba, učenje, LIDAR, segmentacija glasbe, spletno vizualizacijsko ogrodje, terenski posnetki, senčenje, programski jezik C, zajem gibanja, senčilniki, glasbena struktura, iOS, HLSL, BRDF, grafični vmesnik, JSON, nevronske mreže, metapodatki, prenosne funkcije, mitohondriji, spletne aplikacije, grafika, nevronska mreža, ultrazvok, algoritem, poravnava
1xagent, emisijsko-absorpcijski model, računalniška miška, nivojske ploskve, angiografija, modularnost, Leap Motion, programiranje, realno-časovno izvajanje, heterogenost, množice, končni avtomat, Neck Veins, ocenjevanje osnovnih frekvenc, evalvacija, .NET, avtomatska klasifikacija, poligonizacija, iskalni strežnik, 3D-vizualizacija, 3D-manipulacija, SUS, 3D-miška, uporabniška izkušnja, vizualizacija programov, študija uporabe, razhroščevalnik, mikropovršinski modeli, Corkboard, gonilnik, sistem projektor-kamera, HID, odloženo osvetljevanje, neonska luč, Bluetooth, mobilna naprava, termalna erozija, tekočina, hidravlična erozija, teren, proceduralno generiranje, odloženo senčenje, odloženo upodabljanje, vzorčenje po pomembnosti, klavir, prepoznavanje akustičnih vzorcev, homografija, geometrijska optika, realizem, kalibracija, laserski kazalnik, kvaliteta podatkov, ETL, tržno tveganje, kapitalske zahteve, Solventnost II, prepoznavanje kretenj, SuperCollider 3.6, proceduralno modeliranje, samopodobnost, odjemalec, strežnik, kiosk aplikacija, geste, WCF, generiranje terena, generiranje arhitekture, FRCM, L-sistem, glasbena informatika, MRCM, generiranje rastlin, fraktali, brezdotično upravljanje, melodični podpisi, velika količina podatkov, pooblastila, datekcija zvoka, klasifikacija zvoka, testno orodje, realni čas, pristnost, varnost, indeksiranje, n-grami, simbolični glasbeni zapisi, Piglit, porazdeljene aplikacije, odprta koda, gramatika oblik, homofonija, algoritem za ocenjevanje razpolozenja, dinamični izenačevalnik, custva, razpolozenje, vrste podatkovne vizualizacije, SVG, dinamični razpon signala, melodija, energetsko najučinkovitejša pot, večnivojska delitev enote, linearna faza, vokalna glasba, etnomuzikološke zbirke, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, aplikacije, interaktivno izobraževanje, fizikalni pojavi, molekulska dinamika, markovske verige, višinska slika, gramatika delitve, CGA, JxyZET, Sprite Kit, izobraževanje, informacijska tehnologija, otroci, spektralna analiza, tekmovanje MIREX, algoritem PreFEst, implicitne funkcije, platforma mOSAIC, mapiranje senc, topographic maps, Phongom model osvetljevanja, sistem delcev, teselacija, meglenje scene, terrain model, senzor Kinect, orthophotos, kvaternioni, transformacije, zajem tridimenzionalnih predmetov, optični čitalec Kinect, 3D predmeti, Lightweight Java Game Library, OpenGL Shading Language, postavljanje okostja, postavljanje kontrol, 3D modeliranje, 3D animacija, verjetnostna latentna semantična analiza, Paul de Casteljau, kinematika z delovanjem v naprej, inverzna kinematika, grafični cevovod, senčilnik, grafična kartica, topographical system of Slovenia, latentna semantična analiza, 3D barvanje uteži, topographic data, osvetljevanje, večdotična miza, klasifikacija akordov, MT4j, večuporabništvo, Microsoft Sync Framework, večdotičnost, pobuda, na pobudah temelječi urbanizem, generiranje metapodatkov, učinkovitost ekstrakcije, večjezično iskanje virov, družbena sprejemljivost, okoljska sprejemljivost, ekonomska sprejemljivost, računanje značilnosti zvoka, klasifikacija, pogon za igre, sinhronizacija podatkovnih baz, prepoznavanje glasbenih inštrumentov, zajem značilk, deljenje ploskev, lastnosti zvoka, razvoj računalniških iger, Unity 3d, MSF, avtomatsko prepoznavanje glasbenih inštrumentov, razvoj aplikacije, učenje igranja klavirja, Cry Engine 3, Pierre Bézier, krivulja, sledenje žarkom, akord, vokselizacija, Direct3D, realnočasovno, indirektna osvetlitev, hmm, mirex, statični objekt, zajemanje gibanja, dinamični objekt, fizikalni pogon, fft, Voronoijev diagram, večdotična tehnologija, procesiranje signala, vzporedno računalništvo, datoteka MIDI, ekstrakcija ključnih besed, Twitter, računalništvo v oblaku, inženirska aplikacija, igra, nota, aktivna zvočna spremljava, skriti Markovski model, celični avtomat, oblaki, algoritmi, 3D volumni, senzor Microsoft Kinect, SOM, računalniška stavčna analiza, korpus, oblikoslovno označevanje, sledenje gibanju, hdri, hdr, HTTP Live Streaming, video pretakanje, Microsoft Smooth Streaming, kodiranje videa, HTTP Dynamic Streaming, algoritmi za prilagajanje pasovne širine, prilagodljiva pasovna širina, latentna Dirichletova alokacija, 3d elementi, izdaja, interpolacija