Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matija Marolt

Vseh ključnih besed je 610, ki se skupaj pojavijo 1003 krat.
95 ključnih besed (15.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 488 krat (48.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
58x11.89%diplomske naloge
57x11.68%računalništvo
47x9.63%univerzitetni študij
38x7.79%računalništvo in informatika
13x2.66%vizualizacija
10x2.05%visokošolski strokovni študij
7x1.43%pridobivanje informacij iz glasbe, računalništvo in matematika, računalniška grafika
6x1.23%Unity, upodabljanje, spletna aplikacija
5x1.02%konvolucijske nevronske mreže, simulacija, glasba, Android, kompozicionalni hierarhični model, transkripcija
4x0.82%navidezna resničnost, WebGL, 3D, aplikacija, razvoj, strojno učenje, zvok, segmentacija, interdisciplinarni študij, OpenGL, OpenCL
3x0.61%računalniške igre, vizualizacija podatkov, ljudska glasba, volumetrični podatki, Marching cubes, Java, iskanje, upodabljanje volumetričnih podatkov, splet, vizualizacija medicinskih podatkov, HTML, CSS, magisteriji, Elasticsearch, JavaScript, d3.js, GPE, Kinect, sledenje poti, C#
2x0.41%XNA, medplatformnost, nevronska mreža, glasbena struktura, segmentacija glasbe, spletne aplikacije, video, Matlab, klavirska glasba, avtomatska segmentacija, analiza, bobni, učenje, interaktivna vizualizacija, oblaki točk, mobilne platforme, JSON, metanje žarkov, mobilne igre, VR, HLSL, programski jezik C, metapodatki, senčilniki, BRDF, algoritem, grafični vmesnik, zajem gibanja, dihalna vadba, uporabniški vmesnik, spletno vizualizacijsko ogrodje, terenski posnetki, naravni uporabniški vmesnik, sledenje žarkov, ultrazvok, LIDAR, iOS, B-zlepki, senčenje, nevronske mreže, ogrodje MonoGame, konvolucijska nevronska mreža, prenosne funkcije, poravnava, mitohondriji, grafika
1xmodularnost, klavir, nivojske ploskve, vzorčenje po pomembnosti, mikropovršinski modeli, realizem, emisijsko-absorpcijski model, geometrijska optika, angiografija, Bluetooth, energetsko najučinkovitejša pot, A*, tekočina, termalna erozija, hidravlična erozija, 3D volumni, računalništvo v oblaku, inženirska aplikacija, datoteka MIDI, igra, vzporedno računalništvo, algoritmi, platforma mOSAIC, oblaki, teren, odloženo upodabljanje, odloženo senčenje, ETL, kvaliteta podatkov, kapitalske zahteve, tržno tveganje, odloženo osvetljevanje, neonska luč, mobilna naprava, proceduralno generiranje, nota, gonilnik, HID, Solventnost II, iskalni strežnik, FRCM, L-sistem, gramatika oblik, MRCM, fraktali, generiranje arhitekture, generiranje rastlin, gramatika delitve, CGA, izobraževanje, informacijska tehnologija, otroci, Sprite Kit, višinska slika, molekulska dinamika, generiranje terena, samopodobnost, odprta koda, Piglit, testno orodje, algoritem za ocenjevanje algoritma, razpoloženje, čustva, simbolični glasbeni zapisi, indeksiranje, kiosk aplikacija, proceduralno modeliranje, geste, brezdotično upravljanje, n-grami, melodični podpisi, interaktivno izobraževanje, aplikacije, uporabniška izkušnja, SUS, študija uporabe, 3D-manipulacija, evalvacija, 3D-vizualizacija, Neck Veins, 3D-miška, heterogenost, realno-časovno izvajanje, množice, agent, Leap Motion, računalniška miška, ocenjevanje osnovnih frekvenc, .NET, algoritem za ocenjevanje razpolozenja, dinamični izenačevalnik, custva, razpolozenje, vrste podatkovne vizualizacije, SVG, dinamični razpon signala, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, poligonizacija, celični avtomat, implicitne funkcije, večnivojska delitev enote, linearna faza, SuperCollider 3.6, končni avtomat, obdelava podatkov, lastnosti zvoka, topographic