Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matija Marolt

Vseh ključnih besed je 612, ki se skupaj pojavijo 1087 krat.
145 ključnih besed (23.69 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 620 krat (57.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
57x9.19%diplomske naloge
56x9.03%računalništvo
46x7.42%univerzitetni študij
37x5.97%računalništvo in informatika
15x2.42%vizualizacija
10x1.61%visokošolski strokovni študij
8x1.29%pridobivanje informacij iz glasbe
7x1.13%spletna aplikacija, upodabljanje, računalniška grafika, računalništvo in matematika, Unity
6x0.97%kompozicionalni hierarhični model, OpenGL, d3.js, Android
5x0.81%simulacija, konvolucijske nevronske mreže, OpenCL, glasba, WebGL, transkripcija, vizualizacija podatkov, zvok
4x0.65%aplikacija, razvoj, iskanje, segmentacija, navidezna resničnost, ljudska glasba, JavaScript, splet, CSS, Elasticsearch, C#, Marching cubes, 3D, strojno učenje
3x0.48%senčenje, GPE, Kinect, računalniške igre, magisteriji, JSON, upodabljanje volumetričnih podatkov, konvolucijska nevronska mreža, sledenje poti, senčilniki, vizualizacija medicinskih podatkov, terenski posnetki, BRDF, Matlab, klavirska glasba, Java, zajem gibanja, poravnava, HTML, ultrazvok, volumetrični podatki, grafični vmesnik
2x0.32%desetprstno, tipkanje, prenos podatkov, segmentacija govorcev, slepo, uporabniški vmesnik, ljudske pesmi, besedila pesmi, interaktivno, algoritem, implicitne funkcije, govor, globoko učenje, študija uporabe, večnivojski perceptron, globoka verjetnostna mreža, globoke nevronske mreže, oblaki točk, iOS, evalvacija algoritmov, podobnost, avtomatična transkripcija glasbe, B-zlepki, uporabniška študija, dihalna vadba, segmentacija glasbe, glasbena struktura, HLSL, naravni uporabniški vmesnik, programski jezik C, bobni, sledenje žarkov, analiza, XNA, spletno vizualizacijsko ogrodje, metapodatki, WebCL, Three.js, analiza gibanja, interakcija človek-računalnik, video, projekcija, LIDAR, učenje, GLSL, hitra Fourierova transformacija, diarizacija, mobilne igre, poligonizacija, vrste podatkovne vizualizacije, SUS, mobilne platforme, linearna faza, VR, grafika, ogrodje MonoGame, spletne aplikacije, SVG, nevronska mreža, računalniška miška, SuperCollider 3.6, Neck Veins, agent, prenosne funkcije, transformacija s konstantnim Q, množice, iskalni strežnik, heterogenost, medplatformnost, uporabniška izkušnja, interaktivna vizualizacija, interdisciplinarni študij, evalvacija, nevronske mreže, metanje žarkov, avtomatska segmentacija, mitohondriji, .NET, ocenjevanje osnovnih frekvenc, končni avtomat, geometrijska optika, realizem, mikropovršinski modeli, modularnost, vzorčenje po pomembnosti
1xteren, hidravlična erozija, odloženo osvetljevanje, proceduralno generiranje, Sprite Kit, tržno tveganje, kapitalske zahteve, odloženo upodabljanje, neonska luč, odloženo senčenje, kvaliteta podatkov, Solventnost II, ETL, računalništvo v oblaku, algoritmi, 3D volumni, vzporedno računalništvo, platforma mOSAIC, oblaki, nota, celični avtomat, datoteka MIDI, igra, inženirska aplikacija, klavir, energetsko najučinkovitejša pot, aktivna zvočna spremljava, tekočina, A*, HID, mobilna naprava, Bluetooth, gonilnik, termalna erozija, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, 3D-manipulacija, 3D-vizualizacija, Večnivojska delitev enote, skriti Markovski model, 3D-miška, Leap Motion, nivojske ploskve, angiografija, realno-časovno izvajanje, dinamični razpon signala, dinamični izenačevalnik, testno orodje, generiranje, realno časovno izvajanje, 3D miška, odprta koda, Piglit, algoritem za ocenjevanje razpolozenja, custva, razpolozenje, emisijsko-absorpcijski