podatkov, obdelava podatkov, konceptualni prostor, vizualizacija 3D modela, semantika besede, zajem podatkov, avtomatska transkripcija glasbe, algoritem YIN, odkrivanje značilk glasbe, odkrivanje višine tona, avtokorelacija, MIRToolbox, algoritem za ocenjevanje algoritma, A*, Three.js, real-time, post-processing, Golgijev aparat, liquid rendering, uporabljanje volumetričnih podatkov, Globalno osvetljevanje, konvekcijska-difuzijska enačba, aktivne konture, Grafični uporabniški vmesnik, amplituda., porazdeljeni sistemi, format, avdio, java, risanje, svelte, komponenta, model mas in vzmeti, računaniška grafika, Verlet integracija, simulacija tkanin, jezikovni model, narečni govor, csg, webgl, Nvidia Shield, C, GStreamer, orodja za vizualizacijo, gpe, medicinske slike, rasterizacija, sledenje žarku, 3D igra, platforma STM32, igrani pogon, LiDAR augmentation, point cloud segmentation, airborne LiDAR simulation, Vulkan, rendering, remote rendering, RTX, multiple scattering, microfacets, path tracing, BSDF, segmentation, machine perception, STFT, frekvenčna analiza, datoteka LAS, rekonstrukcija objektov, 3D oblaki točk, LiDAR, časovni meritveni podatki, večnivojski krožni medpomnilnik, ritmični narek, computer vision, glasbena teorija, ritmični spomin, agregacija, DirectX, CTC, razpoznavanje govora, light transport simulation, appearance fabrication, 3D printing, vibracijska krajina, klasifikacija zvokov, sistem v realnem času, šibko nadzorovano učenje, reflectance modeling, digitalizacija, Bevy, EGUI, igralni pogon, seja, stenografija, ParlaMint, odstranjevanje šuma iz videoposnetkov, super-ločljivost videoposnetkov, Tilemap, grafično orodje, 2D, generiranje, WFC, proceduralno, tekstovno orodje, PDF, odsevne sonde, interpolacija, zapisniki parlamentarnih sej, Vue, XML, TypeScript, urejevalnik, Rust, prilagodljivi elementi, skriti DOM, DOM, Web Components, TV oddaje, serializacija, Navidezna resničnost, arheološko najdišče, mrežna Boltzmannova metoda, poravnava besedil, generiranje površin, kontaktni kot, močljivost, simulacija tokov, education, Unity WebGL, tablature, celični predelki, kitarska glasba, kitara, maternica, VPT, abstrakcija oblik, rekonstrukcija, sustainable development, motivation, Digital game-based learning, samokodirnik, razpršeni podatki, večmrežna metoda, realno časovno upodabljanje, glasbeni vzorec, voksli, strežnik HTTP, povzemanje glasbe, skriti model Markova, dinamično časovno krivljenje, poravnava glasbenih zapisov, poizvedba s petjem, zbirka, podatki, SNMP, SQL, ICMP, syslog, gručenje, Spremljanje omrežnih naprav, simbolni glasbeni zapis, iskanje vzorcev, oblak, računske operacije, paralelizem, porazdeljeno procesiranje, v živo, solo, skalabilnost, nenegativna matrična faktorizacija, video predvajalnik, Pridobivanje informacij iz glasbe, zaznavanje dihanja, evalvacijske mere, transkripcija glasbe, transkripcijski algoritmi, vhodni filter, SMS, globoke nevronske mreže, globoko učenje, avtomatična transkripcija glasbe, podobnost, govor, evalvacija algoritmov, večnivojski perceptron, globoka verjetnostna mreža, slovenske ljudske pesmi, razpoloženje, večglasno petje, avtomatična transkripcija, hitra Fourierova transformacija, transformacija s konstantnim Q, diarizacija, segmentacija govorcev, projekcija, analiza gibanja, GLSL, računalnik, e-pošta, WebCL, interakcija človek-računalnik, uporabniška študija, desetprstno tipkanje, prenos podatkov, slepo tipkanje, interaktivno, ljudske pesmi, besedila pesmi, platno, upodobitev, digitalno procesiranje zvoka, digitalno procesiranje signalov, Vamp, Med3D, klic za izris, vizualizacija trkov delcev, CERN, Vampy, Sonic Visualiser, project tango, google tango, obogatena resničnost, odkrivanje ponavljajočih vzorcev, tok, krvožilni sistem kompresija, lidar, metoda metanja žarkov, classification model, customer attrition, machine learning, analiza rezultatov, spletno orodje, zbiranje podatkov, marketing, Unreal Engine, pattern discovery, rhythm modeling, multiple fundamental frequency estimation, automated chord estimation, music information retrieval, deep learning architectures, električni eksperiment, glasbena besedila, oblačenje, knjižnica, model, tkanina, Slovenija, Ločljivostni nivoji, delec, vzmet, prepoznavanje, oddaljeno sodelovanje, videoposnetki, zvočni prstni odtisi, predvajalnik zvočnih datotek, mobilna aplikacija, Teren, Ortofoto, Cardboard, zaznavanje gibanja, Senzor Kinect, procesiranje naravnega jezika, prepoznavanje čustev, pridobivanje značilk, povezava UDP, strežnik - odjemalec, Interaktivna, Vizualizacija, DOF, Hoja nad prepadom, Microsoft Kinect SDK, Rokoborba, čustva