Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mija Marija Klemenčič Rozman

Vseh ključnih besed je 104, ki se skupaj pojavijo 106 krat.
2 ključnih besed (1.92 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 4 krat (3.77 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
2x50%otroci, opolnomočenje
1xvloga filma., pogovor, učitelj, učenec, Soustvarjanje, odnos, varno okolje, dogovor o sodelovanju, učni proces, ekspert iz izkušenj, mediji, dialog, medvrstniški odnosi, smernice za uporabo dotika, otroci in mladostniki, kontekst uporabe dotika, dotik v vzgojnem in psihosocialnem delu, kompleksnost dotika, porod, nujni carski rez, sodelovanje učiteljic in staršev, razredna klima, obporodno obdobje, kontekstualni dejavniki, film, epidemija covida-19, socialna pedagogika, Diagnoza rak na dojki, šola, Nosečnost, mama, nasilje, participacija, krizne situacije, specialne enote, poklici, svobodna odločitev, šolska klima, nebinarnost, mladi, eksperimentiranje, intimni odnosi, šolanje na daljavo, razumevanje in uporaba dotika, nemonogamija, poliamorija, stigma, seksualna usmerjenost, nougamy, aseksualnost, partnerstvo med šolo in domom, zadovoljstvo v življenju, nadzorovanje ženske spolnosti, privolitev, ženska spolnost, seksualnost, Spolnost, spolno delovanje, Psihične travme pri otrocih, ustreznost odziva, prepoznavanje travme, travma, Osnovnošolski učitelji, Heteroseksualnost, zaviralni dejavniki, program Dobro sem, Nasilje v družini, delavnice, osnovna šola, preventivno delovanje, ženske, Pedagoška fakulteta, spodbujevalni dejavniki, odhod iz intimnopartnerskega razmerja, nasilje nad ženskami, učni načrt, nudenje pomoči, vloga učiteljic, podpora vodstva, pravice zaposlenih, zaščita delavk, nasilje staršev, pedagoške delavke, zakonska podlaga, partnerski odnosi, duševno zdravje otrok, spremembe po 65. letu, podporne vloge, pozna odraslost, poklicni stres, potrebe (bodočih) učiteljic, negotovosti, študenti, Socialna pedagogika, kompetentnost učiteljic, zaposlovanje, stres, razredni pouk, učiteljice začetnice, supervizija, strategije soočanja s stresom, starostni stereotipi