model, simbolični glasbeni zapisi, FRCM, MRCM, fraktali, generiranje rastlin, L-sistem, gramatika oblik, višinska slika, CGA, gramatika delitve, generiranje arhitekture, generiranje terena, brezdotično upravljanje, melodični podpisi, n-grami, indeksiranje, geste, proceduralno, samopodobnost, proceduralno modeliranje, kiosk aplikacija, molekulska dinamika, vokselizacija, Microsoft Sync Framework, MSF, sinhronizacija podatkovnih baz, večjezično iskanje virov, učinkovitost ekstrakcije, topographical system of Slovenia, generiranje metapodatkov, ekstrakcija ključnih besed, prepoznavanje glasbenih inštrumentov, zajem značilk, konceptualni prostor, semantika besede, SOM, latentna Dirichletova alokacija, verjetnostna latentna semantična analiza, lastnosti zvoka, latentna semantična analiza, topographic maps, terrain model, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL Shading Language, grafična kartica, 3D barvanje uteži, kinematika z delovanjem v naprej, inverzna kinematika, Lightweight Java Game Library, teselacija, klasifikacija akordov, topographic data, orthophotos, mapiranje senc, Phongom model osvetljevanja, meglenje scene, sistem delcev, Voronoijev diagram, večdotična tehnologija, glasbena informatika, odjemalec, strežnik, homofonija, markovske verige, JxyZET, fizikalni pojavi, WCF, porazdeljene aplikacije, datekcija zvoka, klasifikacija zvoka, realni čas, velika količina podatkov, pooblastila, varnost, pristnost, tekmovanje MIREX, algoritem PreFEst, kalibracija, homografija, prepoznavanje kretenj, laserski kazalnik, sistem projektor-kamera, Twitter, Corkboard, programiranje, razhroščevalnik, etnomuzikološke zbirke, melodija, spektralna analiza, vokalna glasba, prepoznavanje akustičnih vzorcev, vizualizacija programov, avtomatska klasifikacija, postavljanje kontrol, postavljanje okostja, odkrivanje značilk glasbe, odkrivanje višine tona, 3d elementi, avtokorelacija, MIRToolbox, fft, avtomatska transkripcija glasbe, algoritem YIN, hdri, hdr, okoljska sprejemljivost, ekonomska sprejemljivost, družbena sprejemljivost, na pobudah temelječi urbanizem, pobuda, sledenje gibanju, izdaja, mirex, hmm, interpolacija podatkov, obdelava podatkov, realnočasovno, vizualizacija 3D modela, zajem podatkov, zajemanje gibanja, senzor Microsoft Kinect, indirektna osvetlitev, Direct3D, dinamični objekt, statični objekt, akord, fizikalni pogon, WFC, 3D manipulacija, sledenje žarkom, oblikoslovno označevanje, računalniška stavčna analiza, optični čitalec Kinect, 3D predmeti, zajem tridimenzionalnih predmetov, senzor Kinect, deljenje ploskev, kvaternioni, osvetljevanje, avtomatsko prepoznavanje glasbenih inštrumentov, klasifikacija, večdotična miza, 3D animacija, 3D modeliranje, MT4j, večuporabništvo, računanje značilnosti zvoka, večdotičnost, transformacije, razvoj aplikacije, algoritmi za prilagajanje pasovne širine, HTTP Dynamic Streaming, Microsoft Smooth Streaming, prilagodljiva pasovna širina, video pretakanje, korpus, HTTP Live Streaming, kodiranje videa, krivulja, Unity 3d, Cry Engine 3, učenje igranja klavirja, razvoj računalniških iger, pogon za igre, Pierre Bézier, Paul de Casteljau, procesiranje signala, slovenske ljudske pesmi, DirectX, ritmični spomin, agregacija, večnivojski krožni medpomnilnik, frekvenčna analiza, časovni meritveni podatki, glasbena teorija, ritmični narek, airborne LiDAR simulation, LiDAR augmentation, point cloud segmentation, segmentation, computer vision, machine perception, STFT, datoteka LAS, format, amplituda., avdio, risanje, Grafični uporabniški vmesnik, java, seja, porazdeljeni sistemi, LiDAR, rekonstrukcija objektov, 3D oblaki točk, sledenje