data, orthophotos, zajem značilk, prepoznavanje glasbenih inštrumentov, Microsoft Sync Framework, MSF, sinhronizacija podatkovnih baz, terrain model, topographic maps, konceptualni prostor, semantika besede, SOM, latentna Dirichletova alokacija, verjetnostna latentna semantična analiza, topographical system of Slovenia, latentna semantična analiza, večjezično iskanje virov, učinkovitost ekstrakcije, večdotičnost, večuporabništvo, MT4j, računanje značilnosti zvoka, klasifikacija, razvoj aplikacije, avtomatsko prepoznavanje glasbenih inštrumentov, večdotična miza, klasifikacija akordov, družbena sprejemljivost, generiranje metapodatkov, ekstrakcija ključnih besed, ekonomska sprejemljivost, okoljska sprejemljivost, pobuda, na pobudah temelječi urbanizem, Voronoijev diagram, večdotična tehnologija, glasbena informatika, odjemalec, strežnik, homofonija, markovske verige, JxyZET, fizikalni pojavi, WCF, porazdeljene aplikacije, datekcija zvoka, klasifikacija zvoka, realni čas, velika količina podatkov, pooblastila, varnost, pristnost, tekmovanje MIREX, algoritem PreFEst, kalibracija, homografija, prepoznavanje kretenj, laserski kazalnik, sistem projektor-kamera, Twitter, Corkboard, programiranje, razhroščevalnik, etnomuzikološke zbirke, melodija, spektralna analiza, vokalna glasba, prepoznavanje akustičnih vzorcev, vizualizacija programov, avtomatska klasifikacija, učenje igranja klavirja, Cry Engine 3, odkrivanje značilk glasbe, odkrivanje višine tona, izdaja, avtokorelacija, MIRToolbox, interpolacija podatkov, avtomatska transkripcija glasbe, algoritem YIN, 3d elementi, hdri, korpus, HTTP Live Streaming, video pretakanje, računalniška stavčna analiza, oblikoslovno označevanje, hdr, sledenje gibanju, vizualizacija 3D modela, zajem podatkov, Direct3D, vokselizacija, sledenje žarkom, indirektna osvetlitev, realnočasovno, skriti Markovski model, procesiranje signala, akord, hmm, statični objekt, zajemanje gibanja, senzor Microsoft Kinect, dinamični objekt, fizikalni pogon, mirex, fft, prilagodljiva pasovna širina, algoritmi za prilagajanje pasovne širine, mapiranje senc, senzor Kinect, optični čitalec Kinect, Phongom model osvetljevanja, sistem delcev, teselacija, meglenje scene, 3D predmeti, zajem tridimenzionalnih predmetov, pogon za igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, deljenje ploskev, osvetljevanje, transformacije, kvaternioni, Lightweight Java Game Library, OpenGL Shading Language, Pierre Bézier, Paul de Casteljau, 3D animacija, krivulja, kodiranje videa, HTTP Dynamic Streaming, Microsoft Smooth Streaming, 3D modeliranje, postavljanje okostja, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, 3D barvanje uteži, inverzna kinematika, postavljanje kontrol, kinematika z delovanjem v naprej, aktivna zvočna spremljava, e-pošta, svelte, Globalno osvetljevanje, konvekcijska-difuzijska enačba, komponenta, C, GStreamer, Nvidia Shield, uporabljanje volumetričnih podatkov, liquid rendering, Grafični uporabniški vmesnik, java, aktivne konture, Golgijev aparat, real-time, post-processing, orodja za vizualizacijo, medicinske slike, razpoznavanje govora, CTC, jezikovni model, poravnava besedil, mrežna Boltzmannova metoda, kontaktni kot, generiranje površin, narečni govor, simulacija tkanin, webgl, gpe, csg, računaniška grafika, Verlet integracija, model mas in vzmeti, risanje, avdio, segmentation, point cloud segmentation, airborne LiDAR simulation, machine perception, computer vision, glasbena teorija, ritmični narek, LiDAR augmentation, igrani pogon, path tracing, BSDF, rendering, Vulkan, 3D igra, platforma STM32, ritmični spomin, DirectX, sledenje žarku, 