Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Saksida

Vseh ključnih besed je 195, ki se skupaj pojavijo 263 krat.
35 ključnih besed (17.95 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 103 krat (39.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x13.59%branje
6x5.83%mladinska književnost
5x4.85%družinsko branje
4x3.88%motivacija, književnost, pravljica, bralna pismenost
3x2.91%književni pouk, ljudsko izročilo, slikanica, bralni razvoj, družinska pismenost, ljudsko slovstvo
2x1.94%pismenost, začetno opismenjevanje, učna ura, komunikacijski pouk, predopismenjevanje, mediji, domače branje, književna vzgoja, ilustracija, bralni dogodek, učni načrt, slovenščina, osnovna šola, porajajoča se pismenost, bralna značka, bralna motivacija, gledališče, bralna zmožnost, fantastična pripoved, slovstvena folklora, učitelj, dečki
1xbralna vzgoja, pripovedni odziv, začetno pisanje, medijska vzgoja, kakovost, bralna pismenost otrok, pouk slovenščine, ljudske pravljice, pripovedke, slovenska književnost, začetno branje, odzivi učencev, govorni odziv, Animateka, zmožnejši bralci, personalizacija, zahtevna besedila, klasične pravljice, individualizacija, fantazijska književnost, notranja diferenciacija, poustvarjanje, skupno branje, mladinska poezija, pripovedna proza, bralne sposobnosti, disleksija, bralne učne strategije, bralni pouk, šolska interpretacija poezije, knjižnice, tabu tema, književna didaktika, pravljice, komunikacijski model, drugačnost, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, ljudska pravljica, književno besedilo, spletni forumi, Romi, tabu teme, glasovno zavedanje, bralno-pismene spretnosti, interpretacija poezije, mladina, Montessori pedagogika, Zgornja Savinjska dolina, analiza beril, podobe otroštva, perspektive, učitelji, učne metode, govor, šola, bralni projekti, bralni programi, učna priprava, literarna ustvarjalnost, analiza izbranih pravljic, izbira besedil, umetnostna besedila, Tone Pavček, zbirke, poslušanje, bralne aktivnosti, prvo triletje, sporočanje, knjiga, bralne navade, vrtec, ure pravljic, bralni projekt, pripovedovanje, Rudyard Kipling, kognitivna teorija, mladinska dramatika, razredno gledališče, projektno učno delo, interpretativno branje, problemske teme, srednje šole, Slovenija, večkulturnost, Franček Rudolf, angleščina, pouk slovenske književnosti, didaktika slovenske mladinske književnosti, faze šolske interpretacije besedila, učni načrti, osnovna šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, otrokovo mnenje o knjigi, razlike med učenci, tabujska tema, primerjava književnih del, osnovne šole, motivacija za pouk književnosti, spol, Predstava Punch in Judy, doživljanje učencev, svet fikcije in stvarnosti, Bralna motivacija, geografija, stigma, problemska tema, pouk književnosti, poustvarjalne dejavnosti, procesna drama, medbesedilnost, literarno poustvarjanje, uglasbitve, glasba, literatura, dramatizacija, dramatika, Inkluzija, predopismenjevalne zmožnosti, ljudski plesi, razvijanje predopismenjevalnih zmožnosti, slikanice brez besedila, pripovedovanje zgodbe, razvoj govora, berila za četrti razred, ljudska književnost Obalno-Kraške regije, učenka s slepoto, Literarna nadarjenost, obravnava književnega besedila pri pouku književnosti, klasična pravljica, samomor, otroški zorni kot, Barbara Gregorič Gorenc, sodobna mladinska poezija, šolska interpretacija, faze šolske interpretacije, komunikacijski pouk književnosti, skavti, Bina Štampe Žmavc, branje v nadaljevanjih, prvi razred osnovne šole, sodelovanje učitelja s starši, Frane Puntar, razredna stopnja, učenci priseljenci, vodenje pogovora po besedilu, risanka, Kozlovska sodba v Višnji Gori, ljudske igre, didaktika književnosti, govorni odziv učencev na slikanico, medkulturna književnost, vključenost, ocena, ocenjevanje znanja, opisna ocena, domišljija, bralni interes, integracija, berilo, animirani filmi, književna vzgoja v vrtcu