Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Saksida

Vseh ključnih besed je 208, ki se skupaj pojavijo 284 krat.
40 ključnih besed (19.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 116 krat (40.85 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
15x12.93%branje
6x5.17%mladinska književnost, književnost
5x4.31%družinsko branje
4x3.45%pravljica, motivacija, bralna pismenost
3x2.59%ljudsko izročilo, književni pouk, slikanica, družinska pismenost, ljudsko slovstvo, bralni razvoj
2x1.72%slovenščina, bralni dogodek, osnovna šola, učna ura, pismenost, slovstvena folklora, komunikacijski pouk, predopismenjevanje, učni načrt, začetno opismenjevanje, bralna zmožnost, ilustracija, pouk, domače branje, mediji, književna vzgoja, fantastična pripoved, porajajoča se pismenost, učitelj, dečki, umetnostna zgodovina, medpredmetno povezovanje, metodični sistem šolske interpretacije, bralna značka, gledališče, bralna motivacija, problemske teme
1xšolska interpretacija poezije, bralna vzgoja, medijska vzgoja, pripovedni odziv, Animateka, književne osebe, odzivi učencev, slovenska književnost, ljudske pravljice, klasične pravljice, pripovedovanje, analiza izbranih pravljic, pouk slovenščine, pripovedke, govorni odziv, tehnike pripovedi, mladinski problemski roman, kakovost, disleksija, zmožnejši bralci, bralne sposobnosti, bralni pouk, bralne učne strategije, začetno pisanje, začetno branje, Tone Pavček, bralna pismenost otrok, nasilje v družini, skupno branje, zahtevna besedila, slovenska mladinska književnost, poustvarjanje, izbira besedil, mladinska poezija, personalizacija, individualizacija, Slikanice, fantazijska književnost, notranja diferenciacija, pripovedna proza, šola, književna didaktika, pravljice, komunikacijski model, Romi, tabu tema, drugačnost, književno besedilo, spletni forumi, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, tabu teme, analiza beril, bralno-pismene spretnosti, interpretacija poezije, mladina, glasovno zavedanje, Montessori pedagogika, podobe otroštva, perspektive, Zgornja Savinjska dolina, ljudska pravljica, učitelji, bralni programi, knjižnice, zbirke, vrtec, bralni projekti, književna vzgoja v vrtcu, literarna ustvarjalnost, učna priprava, govor, ure pravljic, bralni projekt, prvo triletje, sporočanje, učne metode, Janja Vidmar, bralne aktivnosti, bralne navade, knjiga, poslušanje, umetnostna besedila, Barbara Gregorič Gorenc, angleščina, razlike med učenci, tabujska tema, primerjava književnih del, geografija, Franček Rudolf, razredno gledališče, projektno učno delo, Bralna motivacija, otrokovo mnenje o knjigi, osnovna šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, ljudski plesi, ljudske igre, didaktika književnosti, govorni odziv učencev na slikanico, predopismenjevalne zmožnosti, učni načrti, pouk slovenske književnosti, didaktika slovenske mladinske književnosti, faze šolske interpretacije besedila, mladinska dramatika, spol, Predstava Punch in Judy, Inkluzija, literatura, glasba, dramatika, dramatizacija, svet fikcije in stvarnosti, poustvarjalne dejavnosti, procesna drama, medbesedilnost, literarno poustvarjanje, večkulturnost, interpretativno branje, kognitivna teorija, Slovenija, srednje šole, uglasbitve, motivacija za pouk književnosti, osnovne šole, Kozlovska sodba v Višnji Gori, risanka, slikanice brez besedila, pripovedovanje zgodbe, razvoj govora, klasična pravljica, razvijanje predopismenjevalnih zmožnosti, samomor, ljudska književnost Obalno-Kraške regije, berila za četrti razred, stigma, Rudyard Kipling, skavti, otroški zorni kot, empatija, doživljanje učencev, sodobna mladinska poezija, faze šolske interpretacije, komunikacijski pouk književnosti, Bina Štampe Žmavc, pomoč otrokom., branje v nadaljevanjih, obravnava književnega besedila pri pouku književnosti, problemska tema, vključenost, integracija, berilo, pouk književnosti, medkulturna književnost, vodenje pogovora po besedilu, Frane Puntar, razredna stopnja, učenci priseljenci, animirani filmi, bralni interes, prvi razred osnovne šole, učenka s slepoto, Literarna nadarjenost, sodelovanje učitelja s starši, opisna ocena, domišljija, ocena, ocenjevanje znanja, šolska interpretacija