3D oblaki točk, rasterizacija, porazdeljeni sistemi, format, amplituda., LiDAR, rekonstrukcija objektov, večnivojski krožni medpomnilnik, agregacija, časovni meritveni podatki, frekvenčna analiza, datoteka LAS, STFT, simulacija tokov, močljivost, interpolacija, super-ločljivost videoposnetkov, odstranjevanje šuma iz videoposnetkov, odsevne sonde, zapisniki parlamentarnih sej, TypeScript, Vue, sistem v realnem času, šibko nadzorovano učenje, 3D printing, reflectance modeling, appearance fabrication, light transport simulation, klasifikacija zvokov, vibracijska krajina, XML, PDF, visibility management, depth perception study, volume rendering, crowded volumes, Image generation, Facial consistency, računalnik, WFC, grafično orodje, tekstovno orodje, Tilemap, 2D, proceduralno, generiranje, digitalizacija, stenografija, motivation, Unity WebGL, education, sustainable development, Digital game-based learning, večmrežna metoda, samokodirnik, TV oddaje, serializacija, Navidezna resničnost, arheološko najdišče, skriti DOM, prilagodljivi elementi, Web Components, DOM, razpršeni podatki, rekonstrukcija, EGUI, urejevalnik, Bevy, igralni pogon, ParlaMint, seja, Rust, maternica, celični predelki, abstrakcija oblik, tablature, kitarska glasba, VPT, kitara, microfacets, multiple scattering, poizvedba s petjem, dinamično časovno krivljenje, skriti model Markova, poravnava glasbenih zapisov, simbolni glasbeni zapis, Pridobivanje informacij iz glasbe, iskanje vzorcev, voksli, strežnik HTTP, Spremljanje omrežnih naprav, syslog, gručenje, podatki, povzemanje glasbe, zbirka, video predvajalnik, zaznavanje dihanja, solo, porazdeljeno procesiranje, v živo, platno, oddaljeno sodelovanje, upodobitev, paralelizem, oblak, transkripcijski algoritmi, evalvacijske mere, transkripcija glasbe, nenegativna matrična faktorizacija, računske operacije, skalabilnost, ICMP, SNMP, evalvacija algoritmov, podobnost, avtomatična transkripcija glasbe, govor, diarizacija, prenos podatkov, segmentacija govorcev, globoke nevronske mreže, globoko učenje, avtomatična transkripcija, večglasno petje, transformacija s konstantnim Q, hitra Fourierova transformacija, večnivojski perceptron, globoka verjetnostna mreža, desetprstno tipkanje, slepo tipkanje, WebCL, Three.js, Diffusion models, SMS, SQL, vhodni filter, GLSL, projekcija, besedila pesmi, interaktivno, ljudske pesmi, uporabniška študija, analiza gibanja, interakcija človek-računalnik, prepoznavanje, videoposnetki, vizualizacija trkov delcev, CERN, klic za izris, lidar, metoda metanja žarkov, pattern discovery, rhythm modeling, Med3D, digitalno procesiranje zvoka, tok, krvožilni sistem kompresija, Sonic Visualiser, Vampy, digitalno procesiranje signalov, Vamp, multiple fundamental frequency estimation, automated chord estimation, spletno orodje, zbiranje podatkov, glasbeni vzorec, realno časovno upodabljanje, remote rendering, RTX, analiza rezultatov, machine learning, music information retrieval, deep learning architectures, Unreal Engine, marketing, classification model, customer attrition, odkrivanje ponavljajočih vzorcev, obogatena resničnost, Slovenija, Ločljivostni nivoji, tkanina, Teren, Ortofoto, Interaktivna, Vizualizacija, model, oblačenje, mobilna aplikacija, zvočni prstni odtisi, predvajalnik zvočnih datotek, vzmet, knjižnica, delec, DOF, Hoja nad prepadom, prepoznavanje čustev, pridobivanje značilk, glasbena besedila, električni eksperiment, project tango, google tango, procesiranje naravnega jezika, Senzor Kinect, Microsoft Kinect SDK, Rokoborba, strežnik - odjemalec, povezava UDP, Cardboard, zaznavanje gibanja, slovenske ljudske pesmi