žarku, rasterizacija, igrani pogon, 3D igra, customer attrition, marketing, classification model, machine learning, zbiranje podatkov, analiza rezultatov, reflectance modeling, Unreal Engine, multiple fundamental frequency estimation, pattern discovery, automated chord estimation, deep learning architectures, music information retrieval, spletno orodje, glasbeni vzorec, ParlaMint, BSDF, path tracing, rendering, platforma STM32, Vulkan, microfacets, multiple scattering, stenografija, digitalizacija, realno časovno upodabljanje, RTX, remote rendering, aktivne konture, Golgijev aparat, prilagodljivi elementi, skriti DOM, DOM, Web Components, TV oddaje, serializacija, Navidezna resničnost, arheološko najdišče, mrežna Boltzmannova metoda, poravnava besedil, generiranje površin, kontaktni kot, močljivost, simulacija tokov, education, Unity WebGL, celični predelki, abstrakcija oblik, VPT, tablature, kitara, kitarska glasba, rekonstrukcija, razpršeni podatki, sustainable development, motivation, Digital game-based learning, samokodirnik, večmrežna metoda, razpoznavanje govora, CTC, svelte, Globalno osvetljevanje, komponenta, EGUI, Nvidia Shield, C, konvekcijska-difuzijska enačba, uporabljanje volumetričnih podatkov, post-processing, igralni pogon, real-time, liquid rendering, Bevy, GStreamer, urejevalnik, Verlet integracija, model mas in vzmeti, maternica, simulacija tkanin, jezikovni model, narečni govor, računaniška grafika, csg, orodja za vizualizacijo, Rust, medicinske slike, gpe, webgl, rhythm modeling, 3D printing, strežnik HTTP, povzemanje glasbe, voksli, skriti model Markova, poizvedba s petjem, dinamično časovno krivljenje, zbirka, podatki, SNMP, SQL, ICMP, syslog, gručenje, Spremljanje omrežnih naprav, poravnava glasbenih zapisov, odstranjevanje šuma iz videoposnetkov, nenegativna matrična faktorizacija, transkripcija glasbe, skalabilnost, računske operacije, paralelizem, oblak, transkripcijski algoritmi, evalvacijske mere, iskanje vzorcev, simbolni glasbeni zapis, Pridobivanje informacij iz glasbe, video predvajalnik, zaznavanje dihanja, vhodni filter, SMS, čustva, algoritem za ocenjevanje algoritma, razpoloženje, aplikacije, informacijska tehnologija, interaktivno izobraževanje, grafično orodje, dinamični izenačevalnik, 2D, večnivojska delitev enote, Tilemap, večpasovni procesor dinamičnega razpona signala, dinamični razpon signala, izobraževanje, otroci, računalnik, zapisniki parlamentarnih sej, odsevne sonde, interpolacija, e-pošta, super-ločljivost videoposnetkov, Vue, TypeScript, PDF, tekstovno orodje, XML, večglasno petje, avtomatična transkripcija, porazdeljeno procesiranje, solo, električni eksperiment, glasbena besedila, google tango, project tango, odkrivanje ponavljajočih vzorcev, obogatena resničnost, prepoznavanje čustev, pridobivanje značilk, zaznavanje gibanja, vibracijska krajina, Cardboard, Senzor Kinect, procesiranje naravnega jezika, light transport simulation, krvožilni sistem kompresija, klic za izris, Med3D, CERN, vizualizacija trkov delcev, metoda metanja žarkov, lidar, digitalno procesiranje zvoka, digitalno procesiranje signalov, tok, appearance fabrication, Sonic Visualiser, Vampy, Vamp, klasifikacija zvokov, povezava UDP, mobilna aplikacija, zvočni prstni odtisi, predvajalnik zvočnih datotek, vzmet, knjižnica, delec, videoposnetki, prepoznavanje, platno, v živo, upodobitev, oddaljeno sodelovanje, sistem v realnem času, šibko nadzorovano učenje, oblačenje, DOF, Interaktivna, Hoja nad prepadom, Rokoborba, strežnik - odjemalec, Microsoft Kinect SDK, Vizualizacija, Ortofoto, tkanina, model, Ločljivostni nivoji, Slovenija, Teren, 3D vizualizacija